Met de voetjes weer op de vloer.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:47 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop echt dat jordy en keany als 1 en 2 worden genoemd en het ook tussen axel en elsa gaat. Die axel is zo overtuigd van zichzelf laat hem maar schrikken dat juist die 2 boven hem staan
Je hebt nog ffquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow fuck, ik wist dat ik wat vergeten was
OMG nee, je hebt echt popcorn nodig vanavond!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow fuck, ik wist dat ik wat vergeten was
Vandaar dat hij samen met Elsa als laatste twee mag zitten vanavond.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:51 schreef Puzzie het volgende:
Axel is naast zijn schoenen gaan lopen
Dat heeft mijn voorkeur ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Vandaar dat hij samen met Elsa als laatste twee mag zitten vanavond.
Denkt dat hij gods gift on earth is. En dat popi jopi gedrag met Jane ook altijd maar.quote:
Hier snap ik dus helemaal niets van he. Hoe kan Jordy zoveel stemmen hebben. En ik had Axel echt veel hoger dan Keanu verwacht...quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat heeft mijn voorkeur ook
Die dreun komt dan nog harder binnen![]()
Echt niet de enige die het hoog in haar bol heeft is Milena.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:51 schreef Puzzie het volgende:
Axel is naast zijn schoenen gaan lopen
Nee hoor , Axel ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:54 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Echt niet de enige die het hoog in haar bol heeft is Milena.
Alle FB moedertjes hebben medelijden met hem.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hier snap ik dus helemaal niets van he. Hoe kan Jordy zoveel stemmen hebben. En ik had Axel echt veel hoger dan Keanu verwacht...
Ik denk dat ze in het huis denken dat Keanu moet vertrekken, dus dat wordt nog wat. Jordy zal wel als eerste genoemd worden. En dan gaat ie weer zo arrogant door het huis lopen, HEERLIJK SPEL DIT. Ik kots nu al.
Ik denk vaarwel briefjes makenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:56 schreef Jackiegekkie het volgende:
Wat is Jane aan het doen?
Secret mission?
Briefjes en bloemetjes maken voor degene die op de bank zitten denk ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:56 schreef Jackiegekkie het volgende:
Wat is Jane aan het doen?
Secret mission?
Dat vroeg ik mij ook af , ik dacht eerst chips en toen dacht ik sinaasappel schildingen voor de thee, Geen idee wat het verder zou kunnen zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:57 schreef Adat231 het volgende:
wat zijn die kruldingen in de ovenschaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |