Bij Jane volgens mijquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:06 schreef mazaru het volgende:
Mattheus probeert alle schuld bij Sharice te leggen
is het niet beetje teleurgesteld in jane omdat zij toch iets uit zijn naam heeft gezegd?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:06 schreef mazaru het volgende:
Mattheus probeert alle schuld bij Sharice te leggen
Nou ja zeg! Dat is nog meer belachelijkquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:07 schreef Adat231 het volgende:
[..]
is het niet beetje teleurgesteld in jane omdat zij toch iets uit zijn naam heeft gezegd?
Iets wat niet waar was? Ik volg het niet helemaal omdat ik heen en weer naar het balkon ga. De zon komt en gaatquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:07 schreef Adat231 het volgende:
[..]
is het niet beetje teleurgesteld in jane omdat zij toch iets uit zijn naam heeft gezegd?
Het boeit me niet erg wie er gaat. Als Axel maar blijftquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:08 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik heb er geen goed gevoel over wie er weg zal gaan vanavond. Alles is anders zei BB toch?
In de eerste week was het zo'n hechte groep en als je nu kijkt is er niets meer van overquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:14 schreef mazaru het volgende:
Dit is toch helemaal niet te verstaan!
Ja dat zei Jordy. Die kan ik nog wel aardig verstaan. Maar van Jane versta ik geen woord. Oh ja, ze zegt nu 'oeh lekkah'quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:15 schreef marky het volgende:
[..]
In de eerste week was het zo'n hechte groep en als je nu kijkt is er niets meer van over
Nou er zit een kern van waarheid inquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice : Dingen horen die Jordy dan zegt, dat raakt mij, want dat is niet wie ik ben..
Sharice : Dat zei ik ook in het gesprek [met psych], toen ze vroeg, wat maakt dat het u zo raakt ... dat ik mezelf niet herken.
Sharice : En toen zei ze, dan moet je ook de eer aan jezelf houden, en er van uitgaan dat je ook zo bent. Want ze zei letterlijk, ik zie al altijd dezelfde Sharice nu. Het is niet dat ik iemand anders zie.
Om even aan te geven hoe de febo de bewoners stuurt.
Maar dat doet Jane wel vaker.. uit naam van anderen zeggen of doorvertellen wat ze met een ander heeft besproken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:07 schreef Adat231 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |