Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als hij vanavond de eerste is de vrijgesproken wordt dan ziet hij zichzelf wel als winnaar
Dat is weer mooi, gaat hij zichzelf daarna weer in de voet schieten. BB is een leuk spel af en toe.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als hij vanavond de eerste is de vrijgesproken wordt dan ziet hij zichzelf wel als winnaar
Dat mag best ff , en er gaat nog veel meer gebeuren vanavond wat nog voor veel meer gedoe gaat zorgenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
NEE NEE NEEquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:16 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja als er dan 1 'mag' dan voor Jane.
Ik wil die zure gezichten zien van de 2 pestkoppen daar.
Het programma duurt nog lang. Er gaat nog heel veel gebeuren waardoor er shifts komenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat mag best ff , en er gaat nog veel meer gebeuren vanavond wat nog voor veel meer gedoe gaat zorgen
Mocht Elsa vanavond echt weg moeten dan gaat dat echt wel voor gedoe zorgenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het programma duurt nog lang. Er gaat nog heel veel gebeuren waardoor er shifts komen
Jaaaa, alles kan ze psychologisch van de wap gooien.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is weer mooi, gaat hij zichzelf daarna weer in de voet schieten. BB is een leuk spel af en toe.
Ach… ieder zijn ding!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Axel is geen Zwitserland , hij gaat mee in een bondje met mensen die Jane continu lopen te bashen en dan is het voor mij klaar, Ax = Af
Ja precies en dit is mijn meningquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:19 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ach… ieder zijn ding!
Nee ook niet voor janequote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:16 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja als er dan 1 'mag' dan voor Jane.
Ik wil die zure gezichten zien van de 2 pestkoppen daar.
Ik zie niet in hoe Elsa nog gered kan worden jammer genoeg. Ik denk dat er acties voor Keanu zijn gevoerd op het lager onderwijs en al die pukkelige schoolmeisjes en jongetjes op hem gestemd hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mocht Elsa vanavond echt weg moeten dan gaat dat echt wel voor gedoe zorgen
Jordy heeft nog nooit iets gedaan wat hij niet gezegd heeft. De enige die daar met redelijk open vizier aan het overleven is. Axel heeft wat dat betreft een slechtere reputatie.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nah zo zie ik het niet. Hij heeft persoonlijk gewoon niks met Jordy en vertrouwt hem niet. En terecht! Ik zie liever Jordy vertrekken dan Axel.
Elsa heeft zich ook niet echt van haar goede kanten laten zien , dat zal vast ook meespelenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe Elsa nog gered kan worden jammer genoeg. Ik denk dat er acties voor Keanu zijn gevoerd op het lager onderwijs en al die pukkelige schoolmeisjes en jongetjes op hem gestemd hebben.
Fijn als je een streepje voor hebt bij BB. Axel kan nog geen minuut met zijn ogen dicht liggen en hij krijgt al een waarschuwing. Laat staan als hij gewoon languit in bed onder de dekens gaat liggen slapen.quote:
Axel kwam uit de DBK is op bed gaan liggen en heeft een half uur liggen pittenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Fijn als je een streepje voor hebt bij BB. Axel kan nog geen minuut met zijn ogen dicht liggen en hij krijgt al een waarschuwing. Laat staan als hij gewoon languit in bed onder de dekens gaat liggen slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |