Oh dat heb ik dan ff gemist, my bad. Maar toch gedacht dat hij er nu wel ff omheen zou hangen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:23 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij is in het begin bij Jane in de suite geweest.
Een paar minuten verder niet zoals elke keer als er iets is kiest hij voor die.meiden ipv haar.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:23 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij is in het begin bij Jane in de suite geweest.
vertelquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Zoals Milena zich nu heeft gekleed doet mij denken aan een situatie waar ik liever niet aan terug denk
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:24 schreef Hoempah het volgende:
Milena: Ik ben ff bij Jane geweest. New week new life.
Meteen nieuwe strategie bepalen nu niet Jordy of Keanu vertrokken is. Geslepen hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:24 schreef Hoempah het volgende:
Nee, als Axel Pootje erop zet en die moet weg dan krijgt Axel een deel van zijn geld....misschien doen ze wel ieder de helft....en dan nog delen met wie er nog meer op hem hebben gestemd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:19 schreef Lonneke1983 het volgende:
En nu Pootje vragen om op hem te stemmen. Wees dan ook een man en druk op die knop.
ongeloveloosquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:24 schreef Hoempah het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:25 schreef BB-King het volgende:
Het is niet te hopen dat Elsa nog alle zout in haar zak heeft zitten.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:24 schreef Hoempah het volgende:
Gatverdegatverhypocriet!!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:24 schreef Hoempah het volgende:
Allez manneke, laat het los, het boeit mij nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
milena interesseert het geen hol
wat sharice doormaakt
Ik ben het volledig met je eens.. Maar nu wordt het dus zaak dat wij ook de kans krijgen om Milena weg te krijgen , en dat hangt af van deze week maar ook hoe de groep nu gaat handelen .En daar heb ik weinig vertrouwen inquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:23 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Sharice is tenminste nog eerlijk hoe ze over mensen denkt. Maar die slinkse kut niet,Sharice moet altijd de klappen vangen en zij glibbert ertussendoor
zal morgen wel weer zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, nu graag even de popi poll erin voor de team captains.
Ze probeert het nu tactisch te spelen, omdat ze nu in de minderheid zijn. Alleen is het daar nu veel te laat voor.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:24 schreef Hoempah het volgende:
Volgens mij is er helemaal niets uitgepraat. Milena heeft tegen Jane gezegd dat ze haar kop niet moet zien en geen behoefte heeft om ooit met haar te praten (zat in de uitzending) en voor de rest was het vandaag meer van: doen alsof het nooit gebeurd is allemaal.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:24 schreef freaky40 het volgende:
Was echt alles uitgesproken vandaag, heb niet veel gezien. Ze deden doen geloven dat alle onderlinge spanningen zijn uitgesproken tussen de diverse kampen. Krijg niet dat idee....Sharice nog ultra zuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |