Ze hebben geen eucalyptus, maar wel een Eucalypta! Maar die mogen ze er vast niet opgooien....quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:22 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ze hebben geen eucalyptus, maar wel een Eucalypta! Maar die mogen ze er vast niet opgooien....
Wat een slechte beeld- en geluidskwaliteit in de sauna
[..]
Ze hebben geen eucalyptus, maar wel een Eucalypta! Maar die mogen ze er vast niet opgooien....
Gokje: Hittequote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:29 schreef lojanda het volgende:
Om de beurt blazen en zuchten Jordy en Keanu.. of het nu van de hitte is of de zenuwen is nog niet duidelijk
[..]
Ik kan niet wachten tot die twee er op komen te staan , zo klaar met die giftwinsquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik heb liever dat Keanu blijft dan die onbetrouwbare Elsa, met het oog op volgende week hopelijk die mean girls er allebei op
Ze had beloofd dat niet meer te doen.. zelfs daar liegt ze overquote:
uhuquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa: Misschien sta ik nu wel onder Jordy, met hoe ik hem uitgescholden heb .. 'I don't like you, I don't like you'
Ze meent het alleen niet
En Jordy straks gesaved en team captain .. dat zal te denken geven daar...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:35 schreef greysbones het volgende:
Axel denkt dat wat er deze week is gebeurt
Jordy zal worden aangerekend
en hij daarom naar huis moet
daar zullen er een paar enorm van schrikkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En Jordy straks gesaved en team captain .. dat zal te denken geven daar...
Mario gaat voor blondquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:36 schreef Li0nHeart het volgende:
De bikini van jane is niet ideaal voor tv
Mensen zeggen dat Jordy zo geobsedeerd is op Axel maar andersom is het precies hetzelfde danquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:35 schreef greysbones het volgende:
Juist zijn eerlijkheid wordt gewaardeerd door de kijkers.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk dat Jordy zijn obsessie niet eens zo op Axel ligt op dit moment. Pootje en Sharice hoger op het lijstje staan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat Jordy zo geobsedeerd is op Axel maar andersom is het precies hetzelfde dan
Axel heeft een Jordy obsessie
Dat is wat wordt gezegd, ik vind dat nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:39 schreef marky het volgende:
[..]
Denk dat Jordy zijn obsessie niet eens zo op Axel ligt op dit moment. Pootje en Sharice hoger op het lijstje staan.
Daarom dat zij de enige is die het er nog steeds over heeft?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:40 schreef Puzzie het volgende:
Het boeit Milena allemaal echt oprecht niet
Ongelofelijk iddquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mattie is ook niet het scherpste mes uit de la.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |