erg mooiquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:47 schreef Verity het volgende:
Sharice keek niet blij en Milena lachte als een boer met kiespijn.
dat komt door milenaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:46 schreef mazaru het volgende:
Dat David niet genomineerd is klopt ook niet. Hij had net zoveel stemmen als Jordy
is goed hoor, laat maar lekker staanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:47 schreef Li0nHeart het volgende:
@:Verida .. Dotteke wijzigt de TT wel.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
geweldig die willekeurige volgorde
Elsa staat veruit onderaanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik heb geen polls gezien, staat Axel onderaan?
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik heb geen polls gezien, staat Axel onderaan?
quote:
Zowel Axel als Elsa heeft ze lief natuurlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:49 schreef Verity het volgende:
Jane ziet er gespannen uit, ze is bang dat Axel moet gaan.
quote:
Tot hij alleen over was met Elsa denk ikquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:51 schreef zodeju het volgende:
Nou, Axel dacht denk ik niet dat hij zou gaan.....
hier is dat feestjequote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Is wel niet echt een goeie look voor Milena met die mond zo open in combinatie met de outfit
niemand ik had dan toch liever eigenlijk Axel wel gewildquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:50 schreef PunkieePie het volgende:
Ik denk niet dat Elsa dit zelf had verwacht
jaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:53 schreef Lrod01 het volgende:
Denkt iedereen hier serieus dat ze echt gaat vandaag?
Dat is geen goed tekenquote:
Hormonenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:55 schreef 5thencounter het volgende:
Jane jankt tegenwoordig zo'n beetje on įlles tegenwoordig
Ze is in het begin neergezet als een stoere vrouw, maar eigenlijk is ze gewoon gevoelig.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:55 schreef 5thencounter het volgende:
Jane jankt tegenwoordig zo'n beetje on įlles tegenwoordig
Ik ga d’r wel missen maar zeker eens. Waardige deelnemer.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:56 schreef engine het volgende:
Ik zal haar niet missen maar absoluut een leuke deelnemer. Ze heeft wel een beetje kleur gegeven aan dit seizoen.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:58 schreef Li0nHeart het volgende:
De komende week draait om onderling vertrouwen .. nou.. dat zit wel goed.
Mischien is de datum al lang verstreken en weet ze daarom dat hij geboren is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:56 schreef Koos1958 het volgende:
Ze vervult zich dat ze weet dat haat kleinzoon is geboren. Geen contact met buitenwereld toch
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:58 schreef Verity het volgende:
De komende week draait het om onderling vertrouwen
Dat is weer helemaal terug hebben we net gehoordquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Komende week draait alles om onderling vertrouwen
misschien wist ze al dat het een jongetje zou wordenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:56 schreef Koos1958 het volgende:
Ze vervult zich dat ze weet dat haat kleinzoon is geboren. Geen contact met buitenwereld toch
Togetherquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:52 schreef Ireth het volgende:
I like it when a plan comes thogeter/togheter (??)
Nee, dan moet de Febo opletten of er niet iets in de tuin gebeurd wat we niet mogen zien. In het eerste geval zitten ze toch allemaal binnen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:58 schreef Verity het volgende:
Als ze van de Live overschakelen naar de Exit, staat de camera van de tuin aan. Vraag me af of ze dat ook niet kunnen doen, wanneer we van Exit naar Live gaan.
Vind het wel prettig. Heb niet zoveel met gedoe van familie erbij op tv. Veel plezier thuis.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:58 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind dat in die auto stappen wel heel erg niet af eigenlijk hoor erg goedkoop en vreemd op dak van de bewoner die weggaat ook
Enige voor wie ik het erg vind. Maar ze komt er wel bovenop. Het is een sterke meid.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:59 schreef BB-King het volgende:
Wel sneu voor Jane.
Hopelijk pakt ze het snel weer op.
ik vind dit oprecht sneuquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:58 schreef DGK-Eric het volgende:
Ach, Elsa maakt een zeer verslagen indruk
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:56 schreef DGK-Eric het volgende:
Dag Elsa!Vaarwel!
![]()
Ik ga je aanwezigheid missen! Ik heb vaak van je genoten en om je gelachen!
Goed mens met het hart op de juiste plaats!![]()
In je contract kan best uitzondering staan, laten weten dat je kleinkind geboren is en je zoon/ dochter het goedmaken vind ik meer dan normaal.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mischien is de datum al lang verstreken en weet ze daarom dat hij geboren is.
Zoiets liet ze ook door schermeren
vanmiddag wist hij waarom Jordy zou gaanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja Axel, hoe zou het nu komen dat ze weg is...
In en in triest mens.....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:01 schreef Schakeltopia het volgende:
sharice jankt nu al over jordy die haar het leven zuur gaat maken
Die hebben nu de minderheid, denk dat Axel ze nu ook links laat liggen na vanavondquote:
Dit kan ik niet echt zielig vinden. Jane zegt is niet eerlijk pootje wil weg en nu moet elsa weg. Jordy zegt hou het voor je dat je wegwilquote:
Terecht ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane en Jolien hebben moeite met het feit dat Pootje er nog is, die eigenlijk naar huis wil, en dat Elsa nu weg is.
Ja opdonderen met die vent.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane en Jolien hebben moeite met het feit dat Pootje er nog is, die eigenlijk naar huis wil, en dat Elsa nu weg is.
Jordy the Destroyer.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:01 schreef Schakeltopia het volgende:
sharice jankt nu al over jordy die haar het leven zuur gaat maken
Wie ging er nu naar de ZD maandag?? Aan het begin van deze gif zie je rechtsboven iets paars verlicht, das de ZDquote:
Ik vraag mij af hoeveel de kandidaten weten van de exit. Dat er geen studio ontvangst zou zijn met Geraldine was duidelijk, maar of ze ook zijn ingelicht dat ze via de achterdeur worden gedumpt in een taxi die binnen 30 seconden wegrijdt?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:00 schreef KinKiJan het volgende:
Ze kijken allemaal als een hert in koplampen zodra ze deur uit lopen en de auto in moeten.
Snap dat wel; geen tent, geen heldenontvangst, geen lampjes, geen muziek, geen Tatyana, geen Geraldine, helemaal neks!
die heeft er niet zoveel problemen meequote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena is al bezig met het bloedgeld geloof ik.
Denk dat ze dat inmiddels van de laatste nieuwe deelnemers gehoord hebbenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:03 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoeveel de kandidaten weten van de exit. Dat er geen studio ontvangst zou zijn met Geraldine was duidelijk, maar of ze ook zijn ingelicht dat ze via de achterdeur worden gedumpt in een taxi die binnen 30 seconden wegrijdt?
geen ideequote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wie ging er nu naar de ZD maandag?? Aan het begin van deze gif zie je rechtsboven iets paars verlicht, das de ZD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |