wou net zeggen , sinds wanneer, maar je was me voorquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is 2 NL .. niet perse 1 M NL en 1 V NL.
Nee, natuurlijk nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:12 schreef mijntjexx het volgende:
Had Jane op Elsa gestemd wat Sharice dacht net? Heb geen tv gezien deze week
Voor Jane is het uitgesproken, die andere 2 zitten nog vol gif.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:16 schreef odie22 het volgende:
het is echt nog niet goed tussen jane en de terror twinns hoor
Jemig......die jordy die onder haar huid was gekropen.....heeft haar de das omgedaan...zonder dat hij het wist.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa heeft op Jordy gestemd en niet op Pootje. Ze heeft uiteindelijk zichzelf naar huis gestuurd.
Vind het idd ook wel beetje vreemd dit. Hij weet dondersgoed dat ze hier mee zit en waarschijnlijk huilt nu.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:17 schreef Koos1958 het volgende:
De zoveelste keer dat axel er niet is voor jane maar wel anderen.
Ok, ik weet dat ik de hele dag pro-Axel was, maar dit vind ik ook heel raar gedrag van hem. Scoort geen punten hiermee.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:17 schreef Koos1958 het volgende:
De zoveelste keer dat axel er niet is voor jane maar wel anderen.
Nee, Jane stemde Jolien. Enkel en alleen omdat ze niet op Matti, noch op Elsa kon stemmen, en dat waren op dat moment de enige 3 om uit te kiezen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:12 schreef mijntjexx het volgende:
Had Jane op Elsa gestemd wat Sharice dacht net? Heb geen tv gezien deze week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |