quote:Poverty is an integral part of the Russian model, and with the average Russian citizen earning only 15% of what the average European earns, a steady supply of desperate cannon fodder is assured.
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Trump had Oekraine "geruild" voor een actie tegen Iran, China of weet ik ut
quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zie Trump er voor aan dat hij Putin de Oekraine aanreikt als kadootje in ruil voor wat bommen op Iran om Israel te pleasen.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
In ruil voor acties in Gaza en Iran
Heb je een beknopte samenvatting van de column?quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:25 schreef Frutsel het volgende:
Leuke column van Leon de Winter in de Telegraaf over het "masterplan" van Trump. (achter betaalmuur)
Ik roep het hier al tijden...
[..]
[..]
[..]
Zie DM.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Heb je een beknopte samenvatting van de column?
Klinkt niet onlogisch idd.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:25 schreef Frutsel het volgende:
Leuke column van Leon de Winter in de Telegraaf over het "masterplan" van Trump. (achter betaalmuur)
[..]
[..]
[..]
Inderdaad zeer interessant en hopelijk ook met een hoog waarheidsgehalte.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij suggereert dat Trump ipv alles te geven wat Poetin wil juist zal eisen van Poetin dat hij de banden met Iran door zal snijden en dat het grote plan is om Rusland te betrekken bij het Westen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Heb je een beknopte samenvatting van de column?
Het klinkt alsof ze Lil` Kleine op de lyrics hebben gezet. Best wel een kek deuntje moet ik zeggen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:12 schreef MaxMark het volgende:
Re: Dat meningsartikel van Leon de Winter - Neuuhh, het is helemaal niet geloofwaardig dat Trump gek is geworden.
Dit postte de helderste denker in de geschiedenis vandaag op z'n Truth social:
[ x ]
Trump is een man die zich door zijn ego laat leiden. Hij vindt Poetin een toffe kerel, en Zelensky niet. Eerder heeft hij ook geen hulp van Zelensky kunnen krijgen om Biden zwart te maken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:12 schreef MaxMark het volgende:
Re: Dat meningsartikel van Leon de Winter - Neuuhh, het is helemaal niet geloofwaardig dat Trump gek is geworden.
Dit postte de helderste denker in de geschiedenis vandaag op z'n Truth social:
[ x ]
Yeah, right. Vooral die laatste zinnen. Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Inderdaad zeer interessant en hopelijk ook met een hoog waarheidsgehalte.
Ik verwacht ook wel dat iets dergelijks achter de acties van Trump zit. Trump heeft al heel lang China in beeld als grootste dreiging (en terecht).
Door nu Rusland te verbinden met het Westen lost hij een hoop problemen gelijktijdig op: het conflict in Oekraïne, het kan een belangrijke stap zijn naar duurzame vrede in het Midden-Oosten (eerdere stappen al gezet door Trump) en je isoleert China.
Allemaal speculaties momenteel, maar laten we hopen dat het niet alleen waar is, maar zelfs slaagt. Want dan zouden wellicht naar een wereld kunnen waarin vrede nog normaler is dan het de afgelopen 75 jaar was. Minder geld naar een vernietigingsindustrie. Waardoor er meer geld is voor onderwijs/gezondheidszorg/enz.
Maakt allemaal niet zoveel uit zodra de vleesmolen stopt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Trump is een man die zich door zijn ego laat leiden. Hij vindt Poetin een toffe kerel, en Zelensky niet. Eerder heeft hij ook geen hulp van Zelensky kunnen krijgen om Biden zwart te maken.
Nu doen alsof er achter Trumps domme gedrag een geweldig plan zit is lachwekkend.
Van vandaag op morgen niet nee. Maar dat een wereld met meer welvaart voor iedereen, waardoor mensen meer te verliezen hebben, veiliger kan worden in de toekomst? Zo’n gekke gedachte lijkt mij dat niet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Yeah, right. Vooral die laatste zinnen. Geloof je het zelf?
Het zou mij anders ook niet verbazen als hij gewoon door een landgenoot omgelegd wordt. Nu is hij nog een held, maar als Oekraïne straks na 3 jaar opoffering met lege handen staat kan het sentiment wel eens flink gaan draaien.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:39 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vraag me af of Zelensky ooit nog uit een raam gaat flikkeren of een kopje polonium-210 thee krijgt. Die man moet voor de rest van z'n leven goed beveiligd worden. Straks zijn er verkiezingen en is er een andere president, maar de Russische 'KGB maffia' zal hem wel proberen te blijven opzoeken.
Tot nu toe heeft Trump alleen nog maar de VS, Europa en Oekraïne verzwakt. Poetin hoeft op deze manier niet direct vrede, zolang hij ingeschat dat doorvechten land oplevert en het intern niet instort. Hoop is natuurlijk dat hij dit verkeerd taxeert.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:47 schreef MissButterflyy het volgende:
Joh, de oorlog gaat voorlopig nog verder. Er is echt nog geen vrede in zicht.
Kennelijk hoop je dat. Waarom?quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:47 schreef MissButterflyy het volgende:
Joh, de oorlog gaat voorlopig nog verder. Er is echt nog geen vrede in zicht.
Het is natuurlijk niet heel reëel te denken dat de VS hun grootste dreiging te lijf gaat met minder geld naar defensie en meer naar onderwijs en gezondheidszorg. Leuk ideaalbeeld, maar past totaal niet bij de lijn die men voertquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Van vandaag op morgen niet nee. Maar dat een wereld met meer welvaart voor iedereen, waardoor mensen meer te verliezen hebben, veiliger kan worden in de toekomst? Zo’n gekke gedachte lijkt mij dat niet.
Maar goed, waarom reageer je zo gepikeerd op mijn reactie?
De VS mag er graaien, dan mag de oorlog doorgaan.quote:Ik hoor dat hij vrijdag komt", zei Trump, zonder de overeenkomst expliciet te bevestigen. "Ik vind het prima als hij dat wil. Hij wil het graag samen met mij ondertekenen. Ik begrijp dat dat een grote deal is, een hele grote deal." Op de vraag naar wat Oekraïne uit zo'n akkoord zou halen, antwoordde Trump: "Het recht om de strijd voort te zetten."
Ja, rare uitspraak (wederom) van Trump.. "Het recht om de strijd voort te zetten". Bitch, daar heb je helemaal niks over te zeggen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:56 schreef MissButterflyy het volgende:
Nu.nl
[..]
De VS mag er graaien, dan mag de oorlog doorgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |