quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:19 schreef Puzzie het volgende:
Nu al dealtjes maken ovver volgende week![]()
[ afbeelding ]
Doorzichtig slinks wijfquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:19 schreef NineMilka het volgende:
Milena is aan een lijm actie begonnen.
WHUT. Wat een kutspeler. OPTIEFEN.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje : Je weet wat je moet doen volgende week?
Axel : Jij wil erop toch?
Pootje : Als het moment daar is..
Tja, bizar hoe dat ging net buitenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:19 schreef Verity het volgende:
Pootje wilt op de bank, hoopt dat hij naar huis mag. Mijn stem heeft hij als hij naast Sharice en Milena op de bank komt te zitten.
Mijn hemel!! Ik zou gierend over mijn nek gaan. Echt letterlijk mijn avondeten eruit braken, recht in haar gebbetjequote:
hij vraagt zijn 24u maar gewoon aan, vanavond nog.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:19 schreef Verity het volgende:
Pootje wilt op de bank, hoopt dat hij naar huis mag. Mijn stem heeft hij als hij naast Sharice en Milena op de bank komt te zitten.
Waardeloze rotvent. Ik had nu echt heel boos geworden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:19 schreef Lonneke1983 het volgende:
En nu Pootje vragen om op hem te stemmen. Wees dan ook een man en druk op die knop.
Ik vind de rol van Axel erg dubieus ....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:20 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Buiten, Pootje, Charise en Axel (moet hij Jane niet ondersteunen??)
Pootje roept om elkaar te dekken de komende week, als het nodig is.
helemaal primaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje moet lekker zijn koffer gaan pakken en terug naar zijn zwangere vrouw gaan
Thuis waar hij moet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |