Ze hebben geen eucalyptus, maar wel een Eucalypta! Maar die mogen ze er vast niet opgooien....quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:22 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ze hebben geen eucalyptus, maar wel een Eucalypta! Maar die mogen ze er vast niet opgooien....
Wat een slechte beeld- en geluidskwaliteit in de sauna
[..]
Ze hebben geen eucalyptus, maar wel een Eucalypta! Maar die mogen ze er vast niet opgooien....
Gokje: Hittequote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:29 schreef lojanda het volgende:
Om de beurt blazen en zuchten Jordy en Keanu.. of het nu van de hitte is of de zenuwen is nog niet duidelijk
[..]
Ik kan niet wachten tot die twee er op komen te staan , zo klaar met die giftwinsquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik heb liever dat Keanu blijft dan die onbetrouwbare Elsa, met het oog op volgende week hopelijk die mean girls er allebei op
Ze had beloofd dat niet meer te doen.. zelfs daar liegt ze overquote:
uhuquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa: Misschien sta ik nu wel onder Jordy, met hoe ik hem uitgescholden heb .. 'I don't like you, I don't like you'
Ze meent het alleen niet
En Jordy straks gesaved en team captain .. dat zal te denken geven daar...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:35 schreef greysbones het volgende:
Axel denkt dat wat er deze week is gebeurt
Jordy zal worden aangerekend
en hij daarom naar huis moet
daar zullen er een paar enorm van schrikkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En Jordy straks gesaved en team captain .. dat zal te denken geven daar...
Mario gaat voor blondquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:36 schreef Li0nHeart het volgende:
De bikini van jane is niet ideaal voor tv
Mensen zeggen dat Jordy zo geobsedeerd is op Axel maar andersom is het precies hetzelfde danquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:35 schreef greysbones het volgende:
Juist zijn eerlijkheid wordt gewaardeerd door de kijkers.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk dat Jordy zijn obsessie niet eens zo op Axel ligt op dit moment. Pootje en Sharice hoger op het lijstje staan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat Jordy zo geobsedeerd is op Axel maar andersom is het precies hetzelfde dan
Axel heeft een Jordy obsessie
Dat is wat wordt gezegd, ik vind dat nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:39 schreef marky het volgende:
[..]
Denk dat Jordy zijn obsessie niet eens zo op Axel ligt op dit moment. Pootje en Sharice hoger op het lijstje staan.
Daarom dat zij de enige is die het er nog steeds over heeft?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:40 schreef Puzzie het volgende:
Het boeit Milena allemaal echt oprecht niet
Ongelofelijk iddquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mattie is ook niet het scherpste mes uit de la.
ik denk dat iedereen daar heel verbaasd zou zijn als dit echt de uitslag is. Dit had geen van hen verwacht. Hoewel ik Elsa er wel voor aan zie om heel hard ik wist het te gaan roepenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:34 schreef -river- het volgende:
Het is gewoon beter dat Elsa gaat, ik denk ook dat ze dat zelf niet heel erg zal vinden.
Voorspellende dromen heb ik vanmorgen niet van haar meegekregenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:43 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen daar heel verbaasd zou zijn als dit echt de uitslag is. Dit had geen van hen verwacht. Hoewel ik Elsa er wel voor aan zie om heel hard ik wist het te gaan roepen
Ik denk dat vooral Sharice helemaal over de pis is. Ze zijn zo overtuigd dat Jordy vertrektquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:43 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen daar heel verbaasd zou zijn als dit echt de uitslag is. Dit had geen van hen verwacht. Hoewel ik Elsa er wel voor aan zie om heel hard ik wist het te gaan roepen
In die zin wordt vanavond wel popcorn avondquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:44 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral Sharice helemaal over de pis is. Ze zijn zo overtuigd dat Jordy vertrekt
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In die zin wordt vanavond wel popcorn avond
past hij ergens toch wel goed bij Sharice danquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:47 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop echt dat jordy en keany als 1 en 2 worden genoemd en het ook tussen axel en elsa gaat. Die axel is zo overtuigd van zichzelf laat hem maar schrikken dat juist die 2 boven hem staan
die wake up call heeft Axel idd wel even nodigquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:47 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop echt dat jordy en keany als 1 en 2 worden genoemd en het ook tussen axel en elsa gaat. Die axel is zo overtuigd van zichzelf laat hem maar schrikken dat juist die 2 boven hem staan
Is ook mijn hoop voor vanavondquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:47 schreef Koos1958 het volgende:
Nergens voor nodig, maar dat ziet hij vanavond wel, en Milena, Sharice en Axel ook...quote:
Dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:47 schreef Koos1958 het volgende:
Ow fuck, ik wist dat ik wat vergeten wasquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In die zin wordt vanavond wel popcorn avond
Met de voetjes weer op de vloer.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:47 schreef Koos1958 het volgende:
Je hebt nog ffquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow fuck, ik wist dat ik wat vergeten was
OMG nee, je hebt echt popcorn nodig vanavond!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow fuck, ik wist dat ik wat vergeten was
Vandaar dat hij samen met Elsa als laatste twee mag zitten vanavond.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:51 schreef Puzzie het volgende:
Axel is naast zijn schoenen gaan lopen
Dat heeft mijn voorkeur ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Vandaar dat hij samen met Elsa als laatste twee mag zitten vanavond.
Denkt dat hij gods gift on earth is. En dat popi jopi gedrag met Jane ook altijd maar.quote:
Hier snap ik dus helemaal niets van he. Hoe kan Jordy zoveel stemmen hebben. En ik had Axel echt veel hoger dan Keanu verwacht...quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat heeft mijn voorkeur ook
Die dreun komt dan nog harder binnen![]()
Echt niet de enige die het hoog in haar bol heeft is Milena.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:51 schreef Puzzie het volgende:
Axel is naast zijn schoenen gaan lopen
Nee hoor , Axel ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:54 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Echt niet de enige die het hoog in haar bol heeft is Milena.
Alle FB moedertjes hebben medelijden met hem.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hier snap ik dus helemaal niets van he. Hoe kan Jordy zoveel stemmen hebben. En ik had Axel echt veel hoger dan Keanu verwacht...
Ik denk dat ze in het huis denken dat Keanu moet vertrekken, dus dat wordt nog wat. Jordy zal wel als eerste genoemd worden. En dan gaat ie weer zo arrogant door het huis lopen, HEERLIJK SPEL DIT. Ik kots nu al.
Ik denk vaarwel briefjes makenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:56 schreef Jackiegekkie het volgende:
Wat is Jane aan het doen?
Secret mission?
Briefjes en bloemetjes maken voor degene die op de bank zitten denk ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:56 schreef Jackiegekkie het volgende:
Wat is Jane aan het doen?
Secret mission?
Dat vroeg ik mij ook af , ik dacht eerst chips en toen dacht ik sinaasappel schildingen voor de thee, Geen idee wat het verder zou kunnen zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:57 schreef Adat231 het volgende:
wat zijn die kruldingen in de ovenschaal?
Preciesquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denkt dat hij gods gift on earth is. En dat popi jopi gedrag met Jane ook altijd maar.
Nee hij zit in de reet van pootje en sharice en Marlene en praat met ze meequote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:00 schreef Kinga het volgende:
Ik voel ook een shift in de COS van Axel de favoriet, naar opeens veel liefde voor Jordy. HOEZO?!
Jullie denken nog altijd dat Axel is overgelopen naar groepje Milena en onverstaanbare Belgen. Maar hij is en was altijd Zwitserland samen met Jane.
Axel is geen Zwitserland , hij gaat mee in een bondje met mensen die Jane continu lopen te bashen en dan is het voor mij klaar, Ax = Afquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:00 schreef Kinga het volgende:
Ik voel ook een shift in de COS van Axel de favoriet, naar opeens veel liefde voor Jordy. HOEZO?!
Jullie denken nog altijd dat Axel is overgelopen naar groepje Milena en onverstaanbare Belgen. Maar hij is en was altijd Zwitserland samen met Jane.
Als zij vanavond niet gaat dan is er wel iets aan de handquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:03 schreef mazaru het volgende:
Elsa wil volgende week een jurk aandoen als ze weer op de lijst staat. Ze denkt dat ze elke week wel op de lijst zal staan
Ze hebben het ook uitgepraat samen en ze zijn en ze blijven team Jaxel was de eindconclusie, besloten met een dikke knuffel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:00 schreef Kinga het volgende:
Nah zo zie ik het niet. Hij heeft persoonlijk gewoon niks met Jordy en vertrouwt hem niet. En terecht! Ik zie liever Jordy vertrekken dan Axel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Axel is geen Zwitserland , hij gaat mee in een bondje met mensen die Jane continu lopen te bashen en dan is het voor mij klaar, Ax = Af
Ik had toch liever Keanu zien vertrekken. Die gast met zijn depressie en zijn ikikikikikik monologen ben ik flink zat. Het zal best een lieve knul zijn, maar daar kijk ik geen BB voor.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als zij vanavond niet gaat dan is er wel iets aan de hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van mij mag het, al die zure gezichten dan
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:06 schreef Ireth het volgende:
Op feestboek![]()
Ik ben echt vliegtuigjes moeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van mij mag het, al die zure gezichten dan
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Axel heeft nog een bondje naast zijn bondje en dat bondje loopt Jane al tijden te treiteren en Ax vindt dat blijkbaar acceptabel..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben het ook uitgepraat samen en ze zijn en ze blijven team Jaxel was de eindconclusie, besloten met een dikke knuffel.
Op feestboek![]()
Ik vermoed eigenlijk dat de febo vliegtuigjes heeft verboden, anders was er al lang 1 voorbij gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van mij mag het, al die zure gezichten dan
En Axel blijft voor mij gewoon een leuke knul. Verder geen narigheid bij, hij speelt het spel op zijn manier, zonder onaangenaam te worden naar wie dan ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben het ook uitgepraat samen en ze zijn en ze blijven team Jaxel was de eindconclusie, besloten met een dikke knuffel.
Ik zie het anders, ieder zijn eigen dingquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nah zo zie ik het niet. Hij heeft persoonlijk gewoon niks met Jordy en vertrouwt hem niet. En terecht! Ik zie liever Jordy vertrekken dan Axel.
Op feestboek![]()
Oh ja want hij is zielig. Hij heeft zijn valentijnsbrieven niet gehad heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van mij mag het, al die zure gezichten dan![]()
: r
![]()
nee axel is niet overgelopen, maar Axel heeft een andere finale voor zich dan Jane. Ik denk dat axel een finale wil met hem, pootje jane en sharice ) 2 belgen m-v en 2 ned m.v, en jane ziet dit niet zitten ivm sharice. Dan zal ze ook nog voorlopig met Milena moeten zitten en dat zal geen fijne tijd worden. Voor jane komt beter uit"Axel mattie, Jolien en zij, maar dan moet Axel langer zitten met jordy en dat wil hij niet. Jordy is nl ook een sterke nederlandse man en Axel irriteert zich aan Jordy. Zowel Jane als Axel zien elkaar nog wel als een duo, maar het wordt voor hen moeilijk de neuzen echt de zelfde kant op te hebben, want dat gaat in tegen het gevoel ook een hele leuke tijd te hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:00 schreef Kinga het volgende:
Jordy is ook mijn favoriet niet, maar hij kan wel voor actie zorgen in dat huis dus hoeft hij wat mij betreft nog niet weg. Als hij vanavond als eerste wordt vrijgesproken dan wordt hij helemaal onuitstaanbaar en gaat hij er waarschijnlijk nog een schepje bovenop doenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nah zo zie ik het niet. Hij heeft persoonlijk gewoon niks met Jordy en vertrouwt hem niet. En terecht! Ik zie liever Jordy vertrekken dan Axel.
Maar hoe zouden ze dat kunnen verbieden? Het luchtruim is niet van hun?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik vermoed eigenlijk dat de febo vliegtuigjes heeft verboden, anders was er al lang 1 voorbij gekomen.
Houden zoquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nah, er is er nog geen 1 geweest dit jaar
En dan ook nog genomineerd! Nooit in de geschiedenis van BB is iemand zo in het zak gezet als hij, arme jongen..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
Oh ja want hij is zielig. Hij heeft zijn valentijnsbrieven niet gehad he![]()
: r
Het is altijd in overleg, dus als de febo niet wil, zorgen ze er gewoon voor dat de bewoners in de gameroom zitten of zo. En ik denk dat er nu is gezegd, nope.. niksquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar hoe zouden ze dat kunnen verbieden? Het luchtruim is niet van hun?
Helemaal mee eens. Maar als ze samen in de finale staan dan hoop ik wel dat Jane wint. Die heeft toch echt wel ballen getoond als enige in dat huis. Daar kan echt niemand meer overheen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:07 schreef Verida het volgende:
[..]
En Axel blijft voor mij gewoon een leuke knul. Verder geen narigheid bij, hij speelt het spel op zijn manier, zonder onaangenaam te worden naar wie dan ook
en hij kletst misschien mee met dat groepje dat Jane basht, maar doet dat zelf niet, hij doet niet lelijk tegen haar.
Jane en Axel mogen van mij allebei in de finale, zou het ook heel goed vinden als 1 van de twee zou winnen.
Op feestboek![]()
Ze trappen er in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van mij mag het, al die zure gezichten dan
Gladjakker is het.
Ze moeten het volgens mij van te voren aankondigen bij BBquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar hoe zouden ze dat kunnen verbieden? Het luchtruim is niet van hun?
ja, van mij mag Jane ook winnen hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar als ze samen in de finale staan dan hoop ik wel dat Jane wint. Die heeft toch echt wel ballen getoond als enige in dat huis. Daar kan echt niemand meer overheen.
Op feestboek![]()
ik denk dat de tijd van vliegtuigen voorbij is , het was ook eigenlijk schandalig dat er zoveel vorig jaar werden geregeld.. Klimaat enzowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van mij mag het, al die zure gezichten dan
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Houden zo! Belachelijk gedoe. De eerste keer was grappig, maar daarna is het niet leuk meer.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nah, er is er nog geen 1 geweest dit jaar
Mooie analyse. Matti, Jolien, Jane en Axel vind ik mooie finale inderdaad. Zou Axel al zo tactisch denken? Om Nederlanders te nomineren though?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:07 schreef Adat231 het volgende:
[..]
nee axel is niet overgelopen, maar Axel heeft een andere finale voor zich dan Jane. Ik denk dat axel een finale wil met hem, pootje jane en sharice ) 2 belgen m-v en 2 ned m.v, en jane ziet dit niet zitten ivm sharice. Dan zal ze ook nog voorlopig met Milena moeten zitten en dat zal geen fijne tijd worden. Voor jane komt beter uit"Axel mattie, Jolien en zij, maar dan moet Axel langer zitten met jordy en dat wil hij niet. Jordy is nl ook een sterke nederlandse man en Axel irriteert zicxhowel Jane als Axel zien elkaar nog wel als een duo, maar het wordt voor hen moeilijk de neuzen echt de zelfde kant op te hebben, want dat gaat in tegen het gevoel ook een hele leuke tijd te hebben.
Jaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Mooie analyse. Matti, Jolien, Jane en Axel vind ik mooie finale inderdaad. Zou Axel al zo tactisch denken? Om Nederlanders te nomineren though?
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:03 schreef mazaru het volgende:
Elsa wil volgende week een jurk aandoen als ze weer op de lijst staat. Ze denkt dat ze elke week wel op de lijst zal staan
Ja dit bedoel ik. Maar je hebt wel gelijk, hij zorgt voor irritaties op de streams, en zonder hem is het maar saai in de COS. Ugh... laat hem er nog maar ff in dan, om lekker op te haten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jordy is ook mijn favoriet niet, maar hij kan wel voor actie zorgen in dat huis dus hoeft hij wat mij betreft nog niet weg. Als hij vanavond als eerste wordt vrijgesproken dan wordt hij helemaal onuitstaanbaar en gaat hij er waarschijnlijk nog een schepje bovenop doen
Ow zo, ja dat kan wel. Maar letterlijk het vliegtuig verbieden kan niet..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is altijd in overleg, dus als de febo niet wil, zorgen ze er gewoon voor dat de bewoners in de gameroom zitten of zo. En ik denk dat er nu is gezegd, nope.. niks
Eén antwoord: Bondjes! elsa doet daar niet aan mee, dus die mag gaanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hier snap ik dus helemaal niets van he. Hoe kan Jordy zoveel stemmen hebben. En ik had Axel echt veel hoger dan Keanu verwacht...
Ik denk dat ze in het huis denken dat Keanu moet vertrekken, dus dat wordt nog wat. Jordy zal wel als eerste genoemd worden. En dan gaat ie weer zo arrogant door het huis lopen, HEERLIJK SPEL DIT. Ik kots nu al.
Dit dus!!!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:07 schreef Adat231 het volgende:
[..]
nee axel is niet overgelopen, maar Axel heeft een andere finale voor zich dan Jane. Ik denk dat axel een finale wil met hem, pootje jane en sharice ) 2 belgen m-v en 2 ned m.v, en jane ziet dit niet zitten ivm sharice. Dan zal ze ook nog voorlopig met Milena moeten zitten en dat zal geen fijne tijd worden. Voor jane komt beter uit"Axel mattie, Jolien en zij, maar dan moet Axel langer zitten met jordy en dat wil hij niet. Jordy is nl ook een sterke nederlandse man en Axel irriteert zich aan Jordy. Zowel Jane als Axel zien elkaar nog wel als een duo, maar het wordt voor hen moeilijk de neuzen echt de zelfde kant op te hebben, want dat gaat in tegen het gevoel ook een hele leuke tijd te hebben.
Axel is maar met 1 ding bezig, en dat is de finale. Jordy tot op zekere hoogte ook, alleen verwacht hij er zelf niet in te zitten, itt tot Axel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Mooie analyse. Matti, Jolien, Jane en Axel vind ik mooie finale inderdaad. Zou Axel al zo tactisch denken? Om Nederlanders te nomineren though?
Nee, klopt natuurlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow zo, ja dat kan wel. Maar letterlijk het vliegtuig verbieden kan niet..
Die 'eer' gun ik hem vanavond wel , wat er volgende week gaat gebeuren zie ik dan wel weer.. Niets blijft hetzelfde in dat huis en in de dynamiek , dat maakt het ook juist zo leukquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jordy is ook mijn favoriet niet, maar hij kan wel voor actie zorgen in dat huis dus hoeft hij wat mij betreft nog niet weg. Als hij vanavond als eerste wordt vrijgesproken dan wordt hij helemaal onuitstaanbaar en gaat hij er waarschijnlijk nog een schepje bovenop doen
Als hij vanavond de eerste is de vrijgesproken wordt dan ziet hij zichzelf wel als winnaarquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Axel is maar met 1 ding bezig, en dat is de finale. Jordy tot op zekere hoogte ook, alleen verwacht hij er zelf niet in te zitten, itt tot Axel.
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als hij vanavond de eerste is de vrijgesproken wordt dan ziet hij zichzelf wel als winnaar
Dat is weer mooi, gaat hij zichzelf daarna weer in de voet schieten. BB is een leuk spel af en toe.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als hij vanavond de eerste is de vrijgesproken wordt dan ziet hij zichzelf wel als winnaar
Dat mag best ff , en er gaat nog veel meer gebeuren vanavond wat nog voor veel meer gedoe gaat zorgenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
NEE NEE NEEquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:16 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja als er dan 1 'mag' dan voor Jane.
Ik wil die zure gezichten zien van de 2 pestkoppen daar.
Het programma duurt nog lang. Er gaat nog heel veel gebeuren waardoor er shifts komenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat mag best ff , en er gaat nog veel meer gebeuren vanavond wat nog voor veel meer gedoe gaat zorgen
Mocht Elsa vanavond echt weg moeten dan gaat dat echt wel voor gedoe zorgenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het programma duurt nog lang. Er gaat nog heel veel gebeuren waardoor er shifts komen
Jaaaa, alles kan ze psychologisch van de wap gooien.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is weer mooi, gaat hij zichzelf daarna weer in de voet schieten. BB is een leuk spel af en toe.
Ach… ieder zijn ding!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Axel is geen Zwitserland , hij gaat mee in een bondje met mensen die Jane continu lopen te bashen en dan is het voor mij klaar, Ax = Af
Ja precies en dit is mijn meningquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:19 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ach… ieder zijn ding!
Nee ook niet voor janequote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:16 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja als er dan 1 'mag' dan voor Jane.
Ik wil die zure gezichten zien van de 2 pestkoppen daar.
Ik zie niet in hoe Elsa nog gered kan worden jammer genoeg. Ik denk dat er acties voor Keanu zijn gevoerd op het lager onderwijs en al die pukkelige schoolmeisjes en jongetjes op hem gestemd hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mocht Elsa vanavond echt weg moeten dan gaat dat echt wel voor gedoe zorgen
Jordy heeft nog nooit iets gedaan wat hij niet gezegd heeft. De enige die daar met redelijk open vizier aan het overleven is. Axel heeft wat dat betreft een slechtere reputatie.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Elsa heeft zich ook niet echt van haar goede kanten laten zien , dat zal vast ook meespelenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe Elsa nog gered kan worden jammer genoeg. Ik denk dat er acties voor Keanu zijn gevoerd op het lager onderwijs en al die pukkelige schoolmeisjes en jongetjes op hem gestemd hebben.
Fijn als je een streepje voor hebt bij BB. Axel kan nog geen minuut met zijn ogen dicht liggen en hij krijgt al een waarschuwing. Laat staan als hij gewoon languit in bed onder de dekens gaat liggen slapen.quote:
Axel kwam uit de DBK is op bed gaan liggen en heeft een half uur liggen pittenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Fijn als je een streepje voor hebt bij BB. Axel kan nog geen minuut met zijn ogen dicht liggen en hij krijgt al een waarschuwing. Laat staan als hij gewoon languit in bed onder de dekens gaat liggen slapen.
mag het, Jolien ligt sowieso het minst op bed andere dagen, en als andere het mogen (Sharice, Milena bv) dan waarom niet ook eens keertje?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Fijn als je een streepje voor hebt bij BB. Axel kan nog geen minuut met zijn ogen dicht liggen en hij krijgt al een waarschuwing. Laat staan als hij gewoon languit in bed onder de dekens gaat liggen slapen.
Dat stemmetje gebruikt ze als ze weet dat mensen aan haar twijfelen en ze ze weer in wil palmen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:22 schreef Kinga het volgende:
Kan Milena niet normaal praten? Ze zet altijd dat rare stemmetje op.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Axel kwam uit de DBK is op bed gaan liggen en heeft een half uur liggen pitten
zijn eigen woorden
maat?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Maat echt random sl
Gebeurd niks spannends ofzo
denk wel dat hij een langer termijn perspectief heeft en daar naar aan het toe werken is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat kaarten is ook saai. Ze kunnen toch pannenkoeken bakken en elkaar daarmee in het gezicht slaan? Dat is wel een leuk spelletjequote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Maat echt random sl
Gebeurd niks spannends ofzo
Nou ja, dat uitspelen van kandidaten tegen elkaar vind ik vies. Nu hij eindelijk is geaccepteerd door Team Matti en vriendjes is, zijn pas alle pijlen gericht op de andere groep. Toen hij voor Matti moest spreken in de game room en dat niet deed, maar later wel riep dat Jolien genomineerd was door Elsa. Dat ging nergens over. Dude was net zo hypocriet. En dan zeggen : Ik wil er geen woorden aan vuil maken. Ik vertrouw hem voor geen cent.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:21 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy heeft nog nooit iets gedaan wat hij niet gezegd heeft. De enige die daar met redelijk open vizier aan het overleven is. Axel heeft wat dat betreft een slechtere reputatie.
Daarom wil ik dat stemmetje ook leren want het werkt wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat stemmetje gebruikt ze als ze weet dat mensen aan haar twijfelen en ze ze weer in wil palmen.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:25 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom wil ik dat stemmetje ook leren want het werkt wel.
Oh dank u dat u mij als tienermeisje ziet doet me goedquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe Elsa nog gered kan worden jammer genoeg. Ik denk dat er acties voor Keanu zijn gevoerd op het lager onderwijs en al die pukkelige schoolmeisjes en jongetjes op hem gestemd hebben.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja helemaal primaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Met een vrachtwagen de tuin in rijden een optie?
Dat is toch ook prima? maar vergeet niet dat zij in een bubbel zitten en alles wat er is gebeurt allang zijn vergeten, dat is dynamiek: ieder uur veranderd er van alles..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nou ja, dat uitspelen van kandidaten tegen elkaar vind ik vies. Nu hij eindelijk is geaccepteerd door Team Matti en vriendjes is, zijn pas alle pijlen gericht op de andere groep. Toen hij voor Matti moest spreken in de game room en dat niet deed, maar later wel riep dat Jolien genomineerd was door Elsa. Dat ging nergens over. Dude was net zo hypocriet. En dan zeggen : Ik wil er geen woorden aan vuil maken. Ik vertrouw hem voor geen cent.
Helemaal met je eens en ik beweeg mee haha. Als ik 2 weken geleden gehoord zou hebben dat ik op jolien heb gestemd en daarna op Jordy zou ik het niet hebben geloofdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die 'eer' gun ik hem vanavond wel , wat er volgende week gaat gebeuren zie ik dan wel weer.. Niets blijft hetzelfde in dat huis en in de dynamiek , dat maakt het ook juist zo leuk
misschien even, totdat hij er weer op staat dan is hij net zo onzeker en denkt hij weer dat hij gaat,quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou ja precies dat idd!!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:29 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Helemaal met je eens en ik beweeg mee haha. Als ik 2 weken geleden gehoord zou hebben dat ik op jolien heb gestemd en daarna op Jordy zou ik het niet hebben geloofd
als je dan ook een voorgevel aan meetquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:25 schreef engine het volgende:
[..]
heel eerlijk denk ik dat een deel van zijn stemmen te verklaren is door stemmen van mensen die Elsa weg willenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoezo, wil je soms zeggen dat een man die overdreven giebelt als een onschuldig meisje niet overtuigend genoeg is ?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je dan ook een voorgevel aan meet
Ik denk dat het komt omdat Elsa niet zo heel grappig is, en daarnaast ook niet meedoet aan de bondjes..Je kan haar niet op haar woord vertrouwen want ze doet alles op “gevoel”quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:34 schreef Adat231 het volgende:
[..]
heel eerlijk denk ik dat een deel van zijn stemmen te verklaren is door stemmen van mensen die Rlsa weg willen
ligt eraan bij wie je overtuigend wilt zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoezo, wil je soms zeggen dat een man die overdreven giebelt als een onschuldig meisje niet overtuigend genoeg is ?
Echt wel. Er zijn hele haat dingen geweest op Elsa haar insta. Dat gaat wel heel erg ver , en onbegrijpelijk hoe ver mensen gaan met hun haat maar dat speelt wel mee denk ikquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:34 schreef Adat231 het volgende:
[..]
heel eerlijk denk ik dat een deel van zijn stemmen te verklaren is door stemmen van mensen die Rlsa weg willen
Gaan ze weer vlooien?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:32 schreef Droopie het volgende:
Milena en Sharice talk?
Of ze gaan effe legge
Sharice gaat milena haar oorpiercing ontsmettenquote:
Hij kwam er nog eerlijk voor uit dat hij ze te slim af was in de game. Hij heeft een pleidooi gehouden voor Matti maar die had 4 stemmen dus kon hij niet wegpoetsen. Pootje hield niet eens een Pleidooi voor Keanu want die ging het toch wel overleven... Elsa begon gelijk dat ze iemand wat beloofd had daarna kon hij tellen en was zijn grootste kans om mee te gaan met Axel voor Jolien maar die haalde het ook niet door Elsa die er voor haar zat maar de beslissende stem aan Sharice gaf. Jordy is gelijk naar Matti gegaan en heeft het uitgelegd. Als Elsa haar stem wel aan Jolien had gegeven waren Jane en Jolien vrij geweest. Ook hierin was Jordy open over zijn strategie.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nou ja, dat uitspelen van kandidaten tegen elkaar vind ik vies. Nu hij eindelijk is geaccepteerd door Team Matti en vriendjes is, zijn pas alle pijlen gericht op de andere groep. Toen hij voor Matti moest spreken in de game room en dat niet deed, maar later wel riep dat Jolien genomineerd was door Elsa. Dat ging nergens over. Dude was net zo hypocriet. En dan zeggen : Ik wil er geen woorden aan vuil maken. Ik vertrouw hem voor geen cent.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt wel. Er zijn hele haat dingen geweest op Elsa haar insta. Dat gaat wel heel erg ver , en onbegrijpelijk hoe ver mensen gaan met hun haat maar dat speelt wel mee denk ik
hij kan niet tegen de hittequote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:41 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu wil kartelsessie in de sauna, bespreekt een planning, eten douchen, etc.
Mattheus vindt het best, Jolien zegt tegen Jordy dat ie dan ook mee moet.
Jordy: "Ik ga dat ding niet in"
https://lovereality.nl/su(...)dt-niet-getolereerd/quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:43 schreef Adat231 het volgende:
[..]dat wist ik niet Dat gaat idd echt te ver en snap ik echt niet,
Als ze hierbij aan Sjefke denkt krijg ik bijna medelijden met hemquote:
Oepsquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:50 schreef Puzzie het volgende:
Jane:'Komt goed Elsje , jij gaat niet naar huis'
hoef je niet om te treuren, iemand die jouw ook afzeikt en diep in de reet bij de mean girls duiktquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:50 schreef Puzzie het volgende:
Jane:'Komt goed Elsje , jij gaat niet naar huis'
Niks mis met verandering , beter juistquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:51 schreef Lillfex het volgende:
Van mij mogen Jane Jordy Mattie en Jolien in de finale komen maar goed ik kan nog weer veranderen
Deze twee moeten als één genomineerd worden.....als dat toch eens mogelijk was.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot die twee er op komen te staan , zo klaar met die giftwins
dat wordt toch ook steeds meer een groep 8 niveautje.....kartelsessiesquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:41 schreef KinKiJan het volgende:
en zo zie je maar dat het best belangrijk was dat Elsa ( en misschien ook Jolien die daar lag) een deel van het gesprek hebben gehoordquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:57 schreef mazaru het volgende:
Jane verteld dat ze tegen Sharice heeft gezegd dat het niet alleen tegen haar was maar tegen hen allebei.
Goed dat ze dat heeft gezegd, want Milena zat erbij alsof het niet om haar ging maar alleen Sharice alles had gedaan
Milena kan gewoon heel goed de vermoorde onschuld spelen. Sharice is veel meer een flapuit die gelijk antwoord wil geven. Niet slim want daarom blijft Milena altijd buiten schot.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:58 schreef Verida het volgende:
[..]
en zo zie je maar dat het best belangrijk was dat Elsa ( en misschien ook Jolien die daar lag) een deel van het gesprek hebben gehoord
Precies!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:07 schreef Verida het volgende:
[..]
En Axel blijft voor mij gewoon een leuke knul. Verder geen narigheid bij, hij speelt het spel op zijn manier, zonder onaangenaam te worden naar wie dan ook
en hij kletst misschien mee met dat groepje dat Jane basht, maar doet dat zelf niet, hij doet niet lelijk tegen haar.
Jane en Axel mogen van mij allebei in de finale, zou het ook heel goed vinden als 1 van de twee zou winnen.
Vanavond is het weer een TOPSPELquote:
Echt, ze liep echt mega langzaam naar buiten vanmiddag.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:56 schreef mazaru het volgende:
Elsa biedt haar excuses aan dat ze een deel van het gesprek tussen Jane en Sharice heeft gehoord
voor nu inderdaad even okquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vanavond is het weer een TOPSPEL![]()
En volgende week erger ik me weer kapot aan hem en vast ook aan anderen
Hoezo is ook wat ik steeds denk.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:00 schreef Kinga het volgende:
Zo raar is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoezo is ook wat ik steeds denk.
Het is zo'n rare shift en zo plotseling. Weird shit.
Omdat hij net als Jane zijn bek opentrok en er meer voor Jane was dan haar maatje Axel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoezo is ook wat ik steeds denk.
Het is zo'n rare shift en zo plotseling. Weird shit.
Jordy houdt niet van dat gezweet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:41 schreef KinKiJan het volgende:
Dat gevoel ken ikquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:06 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu wil zijn arm volgooien met tattoo's
armpjesquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:06 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu wil zijn arm volgooien met tattoo's
Pootje zou van mij ook zo mogen wieberen. Die man voegt echt helemaal niets toequote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:09 schreef Verida het volgende:
Ik vind het jammer als Elsa weg moet vanavond.
Ik vind haar nog steeds een leuke toevoeging . Ze speelt het op haar manier.
Liever had ik keano, mattie of pootje zien gaan, dat zijn glibbers in het spel en dat is niet mijn favoriete manier van het spel BB spelen.
dan maar liever Elsa.
Als we het dan toch over onze droombank hebben : Milena, Sharice en Pootjequote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pootje zou van mij ook zo mogen wieberen. Die man voegt echt helemaal niets toe
Dat vind ik een prima bank!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als we het dan toch over onze droombank hebben : Milena, Sharice en Pootje
Ik vind Jolien echt positief veranderd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jolien is er echt op voorruit gegaan sinds ze niet meer zit vastgeplakt aan haar menneke![]()
(Maar dat was ook al voorspeld hier)
[ afbeelding ]
zie ik niet als droombank, want dan gaat er maar eentje naar huisquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als we het dan toch over onze droombank hebben : Milena, Sharice en Pootje
Er gaat er altijd een naar huis tot een bepaalde tijd , dus dan moet je mensen tegenover elkaar zettenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:15 schreef Verida het volgende:
[..]
zie ik niet als droombank, want dan gaat er maar eentje naar huis
liever nog, drie weken achter elkaar een van deze drie op de bank, zodat ze alledrie verdwenen zijn als de finale daar is.
Ja hopen op een wonder dat Pootje zegt, ik verlaat het huis vrijwillig. Elsa mag blijven maar wel genomineerd voor volgende week! En dan Milena op de bank met Mattie....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:15 schreef Tascha071 het volgende:
Van mij mag iid Pootje weg ipv Elsa
Dat mag best. Hoef je niet van te blozen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vind Jolien echt positief veranderd.
Ik vind haar ook zo leuk met Axel samen
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:17 schreef Hznootje het volgende:
Vind Jolien ook wel beter te pruimen de laatste tijd. Gaat wel rond dat ze kennelijk heel weinig onder de douche gaat..Staat op sm een beetje te boek als stinkerdje
Die lag wel in bedquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
Milena nog steeds aan het slapen in bed?
Ja kennelijk zitten mensen met stopwatches te timen hoe lang ze onder de douche gaat, kansloos gedoe, elk jaar, elke RLS hetzelfdequote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:17 schreef Hznootje het volgende:
Vind Jolien ook wel beter te pruimen de laatste tijd. Gaat wel rond dat ze kennelijk heel weinig onder de douche gaat..Staat op sm een beetje te boek als stinkerdje
ik bedoel dus....milane, jordy, axel en dan milena wegquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er gaat er altijd een naar huis tot een bepaalde tijd , dus dan moet je mensen tegenover elkaar zetten
Dat is een beetje de aannames die wij doenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Kijk dat bedoel ik nou. Ze kunnen haar helemaal niet ruiken maar gaan er toch van uit dat ze stinkt.
Sowieso raar gedoequote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja kennelijk zitten mensen met stopwatches te timen hoe lang ze onder de douche gaat, kansloos gedoe, elk jaar, elke RLS hetzelfde
Volgens mij staan alleen Elsa en Jane rechtop. De rest ligt in bed of op de bankquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:21 schreef Rhosyn het volgende:
Degene die we niet zien of horen slapen zeker
Omdat er een feestje komt?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze mogen ALLEMAAL vandaag tukken
Vind daar ook wel wat van.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:27 schreef Koos1958 het volgende:
Lekker om te horen voor jordy van zijn maatjes dat ze hem het abnormaalste vinden daar.
Het is wel met een knipoog he? Dat weet je toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:27 schreef Koos1958 het volgende:
Lekker om te horen voor jordy van zijn maatjes dat ze hem het abnormaalste vinden daar.
Zag hem kijken naar ze en zijn gezicht betrok nog meer dan het al was.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is wel met een knipoog he? Dat weet je toch?
Moet je hem vanavond horenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zag hem kijken naar ze en zijn gezicht betrok nog meer dan het al was.
Maar wel veelquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:29 schreef Puzzie het volgende:
Niet alles is slecht of met een ondertoon of dubbele betekenis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |