ik denk dat iedereen daar heel verbaasd zou zijn als dit echt de uitslag is. Dit had geen van hen verwacht. Hoewel ik Elsa er wel voor aan zie om heel hard ik wist het te gaan roepenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:34 schreef -river- het volgende:
Het is gewoon beter dat Elsa gaat, ik denk ook dat ze dat zelf niet heel erg zal vinden.
Voorspellende dromen heb ik vanmorgen niet van haar meegekregenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:43 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen daar heel verbaasd zou zijn als dit echt de uitslag is. Dit had geen van hen verwacht. Hoewel ik Elsa er wel voor aan zie om heel hard ik wist het te gaan roepen
Ik denk dat vooral Sharice helemaal over de pis is. Ze zijn zo overtuigd dat Jordy vertrektquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:43 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen daar heel verbaasd zou zijn als dit echt de uitslag is. Dit had geen van hen verwacht. Hoewel ik Elsa er wel voor aan zie om heel hard ik wist het te gaan roepen
In die zin wordt vanavond wel popcorn avondquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:44 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral Sharice helemaal over de pis is. Ze zijn zo overtuigd dat Jordy vertrekt
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In die zin wordt vanavond wel popcorn avond
past hij ergens toch wel goed bij Sharice danquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:47 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop echt dat jordy en keany als 1 en 2 worden genoemd en het ook tussen axel en elsa gaat. Die axel is zo overtuigd van zichzelf laat hem maar schrikken dat juist die 2 boven hem staan
die wake up call heeft Axel idd wel even nodigquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:47 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop echt dat jordy en keany als 1 en 2 worden genoemd en het ook tussen axel en elsa gaat. Die axel is zo overtuigd van zichzelf laat hem maar schrikken dat juist die 2 boven hem staan
Is ook mijn hoop voor vanavondquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:47 schreef Koos1958 het volgende:
Nergens voor nodig, maar dat ziet hij vanavond wel, en Milena, Sharice en Axel ook...quote:
Dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:47 schreef Koos1958 het volgende:
Ow fuck, ik wist dat ik wat vergeten wasquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In die zin wordt vanavond wel popcorn avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |