Kingaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wie ging er nu naar de ZD maandag?? Aan het begin van deze gif zie je rechtsboven iets paars verlicht, das de ZD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sneak is het .. soultjes proberen te winnen ...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:06 schreef greysbones het volgende:
matti zat alleen buiten
milena is er naar toe gesneld
milena wist niet hoe snel ze sharice duidelijk moest maken dat het wel ok was zoquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Sneak is het .. soultjes proberen te winnen ...
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : Ik neem de was wel op mij ... dat komt wel goed...
ik doe het nog liever zelf, heb in haar weinig vertrouwenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Milenaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:07 schreef Li0nHeart het volgende:
50 dagen feestje zal toch welquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:07 schreef chufi het volgende:
@:FEBO doe ff een feestje om de sfeer op te luisteren
Daar hebben ze niet eens bij stil gestaan. Focus van hun lag veel te veel op Jordy.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
hadden ze maar op pootje moeten stemmen, maar ze moesten en zouden Jordy er uit hebben en dat heeft Elsa de kop gekost, denk dat Elsa wel gewonnen had van Pootje.
Eigen schuld, geen medelijden mee
overal rode vlekken op van de rouge omdat ze op de was in slaap valtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoop dat ze dingen verneuktquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Die zou nog niet aan mijn vuile sokken mogen komenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Teveel risico dat ze je kleding doormidden knippen want dat soort grapjes halen ze nou eenmaal uit.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik doe het nog liever zelf, heb in haar weinig vertrouwen
Alles te warm wassen. En dan later zeggen was maar een grapjequote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat Sharice meer om Elsa gaf dan zijzelf boeide dr idd in het geheel niet ...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
milena wist niet hoe snel ze sharice duidelijk moest maken dat het wel ok was zo
dan kon ze snel naar buiten
Als ik Jane was zou ik wel mijn eigen spullen wassen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Die staat in de suitequote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Bed zal wel even snel weggehaald worden.
Nou ja zal wel wat klaar gezet zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:09 schreef Joyce-43 het volgende:
vind het erg raar dat Mattie buiten zat meteen hoor
vreemd suite opgesloten haha
Rustig, eerst bloedgeld evt een spelletje van BB met als eindspel Adjekratje in teams.quote:
En dat is het ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:10 schreef Flow3r het volgende:
Nou Milena en Sharice ; misschien heeft dat bemiddelen Elsa wel de kop gekost en heeft Jordy een boost gekregen bij de kijker omdat hij als enige keihard zijn bek tegen jullie heeft open getrokken?
komt niet eens bij ze op
Ja die is wat slap in zijn gedrag en laat zich bespelen. Sharice gelijk over de bank beginnen dat jordy haar erop gooit. En slijmen met mattie.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:10 schreef mazaru het volgende:
Ik kan die Mattheus ook niet uitstaan met zijn meningloos gedraai en dat geslijm bij Milena
aha okquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:06 schreef greysbones het volgende:
matti zat alleen buiten
milena is er naar toe gesneld
Zit ze met een met snot bedekte pin van Elsa?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nog dramatischer dan Jolien met de exit van Jeff.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:12 schreef mijntjexx het volgende:
Had Jane op Elsa gestemd wat Sharice dacht net? Heb geen tv gezien deze week
ja MIlena moest kiezen tussen die 2quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
hadden ze maar op pootje moeten stemmen, maar ze moesten en zouden Jordy er uit hebben en dat heeft Elsa de kop gekost, denk dat Elsa wel gewonnen had van Pootje.
Eigen schuld, geen medelijden mee
Volgens mij Jolienquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:12 schreef mijntjexx het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:12 schreef mijntjexx het volgende:
Aan de kant van de studioquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:05 schreef Kinga het volgende:
Nog even over het huis... aan welke kant zit de tuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |