shitquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is 2 NL .. niet perse 1 M NL en 1 V NL.
die was al overgelopen blijkt nu wel al helemaal, kijkt totaal niet om naar Jane terwijl zij er vanaf dag 1 voor hem wasquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind de rol van Axel erg dubieus ....
dan moet ze er maar door een spel opkomenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:28 schreef Flow3r het volgende:
Niemand zal op Milena gaan stemmen, iedereen zal op Sharice gaan
wie?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:28 schreef Joyce-43 het volgende:
Je nu al druk maken voor volgende week pffff Elsa is nog geen half uur weg
Daar ben ik niet zo zeker van.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:28 schreef Flow3r het volgende:
Niemand zal op Milena gaan stemmen, iedereen zal op Sharice gaan
Toen hij binnenkwam vond ik hem een leuk gezicht hebben....nu merk je gewoon dat het een eigenheimer is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Snap ook niet dat je dit vrijwillig doet als je vrouw zwanger is
Ik hoop dat ze Milena laat vallen en zich aansluit bij de restquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet ze er maar door een spel opkomen
Dat weet je niet.. Als ik kijk naar hoe de groepjes nu verdeeld zijn en een paar die nu al weer bondjes aan het sluiten zijn voor de aankomende week dan heb ik er een hard hoofd inquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:26 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze probeert het nu tactisch te spelen, omdat ze nu in de minderheid zijn. Alleen is het daar nu veel te laat voor.
Milena heeft Sharice al getroost en mee gepraat, toen Elsa net weg was.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:27 schreef Flow3r het volgende:
Oh Sharice krijgt toch nog een beejte aandacht van Milena nadat Milena zich eerst bij iedereen heeft ingeslijmd
Ja.. 1 week gewoon stemmen zonder GC'ers zou wel fijn zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat weet je niet.. Als ik kijk naar hoe de groepjes nu verdeeld zijn en een paar die nu al weer bondjes aan het sluiten zijn voor de aankomende week dan heb ik er een hard hoofd in
Milena geeft alleen om milena.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
milena interesseert het geen hol
wat sharice doormaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |