Er gaat er altijd een naar huis tot een bepaalde tijd , dus dan moet je mensen tegenover elkaar zettenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:15 schreef Verida het volgende:
[..]
zie ik niet als droombank, want dan gaat er maar eentje naar huis
liever nog, drie weken achter elkaar een van deze drie op de bank, zodat ze alledrie verdwenen zijn als de finale daar is.
Ja hopen op een wonder dat Pootje zegt, ik verlaat het huis vrijwillig. Elsa mag blijven maar wel genomineerd voor volgende week! En dan Milena op de bank met Mattie....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:15 schreef Tascha071 het volgende:
Van mij mag iid Pootje weg ipv Elsa
Dat mag best. Hoef je niet van te blozen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vind Jolien echt positief veranderd.
Ik vind haar ook zo leuk met Axel samen
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:17 schreef Hznootje het volgende:
Vind Jolien ook wel beter te pruimen de laatste tijd. Gaat wel rond dat ze kennelijk heel weinig onder de douche gaat..Staat op sm een beetje te boek als stinkerdje
Die lag wel in bedquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
Milena nog steeds aan het slapen in bed?
Ja kennelijk zitten mensen met stopwatches te timen hoe lang ze onder de douche gaat, kansloos gedoe, elk jaar, elke RLS hetzelfdequote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:17 schreef Hznootje het volgende:
Vind Jolien ook wel beter te pruimen de laatste tijd. Gaat wel rond dat ze kennelijk heel weinig onder de douche gaat..Staat op sm een beetje te boek als stinkerdje
ik bedoel dus....milane, jordy, axel en dan milena wegquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er gaat er altijd een naar huis tot een bepaalde tijd , dus dan moet je mensen tegenover elkaar zetten
Dat is een beetje de aannames die wij doenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Kijk dat bedoel ik nou. Ze kunnen haar helemaal niet ruiken maar gaan er toch van uit dat ze stinkt.
Sowieso raar gedoequote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja kennelijk zitten mensen met stopwatches te timen hoe lang ze onder de douche gaat, kansloos gedoe, elk jaar, elke RLS hetzelfde
Volgens mij staan alleen Elsa en Jane rechtop. De rest ligt in bed of op de bankquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:21 schreef Rhosyn het volgende:
Degene die we niet zien of horen slapen zeker
Omdat er een feestje komt?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze mogen ALLEMAAL vandaag tukken
Vind daar ook wel wat van.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:27 schreef Koos1958 het volgende:
Lekker om te horen voor jordy van zijn maatjes dat ze hem het abnormaalste vinden daar.
Het is wel met een knipoog he? Dat weet je toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:27 schreef Koos1958 het volgende:
Lekker om te horen voor jordy van zijn maatjes dat ze hem het abnormaalste vinden daar.
Zag hem kijken naar ze en zijn gezicht betrok nog meer dan het al was.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is wel met een knipoog he? Dat weet je toch?
Moet je hem vanavond horenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zag hem kijken naar ze en zijn gezicht betrok nog meer dan het al was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |