Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als hij vanavond de eerste is de vrijgesproken wordt dan ziet hij zichzelf wel als winnaar
Dat is weer mooi, gaat hij zichzelf daarna weer in de voet schieten. BB is een leuk spel af en toe.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als hij vanavond de eerste is de vrijgesproken wordt dan ziet hij zichzelf wel als winnaar
Dat mag best ff , en er gaat nog veel meer gebeuren vanavond wat nog voor veel meer gedoe gaat zorgenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
NEE NEE NEEquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:16 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja als er dan 1 'mag' dan voor Jane.
Ik wil die zure gezichten zien van de 2 pestkoppen daar.
Het programma duurt nog lang. Er gaat nog heel veel gebeuren waardoor er shifts komenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat mag best ff , en er gaat nog veel meer gebeuren vanavond wat nog voor veel meer gedoe gaat zorgen
Mocht Elsa vanavond echt weg moeten dan gaat dat echt wel voor gedoe zorgenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het programma duurt nog lang. Er gaat nog heel veel gebeuren waardoor er shifts komen
Jaaaa, alles kan ze psychologisch van de wap gooien.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is weer mooi, gaat hij zichzelf daarna weer in de voet schieten. BB is een leuk spel af en toe.
Ach… ieder zijn ding!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Axel is geen Zwitserland , hij gaat mee in een bondje met mensen die Jane continu lopen te bashen en dan is het voor mij klaar, Ax = Af
Ja precies en dit is mijn meningquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:19 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ach… ieder zijn ding!
Nee ook niet voor janequote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:16 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja als er dan 1 'mag' dan voor Jane.
Ik wil die zure gezichten zien van de 2 pestkoppen daar.
Ik zie niet in hoe Elsa nog gered kan worden jammer genoeg. Ik denk dat er acties voor Keanu zijn gevoerd op het lager onderwijs en al die pukkelige schoolmeisjes en jongetjes op hem gestemd hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mocht Elsa vanavond echt weg moeten dan gaat dat echt wel voor gedoe zorgen
Jordy heeft nog nooit iets gedaan wat hij niet gezegd heeft. De enige die daar met redelijk open vizier aan het overleven is. Axel heeft wat dat betreft een slechtere reputatie.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nah zo zie ik het niet. Hij heeft persoonlijk gewoon niks met Jordy en vertrouwt hem niet. En terecht! Ik zie liever Jordy vertrekken dan Axel.
Elsa heeft zich ook niet echt van haar goede kanten laten zien , dat zal vast ook meespelenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe Elsa nog gered kan worden jammer genoeg. Ik denk dat er acties voor Keanu zijn gevoerd op het lager onderwijs en al die pukkelige schoolmeisjes en jongetjes op hem gestemd hebben.
Fijn als je een streepje voor hebt bij BB. Axel kan nog geen minuut met zijn ogen dicht liggen en hij krijgt al een waarschuwing. Laat staan als hij gewoon languit in bed onder de dekens gaat liggen slapen.quote:
Axel kwam uit de DBK is op bed gaan liggen en heeft een half uur liggen pittenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Fijn als je een streepje voor hebt bij BB. Axel kan nog geen minuut met zijn ogen dicht liggen en hij krijgt al een waarschuwing. Laat staan als hij gewoon languit in bed onder de dekens gaat liggen slapen.
mag het, Jolien ligt sowieso het minst op bed andere dagen, en als andere het mogen (Sharice, Milena bv) dan waarom niet ook eens keertje?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Fijn als je een streepje voor hebt bij BB. Axel kan nog geen minuut met zijn ogen dicht liggen en hij krijgt al een waarschuwing. Laat staan als hij gewoon languit in bed onder de dekens gaat liggen slapen.
Dat stemmetje gebruikt ze als ze weet dat mensen aan haar twijfelen en ze ze weer in wil palmen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:22 schreef Kinga het volgende:
Kan Milena niet normaal praten? Ze zet altijd dat rare stemmetje op.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Axel kwam uit de DBK is op bed gaan liggen en heeft een half uur liggen pitten
zijn eigen woorden
maat?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Maat echt random sl
Gebeurd niks spannends ofzo
denk wel dat hij een langer termijn perspectief heeft en daar naar aan het toe werken is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Mooie analyse. Matti, Jolien, Jane en Axel vind ik mooie finale inderdaad. Zou Axel al zo tactisch denken? Om Nederlanders te nomineren though?
Dat kaarten is ook saai. Ze kunnen toch pannenkoeken bakken en elkaar daarmee in het gezicht slaan? Dat is wel een leuk spelletjequote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Maat echt random sl
Gebeurd niks spannends ofzo
Nou ja, dat uitspelen van kandidaten tegen elkaar vind ik vies. Nu hij eindelijk is geaccepteerd door Team Matti en vriendjes is, zijn pas alle pijlen gericht op de andere groep. Toen hij voor Matti moest spreken in de game room en dat niet deed, maar later wel riep dat Jolien genomineerd was door Elsa. Dat ging nergens over. Dude was net zo hypocriet. En dan zeggen : Ik wil er geen woorden aan vuil maken. Ik vertrouw hem voor geen cent.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:21 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy heeft nog nooit iets gedaan wat hij niet gezegd heeft. De enige die daar met redelijk open vizier aan het overleven is. Axel heeft wat dat betreft een slechtere reputatie.
Daarom wil ik dat stemmetje ook leren want het werkt wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat stemmetje gebruikt ze als ze weet dat mensen aan haar twijfelen en ze ze weer in wil palmen.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:25 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom wil ik dat stemmetje ook leren want het werkt wel.
Oh dank u dat u mij als tienermeisje ziet doet me goedquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe Elsa nog gered kan worden jammer genoeg. Ik denk dat er acties voor Keanu zijn gevoerd op het lager onderwijs en al die pukkelige schoolmeisjes en jongetjes op hem gestemd hebben.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja helemaal primaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Met een vrachtwagen de tuin in rijden een optie?
Dat is toch ook prima? maar vergeet niet dat zij in een bubbel zitten en alles wat er is gebeurt allang zijn vergeten, dat is dynamiek: ieder uur veranderd er van alles..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nou ja, dat uitspelen van kandidaten tegen elkaar vind ik vies. Nu hij eindelijk is geaccepteerd door Team Matti en vriendjes is, zijn pas alle pijlen gericht op de andere groep. Toen hij voor Matti moest spreken in de game room en dat niet deed, maar later wel riep dat Jolien genomineerd was door Elsa. Dat ging nergens over. Dude was net zo hypocriet. En dan zeggen : Ik wil er geen woorden aan vuil maken. Ik vertrouw hem voor geen cent.
Helemaal met je eens en ik beweeg mee haha. Als ik 2 weken geleden gehoord zou hebben dat ik op jolien heb gestemd en daarna op Jordy zou ik het niet hebben geloofdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die 'eer' gun ik hem vanavond wel , wat er volgende week gaat gebeuren zie ik dan wel weer.. Niets blijft hetzelfde in dat huis en in de dynamiek , dat maakt het ook juist zo leuk
misschien even, totdat hij er weer op staat dan is hij net zo onzeker en denkt hij weer dat hij gaat,quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou ja precies dat idd!!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:29 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Helemaal met je eens en ik beweeg mee haha. Als ik 2 weken geleden gehoord zou hebben dat ik op jolien heb gestemd en daarna op Jordy zou ik het niet hebben geloofd
als je dan ook een voorgevel aan meetquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:25 schreef engine het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |