Kingaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wie ging er nu naar de ZD maandag?? Aan het begin van deze gif zie je rechtsboven iets paars verlicht, das de ZD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sneak is het .. soultjes proberen te winnen ...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:06 schreef greysbones het volgende:
matti zat alleen buiten
milena is er naar toe gesneld
milena wist niet hoe snel ze sharice duidelijk moest maken dat het wel ok was zoquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Sneak is het .. soultjes proberen te winnen ...
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : Ik neem de was wel op mij ... dat komt wel goed...
ik doe het nog liever zelf, heb in haar weinig vertrouwenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Milenaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:07 schreef Li0nHeart het volgende:
50 dagen feestje zal toch welquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:07 schreef chufi het volgende:
@:FEBO doe ff een feestje om de sfeer op te luisteren
Daar hebben ze niet eens bij stil gestaan. Focus van hun lag veel te veel op Jordy.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
hadden ze maar op pootje moeten stemmen, maar ze moesten en zouden Jordy er uit hebben en dat heeft Elsa de kop gekost, denk dat Elsa wel gewonnen had van Pootje.
Eigen schuld, geen medelijden mee
overal rode vlekken op van de rouge omdat ze op de was in slaap valtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoop dat ze dingen verneuktquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Die zou nog niet aan mijn vuile sokken mogen komenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Teveel risico dat ze je kleding doormidden knippen want dat soort grapjes halen ze nou eenmaal uit.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik doe het nog liever zelf, heb in haar weinig vertrouwen
Alles te warm wassen. En dan later zeggen was maar een grapjequote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat Sharice meer om Elsa gaf dan zijzelf boeide dr idd in het geheel niet ...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
milena wist niet hoe snel ze sharice duidelijk moest maken dat het wel ok was zo
dan kon ze snel naar buiten
Als ik Jane was zou ik wel mijn eigen spullen wassen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Die staat in de suitequote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Bed zal wel even snel weggehaald worden.
Nou ja zal wel wat klaar gezet zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:09 schreef Joyce-43 het volgende:
vind het erg raar dat Mattie buiten zat meteen hoor
vreemd suite opgesloten haha
Rustig, eerst bloedgeld evt een spelletje van BB met als eindspel Adjekratje in teams.quote:
En dat is het ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:10 schreef Flow3r het volgende:
Nou Milena en Sharice ; misschien heeft dat bemiddelen Elsa wel de kop gekost en heeft Jordy een boost gekregen bij de kijker omdat hij als enige keihard zijn bek tegen jullie heeft open getrokken?
komt niet eens bij ze op
Ja die is wat slap in zijn gedrag en laat zich bespelen. Sharice gelijk over de bank beginnen dat jordy haar erop gooit. En slijmen met mattie.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:10 schreef mazaru het volgende:
Ik kan die Mattheus ook niet uitstaan met zijn meningloos gedraai en dat geslijm bij Milena
aha okquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:06 schreef greysbones het volgende:
matti zat alleen buiten
milena is er naar toe gesneld
Zit ze met een met snot bedekte pin van Elsa?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nog dramatischer dan Jolien met de exit van Jeff.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:12 schreef mijntjexx het volgende:
Had Jane op Elsa gestemd wat Sharice dacht net? Heb geen tv gezien deze week
ja MIlena moest kiezen tussen die 2quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
hadden ze maar op pootje moeten stemmen, maar ze moesten en zouden Jordy er uit hebben en dat heeft Elsa de kop gekost, denk dat Elsa wel gewonnen had van Pootje.
Eigen schuld, geen medelijden mee
Volgens mij Jolienquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:12 schreef mijntjexx het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:12 schreef mijntjexx het volgende:
Aan de kant van de studioquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:05 schreef Kinga het volgende:
Nog even over het huis... aan welke kant zit de tuin
Gegarandeerde finaleplaatsquote:
Snap ik ook nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:14 schreef Koos1958 het volgende:
Snap axel niet waarom staat hij bij die meiden en niet bij jane
Poh ja echt. Zonde.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa heeft op Jordy gestemd en niet op Pootje. Ze heeft uiteindelijk zichzelf naar huis gestuurd.
Je mag je fans bedanken Jane. Die kicken meer op wraak nemen dan jou steunen.quote:
ja cvind ik ook beetje raar ze was er ook voor hem in het beginquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:14 schreef Koos1958 het volgende:
Snap axel niet waarom staat hij bij die meiden en niet bij jane
Oh..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is 2 NL .. niet perse 1 M NL en 1 V NL.
wou net zeggen , sinds wanneer, maar je was me voorquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:12 schreef mijntjexx het volgende:
Voor Jane is het uitgesproken, die andere 2 zitten nog vol gif.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:16 schreef odie22 het volgende:
het is echt nog niet goed tussen jane en de terror twinns hoor
Jemig......die jordy die onder haar huid was gekropen.....heeft haar de das omgedaan...zonder dat hij het wist.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa heeft op Jordy gestemd en niet op Pootje. Ze heeft uiteindelijk zichzelf naar huis gestuurd.
Vind het idd ook wel beetje vreemd dit. Hij weet dondersgoed dat ze hier mee zit en waarschijnlijk huilt nu.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:17 schreef Koos1958 het volgende:
De zoveelste keer dat axel er niet is voor jane maar wel anderen.
Ok, ik weet dat ik de hele dag pro-Axel was, maar dit vind ik ook heel raar gedrag van hem. Scoort geen punten hiermee.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:17 schreef Koos1958 het volgende:
De zoveelste keer dat axel er niet is voor jane maar wel anderen.
Nee, Jane stemde Jolien. Enkel en alleen omdat ze niet op Matti, noch op Elsa kon stemmen, en dat waren op dat moment de enige 3 om uit te kiezen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:12 schreef mijntjexx het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:19 schreef Puzzie het volgende:
Nu al dealtjes maken ovver volgende week![]()
[ afbeelding ]
Doorzichtig slinks wijfquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:19 schreef NineMilka het volgende:
Milena is aan een lijm actie begonnen.
WHUT. Wat een kutspeler. OPTIEFEN.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje : Je weet wat je moet doen volgende week?
Axel : Jij wil erop toch?
Pootje : Als het moment daar is..
Tja, bizar hoe dat ging net buitenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:19 schreef Verity het volgende:
Pootje wilt op de bank, hoopt dat hij naar huis mag. Mijn stem heeft hij als hij naast Sharice en Milena op de bank komt te zitten.
Mijn hemel!! Ik zou gierend over mijn nek gaan. Echt letterlijk mijn avondeten eruit braken, recht in haar gebbetjequote:
hij vraagt zijn 24u maar gewoon aan, vanavond nog.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:19 schreef Verity het volgende:
Pootje wilt op de bank, hoopt dat hij naar huis mag. Mijn stem heeft hij als hij naast Sharice en Milena op de bank komt te zitten.
Waardeloze rotvent. Ik had nu echt heel boos geworden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:19 schreef Lonneke1983 het volgende:
En nu Pootje vragen om op hem te stemmen. Wees dan ook een man en druk op die knop.
Ik vind de rol van Axel erg dubieus ....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:20 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Buiten, Pootje, Charise en Axel (moet hij Jane niet ondersteunen??)
Pootje roept om elkaar te dekken de komende week, als het nodig is.
helemaal primaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje moet lekker zijn koffer gaan pakken en terug naar zijn zwangere vrouw gaan
Thuis waar hij moet zijn
Snap ook niet dat je dit vrijwillig doet als je vrouw zwanger isquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje moet lekker zijn koffer gaan pakken en terug naar zijn zwangere vrouw gaan
Thuis waar hij moet zijn
Hij lijkt geen moment te denken ‘ff kijken hoe het met Jane is’. Superraar.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind de rol van Axel erg dubieus ....
Eens!!!! Als zij weg is gaat er veel veranderenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:21 schreef mijntjexx het volgende:
Milena moet sowieso eerder dan Sharice dat huis uit, zij is de ergste
ze lijkt echt een madam zoquote:
Ik denk dat zij gewoon zelf Sharice erop gaat gooien. Ze is nu heel doorzichtig bezig zich weer in de groep te mengen en Sharice heeft het nakijken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:21 schreef mijntjexx het volgende:
Milena moet sowieso eerder dan Sharice dat huis uit, zij is de ergste
Hij is in het begin bij Jane in de suite geweest.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hij lijkt geen moment te denken ‘ff kijken hoe het met Jane is’. Superraar.
Sharice is tenminste nog eerlijk hoe ze over mensen denkt. Maar die slinkse kut niet,Sharice moet altijd de klappen vangen en zij glibbert ertussendoorquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens!!!! Als zij weg is gaat er veel veranderen
Je doet het ook niet als je kinderen hebt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Snap ook niet dat je dit vrijwillig doet als je vrouw zwanger is
Met het gedrag van een kleuterquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:22 schreef Verity het volgende:
Keanu: Besef dat Milena nu de oudste van het huis is
Heerlijk nuchterquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : Jordy! Misschien sta je wel in de finale.
Jordy : Neuh, we zitten op de helft..
Ik mot uw kop nie.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:23 schreef Koos1958 het volgende:
Gewoon eng die milena dat is echt het toppunt van opportunisme wat ze laat zien. Oh ene kant wordt minder dus ga overstappen.
milena interesseert het geen holquote:
Nee, zelfs Jane met de uitgelopen make-up onderaan haar kin straalde meer klasse uitquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze lijkt echt een madam zo
en niet op de goede manier
Oh dat heb ik dan ff gemist, my bad. Maar toch gedacht dat hij er nu wel ff omheen zou hangen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:23 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij is in het begin bij Jane in de suite geweest.
Een paar minuten verder niet zoals elke keer als er iets is kiest hij voor die.meiden ipv haar.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:23 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij is in het begin bij Jane in de suite geweest.
vertelquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Zoals Milena zich nu heeft gekleed doet mij denken aan een situatie waar ik liever niet aan terug denk
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:24 schreef Hoempah het volgende:
Milena: Ik ben ff bij Jane geweest. New week new life.
Meteen nieuwe strategie bepalen nu niet Jordy of Keanu vertrokken is. Geslepen hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:24 schreef Hoempah het volgende:
Nee, als Axel Pootje erop zet en die moet weg dan krijgt Axel een deel van zijn geld....misschien doen ze wel ieder de helft....en dan nog delen met wie er nog meer op hem hebben gestemd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:19 schreef Lonneke1983 het volgende:
En nu Pootje vragen om op hem te stemmen. Wees dan ook een man en druk op die knop.
ongeloveloosquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:24 schreef Hoempah het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:25 schreef BB-King het volgende:
Het is niet te hopen dat Elsa nog alle zout in haar zak heeft zitten.
Gatverdegatverhypocriet!!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:24 schreef Hoempah het volgende:
Allez manneke, laat het los, het boeit mij nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
milena interesseert het geen hol
wat sharice doormaakt
Ik ben het volledig met je eens.. Maar nu wordt het dus zaak dat wij ook de kans krijgen om Milena weg te krijgen , en dat hangt af van deze week maar ook hoe de groep nu gaat handelen .En daar heb ik weinig vertrouwen inquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:23 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Sharice is tenminste nog eerlijk hoe ze over mensen denkt. Maar die slinkse kut niet,Sharice moet altijd de klappen vangen en zij glibbert ertussendoor
zal morgen wel weer zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, nu graag even de popi poll erin voor de team captains.
Ze probeert het nu tactisch te spelen, omdat ze nu in de minderheid zijn. Alleen is het daar nu veel te laat voor.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:24 schreef Hoempah het volgende:
Volgens mij is er helemaal niets uitgepraat. Milena heeft tegen Jane gezegd dat ze haar kop niet moet zien en geen behoefte heeft om ooit met haar te praten (zat in de uitzending) en voor de rest was het vandaag meer van: doen alsof het nooit gebeurd is allemaal.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:24 schreef freaky40 het volgende:
Was echt alles uitgesproken vandaag, heb niet veel gezien. Ze deden doen geloven dat alle onderlinge spanningen zijn uitgesproken tussen de diverse kampen. Krijg niet dat idee....Sharice nog ultra zuur.
shitquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
die was al overgelopen blijkt nu wel al helemaal, kijkt totaal niet om naar Jane terwijl zij er vanaf dag 1 voor hem wasquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind de rol van Axel erg dubieus ....
dan moet ze er maar door een spel opkomenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:28 schreef Flow3r het volgende:
Niemand zal op Milena gaan stemmen, iedereen zal op Sharice gaan
wie?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:28 schreef Joyce-43 het volgende:
Je nu al druk maken voor volgende week pffff Elsa is nog geen half uur weg
Daar ben ik niet zo zeker van.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:28 schreef Flow3r het volgende:
Toen hij binnenkwam vond ik hem een leuk gezicht hebben....nu merk je gewoon dat het een eigenheimer is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Snap ook niet dat je dit vrijwillig doet als je vrouw zwanger is
Ik hoop dat ze Milena laat vallen en zich aansluit bij de restquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet ze er maar door een spel opkomen
Dat weet je niet.. Als ik kijk naar hoe de groepjes nu verdeeld zijn en een paar die nu al weer bondjes aan het sluiten zijn voor de aankomende week dan heb ik er een hard hoofd inquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:26 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze probeert het nu tactisch te spelen, omdat ze nu in de minderheid zijn. Alleen is het daar nu veel te laat voor.
Milena heeft Sharice al getroost en mee gepraat, toen Elsa net weg was.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:27 schreef Flow3r het volgende:
Oh Sharice krijgt toch nog een beejte aandacht van Milena nadat Milena zich eerst bij iedereen heeft ingeslijmd
Ja.. 1 week gewoon stemmen zonder GC'ers zou wel fijn zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat weet je niet.. Als ik kijk naar hoe de groepjes nu verdeeld zijn en een paar die nu al weer bondjes aan het sluiten zijn voor de aankomende week dan heb ik er een hard hoofd in
Milena geeft alleen om milena.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
milena interesseert het geen hol
wat sharice doormaakt
Ik denk dat ze langzaam doorkrijgt dat Milena daar enkel zit voor Milenaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Milena laat vallen en zich aansluit bij de rest
En zou heel terecht zijn om haatvte stemmen. Ze doet zelf van alles over hem roepen en stemmen op hem en dan ju zielig doen weer.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:29 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice zit alweer te bleiten over de nog niet bepaalde bank van volgende week, kom op, zo ver jenkt Jordy nog niet eens vooruit!
2 minuten en toen meteen naar buiten gerendquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:30 schreef Verity het volgende:
[..]
Milena heeft Sharice al getroost en mee gepraat, toen Elsa net weg was.
Vreselijk doorzichtig mensquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:30 schreef Li0nHeart het volgende:
En Milena is al weer foetsie bij Sharice.
Maar ik snap ook dat Milena wel klaar is met Sharice hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:28 schreef NineMilka het volgende:
Sharice heeft door waar Milena mee bezig is. Probeert nu weer te lijmen wat er nog te lijmen valt tussen hun 2, maar Milena is al overgestapt denk ik.
Het zelfde doet ze het zo met haar echtgenoten of relaties....wisselt ze in of haalt ze terug...wie het meest te bieden heeft.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:23 schreef Koos1958 het volgende:
Gewoon eng die milena dat is echt het toppunt van opportunisme wat ze laat zien. Oh ene kant wordt minder dus ga overstappen.
Dan moeten hun haar wel willen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Milena laat vallen en zich aansluit bij de rest
Als Milena eruit is dan heb je een hele ander Sharice. Zij heeft haar eigen glazen ingegooid door zo aan die meid te gaan kleven.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:30 schreef mijntjexx het volgende:
Voor mij hoeft Sharice er nog niet uit trouwens
elke keer eventjes aandacht voor Sharice, straks in bed weer alle aandacht maar nu eerst zorgen dat ze bij iedereen goed ligt, knuffel met Jordy, knuffel met jane als Sharice het niet zietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:30 schreef Li0nHeart het volgende:
En Milena is al weer foetsie bij Sharice.
Je moet maar net goed ingedeeld zijn met anderen en iets winnen .. en met meer mensen samen spelen tegen de mensen die je weg wil hebbenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. 1 week gewoon stemmen zonder GC'ers zou wel fijn zijn.
Het is fanweek. We kunnen je opgeven voor 24u met Sharice in de panic roomquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:30 schreef mijntjexx het volgende:
Voor mij hoeft Sharice er nog niet uit trouwens
Ja, ik dacht dat ik wat gemist had. Wat een Kumbaya toestand waar de honden geen brood van lusten. Maar blijkbaar moesten ze van de FEBO de lieve vrede bewaren tijdens de uitzending, dit was echt gestaged.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:27 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Volgens mij is er helemaal niets uitgepraat. Milena heeft tegen Jane gezegd dat ze haar kop niet moet zien en geen behoefte heeft om ooit met haar te praten (zat in de uitzending) en voor de rest was het vandaag meer van: doen alsof het nooit gebeurd is allemaal.
En in de "live" waren ze allemaal héél erg aan het neppen (behalve Jordy)
Precies, gevaarlijke, enge tante is hetquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het zelfde doet ze het zo met haar echtgenoten of relaties....wisselt ze in of haalt ze terug...wie het meest te bieden heeft.
Ze hebben al een kindje dit wordt de tweede.....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je doet het ook niet als je kinderen hebt.
Gewoon prima toch, mannen ervaren de periode voor een zwangerschap toch anders dan een vrouw.
Als vriendin maar eens mee is en dat zal wel.
De week erna pas.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is fanweek. We kunnen je opgeven voor 24u met Sharice in de panic room
Sowww, das echt heel naarquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
een enorme softiequote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt is echt een ruggengraatloos weekdier.
Zo iemand noemen we ook wel een sukkel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
een enorme softie
die denkt dat mensen zijn zoals hij ze in hun hoofd heeft
die dat beeld dan niet los laat
Echtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hebben al een kindje dit wordt de tweede.....
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Denk ik al van vorige week. Sharice is slachtoffer van Milena"s misbruik. Die gooit Sharice zo snel mogelijk opzij.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:23 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ik denk dat zij gewoon zelf Sharice erop gaat gooien. Ze is nu heel doorzichtig bezig zich weer in de groep te mengen en Sharice heeft het nakijken.
het gaat hem in zijn leven veel verdriet geven jaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zo iemand noemen we ook wel een sukkel.
Dan heeft ze dikke pech.......quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:28 schreef Flow3r het volgende:
Dit seizoen zijn er zoveel nare mensen. Bahquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:35 schreef Verity het volgende:
Mattheus fluistert in het oor van Milena: Je bent heel belangrijk voor mij. Je bent de beste ?? vriendin ??. Dat laatste woord kon ik niet goed verstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |