Preciesquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denkt dat hij gods gift on earth is. En dat popi jopi gedrag met Jane ook altijd maar.
Nee hij zit in de reet van pootje en sharice en Marlene en praat met ze meequote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:00 schreef Kinga het volgende:
Ik voel ook een shift in de COS van Axel de favoriet, naar opeens veel liefde voor Jordy. HOEZO?!
Jullie denken nog altijd dat Axel is overgelopen naar groepje Milena en onverstaanbare Belgen. Maar hij is en was altijd Zwitserland samen met Jane.
Axel is geen Zwitserland , hij gaat mee in een bondje met mensen die Jane continu lopen te bashen en dan is het voor mij klaar, Ax = Afquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:00 schreef Kinga het volgende:
Ik voel ook een shift in de COS van Axel de favoriet, naar opeens veel liefde voor Jordy. HOEZO?!
Jullie denken nog altijd dat Axel is overgelopen naar groepje Milena en onverstaanbare Belgen. Maar hij is en was altijd Zwitserland samen met Jane.
Als zij vanavond niet gaat dan is er wel iets aan de handquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:03 schreef mazaru het volgende:
Elsa wil volgende week een jurk aandoen als ze weer op de lijst staat. Ze denkt dat ze elke week wel op de lijst zal staan
Ze hebben het ook uitgepraat samen en ze zijn en ze blijven team Jaxel was de eindconclusie, besloten met een dikke knuffel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:00 schreef Kinga het volgende:
Nah zo zie ik het niet. Hij heeft persoonlijk gewoon niks met Jordy en vertrouwt hem niet. En terecht! Ik zie liever Jordy vertrekken dan Axel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Axel is geen Zwitserland , hij gaat mee in een bondje met mensen die Jane continu lopen te bashen en dan is het voor mij klaar, Ax = Af
Ik had toch liever Keanu zien vertrekken. Die gast met zijn depressie en zijn ikikikikikik monologen ben ik flink zat. Het zal best een lieve knul zijn, maar daar kijk ik geen BB voor.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als zij vanavond niet gaat dan is er wel iets aan de hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van mij mag het, al die zure gezichten dan
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:06 schreef Ireth het volgende:
Op feestboek![]()
Ik ben echt vliegtuigjes moeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van mij mag het, al die zure gezichten dan![]()
Axel heeft nog een bondje naast zijn bondje en dat bondje loopt Jane al tijden te treiteren en Ax vindt dat blijkbaar acceptabel..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben het ook uitgepraat samen en ze zijn en ze blijven team Jaxel was de eindconclusie, besloten met een dikke knuffel.
Op feestboek![]()
Ik vermoed eigenlijk dat de febo vliegtuigjes heeft verboden, anders was er al lang 1 voorbij gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van mij mag het, al die zure gezichten dan
En Axel blijft voor mij gewoon een leuke knul. Verder geen narigheid bij, hij speelt het spel op zijn manier, zonder onaangenaam te worden naar wie dan ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben het ook uitgepraat samen en ze zijn en ze blijven team Jaxel was de eindconclusie, besloten met een dikke knuffel.
Ik zie het anders, ieder zijn eigen dingquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nah zo zie ik het niet. Hij heeft persoonlijk gewoon niks met Jordy en vertrouwt hem niet. En terecht! Ik zie liever Jordy vertrekken dan Axel.
Op feestboek![]()
Oh ja want hij is zielig. Hij heeft zijn valentijnsbrieven niet gehad heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van mij mag het, al die zure gezichten dan![]()
: r
![]()
nee axel is niet overgelopen, maar Axel heeft een andere finale voor zich dan Jane. Ik denk dat axel een finale wil met hem, pootje jane en sharice ) 2 belgen m-v en 2 ned m.v, en jane ziet dit niet zitten ivm sharice. Dan zal ze ook nog voorlopig met Milena moeten zitten en dat zal geen fijne tijd worden. Voor jane komt beter uit"Axel mattie, Jolien en zij, maar dan moet Axel langer zitten met jordy en dat wil hij niet. Jordy is nl ook een sterke nederlandse man en Axel irriteert zich aan Jordy. Zowel Jane als Axel zien elkaar nog wel als een duo, maar het wordt voor hen moeilijk de neuzen echt de zelfde kant op te hebben, want dat gaat in tegen het gevoel ook een hele leuke tijd te hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:00 schreef Kinga het volgende:
Jordy is ook mijn favoriet niet, maar hij kan wel voor actie zorgen in dat huis dus hoeft hij wat mij betreft nog niet weg. Als hij vanavond als eerste wordt vrijgesproken dan wordt hij helemaal onuitstaanbaar en gaat hij er waarschijnlijk nog een schepje bovenop doenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nah zo zie ik het niet. Hij heeft persoonlijk gewoon niks met Jordy en vertrouwt hem niet. En terecht! Ik zie liever Jordy vertrekken dan Axel.
Maar hoe zouden ze dat kunnen verbieden? Het luchtruim is niet van hun?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik vermoed eigenlijk dat de febo vliegtuigjes heeft verboden, anders was er al lang 1 voorbij gekomen.
Houden zoquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nah, er is er nog geen 1 geweest dit jaar
En dan ook nog genomineerd! Nooit in de geschiedenis van BB is iemand zo in het zak gezet als hij, arme jongen..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
Oh ja want hij is zielig. Hij heeft zijn valentijnsbrieven niet gehad he![]()
: r
Het is altijd in overleg, dus als de febo niet wil, zorgen ze er gewoon voor dat de bewoners in de gameroom zitten of zo. En ik denk dat er nu is gezegd, nope.. niksquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar hoe zouden ze dat kunnen verbieden? Het luchtruim is niet van hun?
Helemaal mee eens. Maar als ze samen in de finale staan dan hoop ik wel dat Jane wint. Die heeft toch echt wel ballen getoond als enige in dat huis. Daar kan echt niemand meer overheen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:07 schreef Verida het volgende:
[..]
En Axel blijft voor mij gewoon een leuke knul. Verder geen narigheid bij, hij speelt het spel op zijn manier, zonder onaangenaam te worden naar wie dan ook
en hij kletst misschien mee met dat groepje dat Jane basht, maar doet dat zelf niet, hij doet niet lelijk tegen haar.
Jane en Axel mogen van mij allebei in de finale, zou het ook heel goed vinden als 1 van de twee zou winnen.
Op feestboek![]()
Ze trappen er in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van mij mag het, al die zure gezichten dan
Gladjakker is het.
Ze moeten het volgens mij van te voren aankondigen bij BBquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar hoe zouden ze dat kunnen verbieden? Het luchtruim is niet van hun?
ja, van mij mag Jane ook winnen hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar als ze samen in de finale staan dan hoop ik wel dat Jane wint. Die heeft toch echt wel ballen getoond als enige in dat huis. Daar kan echt niemand meer overheen.
Op feestboek![]()
ik denk dat de tijd van vliegtuigen voorbij is , het was ook eigenlijk schandalig dat er zoveel vorig jaar werden geregeld.. Klimaat enzowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van mij mag het, al die zure gezichten dan
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Houden zo! Belachelijk gedoe. De eerste keer was grappig, maar daarna is het niet leuk meer.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nah, er is er nog geen 1 geweest dit jaar
Mooie analyse. Matti, Jolien, Jane en Axel vind ik mooie finale inderdaad. Zou Axel al zo tactisch denken? Om Nederlanders te nomineren though?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:07 schreef Adat231 het volgende:
[..]
nee axel is niet overgelopen, maar Axel heeft een andere finale voor zich dan Jane. Ik denk dat axel een finale wil met hem, pootje jane en sharice ) 2 belgen m-v en 2 ned m.v, en jane ziet dit niet zitten ivm sharice. Dan zal ze ook nog voorlopig met Milena moeten zitten en dat zal geen fijne tijd worden. Voor jane komt beter uit"Axel mattie, Jolien en zij, maar dan moet Axel langer zitten met jordy en dat wil hij niet. Jordy is nl ook een sterke nederlandse man en Axel irriteert zicxhowel Jane als Axel zien elkaar nog wel als een duo, maar het wordt voor hen moeilijk de neuzen echt de zelfde kant op te hebben, want dat gaat in tegen het gevoel ook een hele leuke tijd te hebben.
Jaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Mooie analyse. Matti, Jolien, Jane en Axel vind ik mooie finale inderdaad. Zou Axel al zo tactisch denken? Om Nederlanders te nomineren though?
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:03 schreef mazaru het volgende:
Elsa wil volgende week een jurk aandoen als ze weer op de lijst staat. Ze denkt dat ze elke week wel op de lijst zal staan
Ja dit bedoel ik. Maar je hebt wel gelijk, hij zorgt voor irritaties op de streams, en zonder hem is het maar saai in de COS. Ugh... laat hem er nog maar ff in dan, om lekker op te haten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jordy is ook mijn favoriet niet, maar hij kan wel voor actie zorgen in dat huis dus hoeft hij wat mij betreft nog niet weg. Als hij vanavond als eerste wordt vrijgesproken dan wordt hij helemaal onuitstaanbaar en gaat hij er waarschijnlijk nog een schepje bovenop doen
Ow zo, ja dat kan wel. Maar letterlijk het vliegtuig verbieden kan niet..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is altijd in overleg, dus als de febo niet wil, zorgen ze er gewoon voor dat de bewoners in de gameroom zitten of zo. En ik denk dat er nu is gezegd, nope.. niks
Eén antwoord: Bondjes! elsa doet daar niet aan mee, dus die mag gaanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hier snap ik dus helemaal niets van he. Hoe kan Jordy zoveel stemmen hebben. En ik had Axel echt veel hoger dan Keanu verwacht...
Ik denk dat ze in het huis denken dat Keanu moet vertrekken, dus dat wordt nog wat. Jordy zal wel als eerste genoemd worden. En dan gaat ie weer zo arrogant door het huis lopen, HEERLIJK SPEL DIT. Ik kots nu al.
Dit dus!!!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:07 schreef Adat231 het volgende:
[..]
nee axel is niet overgelopen, maar Axel heeft een andere finale voor zich dan Jane. Ik denk dat axel een finale wil met hem, pootje jane en sharice ) 2 belgen m-v en 2 ned m.v, en jane ziet dit niet zitten ivm sharice. Dan zal ze ook nog voorlopig met Milena moeten zitten en dat zal geen fijne tijd worden. Voor jane komt beter uit"Axel mattie, Jolien en zij, maar dan moet Axel langer zitten met jordy en dat wil hij niet. Jordy is nl ook een sterke nederlandse man en Axel irriteert zich aan Jordy. Zowel Jane als Axel zien elkaar nog wel als een duo, maar het wordt voor hen moeilijk de neuzen echt de zelfde kant op te hebben, want dat gaat in tegen het gevoel ook een hele leuke tijd te hebben.
Axel is maar met 1 ding bezig, en dat is de finale. Jordy tot op zekere hoogte ook, alleen verwacht hij er zelf niet in te zitten, itt tot Axel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Mooie analyse. Matti, Jolien, Jane en Axel vind ik mooie finale inderdaad. Zou Axel al zo tactisch denken? Om Nederlanders te nomineren though?
Nee, klopt natuurlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow zo, ja dat kan wel. Maar letterlijk het vliegtuig verbieden kan niet..
Die 'eer' gun ik hem vanavond wel , wat er volgende week gaat gebeuren zie ik dan wel weer.. Niets blijft hetzelfde in dat huis en in de dynamiek , dat maakt het ook juist zo leukquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jordy is ook mijn favoriet niet, maar hij kan wel voor actie zorgen in dat huis dus hoeft hij wat mij betreft nog niet weg. Als hij vanavond als eerste wordt vrijgesproken dan wordt hij helemaal onuitstaanbaar en gaat hij er waarschijnlijk nog een schepje bovenop doen
Als hij vanavond de eerste is de vrijgesproken wordt dan ziet hij zichzelf wel als winnaarquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Axel is maar met 1 ding bezig, en dat is de finale. Jordy tot op zekere hoogte ook, alleen verwacht hij er zelf niet in te zitten, itt tot Axel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |