Moeten ze wel weer iets bedenken met de teams voor volgende week, want 3x3 met 10 personen lukt niet. Krijg je weer gelijk een vrijstelling/DM of zo. Zul je zien dat dat dan weer een van de Shami's is.quote:
Wij houden ook wel van speculazen hier natuurlijk. Niks is zeker, maar het behoort zeker tot de mogelijkheden. Ze heeft iig met de psych gesproken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:58 schreef Joyce-43 het volgende:
Serieus heeft Sharice echt contact gehad met buiten? belachelijk zeg!
shami's?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Moeten ze wel weer iets bedenken met de teams voor volgende week, want 3x3 met 10 personen lukt niet. Krijg je weer gelijk een vrijstelling/DM of zo. Zul je zien dat dat dan weer een van de Shami's is.
Dat kan volgens mij alleen als Milena daar niet meer aanwezig zou zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:59 schreef Puzzie het volgende:
Maar het is wel duidelijk dat er zoveel onderhuidse zaken spelen , dat ik me afvraag of dit nog goed kan komen
Nee joh jij had lapoquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt maar de polls zijn vrij unaniem hierin, je mag van mij de TT laten veranderen
Daar heb je 100% gelijk in. Ze zijn beiden volwassen en hebben samen van alles gezegd en gedaan. Wisselend was de een heftiger, dan de ander.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
ja, als dat het grote probleem was geweest
Maar ze zijn 22 uur per dag een siamese tweeling, en dat ligt voornamelijk aan Sharice.
En die gesprekken hebben ze allemaal.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wij houden ook wel van speculazen hier natuurlijk. Niks is zeker, maar het behoort zeker tot de mogelijkheden. Ze heeft iig met de psych gesproken.
Ik vind het wel een mooie afkorting voor ShariceMilena .. iets als Jaxel.quote:
nee dat gaat nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:59 schreef Puzzie het volgende:
Maar het is wel duidelijk dat er zoveel onderhuidse zaken spelen , dat ik me afvraag of dit nog goed kan komen
Dat denk ik dus ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij alleen als Milena daar niet meer aanwezig zou zijn.
Ik begin steeds meer te denken van welquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:58 schreef Joyce-43 het volgende:
Weten we niet, denk zelf van niet. Behalve dat de psych even gebeld heeft met haar ouders en zegt alles is goed en zijn trots op je.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:58 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik denk van niet, zie dan ook (als BB het niet verpest) een bankje met die drie en dan zijn ze weer slachtoffer.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:59 schreef Puzzie het volgende:
echt welquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Weten we niet, denk zelf van niet. Behalve dat de psych even gebeld heeft met haar ouders en zegt alles is goed en zijn trots op je.
Stel, ze krijgt een privilege en iemand anders merkt dat, dan komen ze alle 9.
Nogal eenrichtingsverkeer hier.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dat gaat niet
want Milena doet inderdaad wat Sharice zegt
maar Sharice laat het zich tot nog toe prima aanleunen
Milena gaat niet veranderen
Sharice gaat niet inzien wat de oorzaak is
Heb het gevoel dat geraldine haar vakantie moet afbreken om bij de finale te zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:59 schreef Puzzie het volgende:
Dit kan ook niet goedkomen ,dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:01 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk van niet, zie dan ook (als BB het niet verpest) een bankje met die drie en dan zijn ze weer slachtoffer.
zoveel mensen zoveel meningenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nogal eenrichtingsverkeer hier.
De andere bewoners kletsen net zoveel over de medebewoners.
Mee eens.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dat gaat niet
want Milena doet inderdaad wat Sharice zegt
maar Sharice laat het zich tot nog toe prima aanleunen
Milena gaat niet veranderen
Sharice gaat niet inzien wat de oorzaak is
Als dat zo is dan wordt ze dus gewoon beloond voor aso gedrag in het huis en het spelen van de slachtofferrolquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:00 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te denken van wel
En andersom toch ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:04 schreef Puzzie het volgende:
Maar hoe Sharice nu over Jane praat is ook niet okay dus dit blijft lekker door etteren
Ik heb het over wat er op stream wordt gezegdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
En andersom toch ook.
Ze kletsen allemaal over elkaar.
Zo ook ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het over wat er op stream wordt gezegd
jane heeft na zover wij kunnen zienquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
En andersom toch ook.
Ze kletsen allemaal over elkaar.
Dit houdt niet op, Sharice is in haar gedrag echt niet lminder gemeen dan Milena, die 2 passen goed bij elkaar ben benieuwd als 1 van de 2 naar huis isquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:04 schreef Puzzie het volgende:
Maar hoe Sharice nu over Jane praat is ook niet okay dus dit blijft lekker door etteren
Laat dat maar mooi gebeuren. Vanavond blijft Jordy en dan ontploft de bom misschien nog wel een keer.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:04 schreef Puzzie het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:06 schreef Ireth het volgende:
Heeft elsa haar medicatie nog niet gehad van Sharice???
Milena laat haar keihard barsten en gaat zo weer gezellig buiten dollen met Mattie etc terwijl Sharice zich slecht voeltquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:08 schreef greysbones het volgende:
Milena wil helemaal niet praten
want het gaat niet om/over Milena
Net niet en daar ging het overquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is regelmatig te zien op de streams, gemist?
ik zou het toch vertikken om maar te wachten tot madam een keer zin of tijd heeftquote:
tis een keuzeeeequote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:10 schreef Kissingbird het volgende:
Alsof Sharice een klein kiendje is..
Typisch dat ontwijkende gedrag als ze op haar gedrag aangesproken wordt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:08 schreef Ireth het volgende:
Charice confronteert milena![]()
Maar die heeft er geen zin in
klopt!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis een keuzeeee
die sharice maakt
dit te accepteren
Hoop dat ze snel inzicht krijgtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis een keuzeeee
die sharice maakt
dit te accepteren
Ja dat verstond je goed, vanavondquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:11 schreef Kissingbird het volgende:
Milena: ga het dan vragen???
]
]
Sharice wil de groep aanspreken? of verstond ik dat niet goed
quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:04 schreef riri het volgende:
Wat heeft Jordy gisteren weer gelijk gehad, hij zei al door in gesprek te gaan met Charise zal aan haar gedrag niets veranderen en gaat het gewoon verder met die twee, je hoort aan alles dat Sharice niets wil leren en weer de slachtofferrol aanneemt
Wat was ze vals he, vanaf dat eerste moment mocht ik haar niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:13 schreef Puzzie het volgende:
Weten jullie nog? Dit is de Milena die haar eerste nominatie heel persoonlijk nam
laat het los laat het losquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Milena laat haar keihard barsten en gaat zo weer gezellig buiten dollen met Mattie etc terwijl Sharice zich slecht voelt
Ik ken een liedjequote:
Ik zou haar de rest van de dag finaal blokkeren en stalken. Praten kreng en WEL NU!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou het toch vertikken om maar te wachten tot madam een keer zin of tijd heeft
Totdat ze genomineerd wordt, dat wil ik graag zienquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:14 schreef engine het volgende:
En milena die het allemaal niks boeit trapt ook niemand in
Dit is dus echte valsheidquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:14 schreef -river- het volgende:
[..]
Wat was ze vals he, vanaf dat eerste moment mocht ik haar niet.
ik hoop dat ze dan helemaal alleen staatquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Totdat ze genomineerd wordt, dat wil ik graag zien
Kan niet wachtenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren omdat ze het zo speelt dat iedereen Sharice er de schuld van geeft en zij speelt mooi weer met iedereenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat dit wel degelijk gebeuren , daar ben ik van overtuigdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren omdat ze het zo speelt dat iedereen Sharice er de schuld van geeft en zij speelt mooi weer met iedereen
Ik weet het niet hoor. Ze windt iedereen om haar vingerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat dit wel degelijk gebeuren , daar ben ik van overtuigd
ze zegt het iets te vaakquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:14 schreef engine het volgende:
En milena die het allemaal niks boeit trapt ook niemand in
Nee dat doet ze nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Ze windt iedereen om haar vinger
Dat was om Mattie weer binnen te hengelenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:18 schreef marky het volgende:
Milena boeit het niet maar gister nog janken dat ze zo niet wil overkomen.
Dat komt omdat mannen met hun lul denken bij Milena.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:19 schreef greysbones het volgende:
Axel komt binnen
Milena
hoooiiiiii
Axel
hoest hier
Sharice
we zijn even aan het praten![]()
Ja die mannen zien enkel dit
die zien niet wat milena doet
vrouwen prikken daar eerder door
die kijken naar de kop jaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat komt omdat mannen met hun lul denken bij Milena.
Yepquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:21 schreef Hznootje het volgende:
Oh we zijn er bijna….nog heel even dan is Jane de boosdoener
Zoals verwacht dumpt Milena iedereen die haar in de weg loopt ook Sharice...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Voor Milena is het klaar, ze gaat er niet wakker van liggen, het boeit haar niet
Janequote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:23 schreef Joyce-43 het volgende:
over wie heeft MAttie het met bullshit uitkramen?
Jane?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:23 schreef Joyce-43 het volgende:
over wie heeft MAttie het met bullshit uitkramen?
die begrijp ik ook niet hoorquote:
ff wachtenquote:
Ik ook ! Heb zo een ex gehad met hetzelfde gedrag. Vriendelijk tot er zich andere opportuniteiten voordoen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik snap dat Milena haar relaties niet lang duren
de details zijn al lang niet meer die details die als eerste werden gezegdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:23 schreef engine het volgende:
Hoelanger het duurt hoe meer bullshit erbij gehaald wordt en ingezoomd op details
Ipv naar het probleem te kijken
Enorm!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wel. Mattheus is een slappe zak
zo die valt me nu ook vet tegen zegquote:
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ff wachten
die gaat niet op die manier naar Jane
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik vind Milena maar een v*gina-mevrouw. Mag er met de sauna-kraan aan de voeten uit getakeld worden.
Same, het is ziekelijk gedragquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ook ! Heb zo een ex gehad met hetzelfde gedrag. Vriendelijk tot er zich andere opportuniteiten voordoen.
hij vraagt eigenlijk toestemming om met Jane te bespreken wat ze nu zeggenquote:
Gewoon over het hek pleuren is voldoende.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik vind Milena maar een v*gina-mevrouw. Mag er met de sauna-kraan aan de voeten uit getakeld worden.
Is toch altijd al zo of het is Jane of het is Jordy die het doenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:27 schreef marky het volgende:
Dus nu ligt het aan Jordy en Jane omdat die de waarheid zeggen.
50% van de tijd doet de psych dat ook, focus leggen op de persoon zelf ipv op een anderquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:28 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Is toch altijd al zo of het is Jane of het is Jordy die het doen
gaat hij denkelijk toch wel doenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij vraagt eigenlijk toestemming om met Jane te bespreken wat ze nu zeggen
en dat wil Milena echt niet
Als het binnen lelijk wordt de buitenkant ook minder aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:30 schreef Cupfighter het volgende:
Wat een spook zeg die Milena, btw zo mooi vind ik haar niet, vind Jolien er leuker uit zien
ja of Milenaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:31 schreef Kissingbird het volgende:
Dit is slecht..
Sharice zegt tegen Matthie dat jane voortdurend zijn naam heeft genoemd.
Ja omdat scharice begon over matti zijn vriendinquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:29 schreef greysbones het volgende:
Sharice schuift het weeeeer naar Jane
en milena peert hem nu snel
Ik heb vanavond echt zin erin, sws vrijdags maar nu meer om verzuurde gezichten te zien.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:32 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ga ook van de zon genieten
Kijk vanavond wel naar hopelijk zure gezichten
Denk echt dat het over Jane gaat.. omdat ze hem nu dingen verteld die Jane haar terug gegeven heeft.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja of Milena
dat kan ik er nu niet helemaal uit opmaken
door dat stomme vlaams van haar
Doen 16 graden nu.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:32 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ga ook van de zon genieten
Kijk vanavond wel naar hopelijk zure gezichten
Ja werd haar te heet onder haar voetenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:29 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: omdat er iemand is die heel veel invloed heeft op de thuissituatie.
Milena: ik ga eten maken, mijn energiieeee is op.. sorry wil ik even laten weten..
milena vertrekt.
Mathie: dat is apart...
Tssss ik zie een klein zonnestraaltje hier.. wordt over een uur 17 gradenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet overal schijnt de zon
@:Kissingbird
Hier wel, 17 gradenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet overal schijnt de zon
@:Kissingbird
hier ook heeeeerlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Hier wel, 17 gradenen ik zit dan ook buiten.
Nu zie je ook dat het niet enkel van Milena af komt, hoe Sharice over Jane praat.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:39 schreef Hznootje het volgende:
Sharice manipuleert nu Mattie even inzake Jane..want Jane verteld alles aan zijn vriendin
eerst even afluisteren zodat ze weet waar het een beetje over gaatquote:
Ik ga wat anders doen…Sharice lult zich alleen maar verder in de rondte..Mijn mening staat al vastquote:
Dat doet haar kind al, die had een filmrolletje.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:41 schreef KinKiJan het volgende:
Die valse verontwaardiging bij Milena vind ik eigenlijk gewoon knap.
Ziet ze het nou echt niet, of speelt ze de heilige onschuld. Geef die vrouw een filmrol.
Ik kan hier ook niet naar kijken, klaar meequote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ga hiermee stoppen, want Sharice maakt er weer haar eigen verhaal
Het gaat inmiddels over iets compleet andersquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat krijg je ervan als je in een kringetje lult.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Troelalaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:45 schreef KinKiJan het volgende:
En hoe zeg je 'ik ben een valse troela' in het Russisch?
Najiknik.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:45 schreef KinKiJan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YA lozhnyy ublyudok *google translate my best friend. lijkt wel een beetje het gebrabbel van Pootjequote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:45 schreef KinKiJan het volgende:
Я лживая стерваquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:48 schreef Adat231 het volgende:
[..]
YA lozhnyy ublyudok *google translate my best friend
? ik dacht dat het west vlaams wasquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:58 schreef lojanda het volgende:
Eigenlijk best jammer weer dat het vandaag niet om de genomineerden gaat maar om de twee stiefzusters![]()
En dan moeten we ook nog naar dat Russische geneuzel luisteren..
Echt hé.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus is ook echt een natte scheet
Bij Jane volgens mijquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:06 schreef mazaru het volgende:
Mattheus probeert alle schuld bij Sharice te leggen
is het niet beetje teleurgesteld in jane omdat zij toch iets uit zijn naam heeft gezegd?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:06 schreef mazaru het volgende:
Mattheus probeert alle schuld bij Sharice te leggen
Nou ja zeg! Dat is nog meer belachelijkquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:07 schreef Adat231 het volgende:
[..]
is het niet beetje teleurgesteld in jane omdat zij toch iets uit zijn naam heeft gezegd?
Iets wat niet waar was? Ik volg het niet helemaal omdat ik heen en weer naar het balkon ga. De zon komt en gaatquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:07 schreef Adat231 het volgende:
[..]
is het niet beetje teleurgesteld in jane omdat zij toch iets uit zijn naam heeft gezegd?
Het boeit me niet erg wie er gaat. Als Axel maar blijftquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:08 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik heb er geen goed gevoel over wie er weg zal gaan vanavond. Alles is anders zei BB toch?
In de eerste week was het zo'n hechte groep en als je nu kijkt is er niets meer van overquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:14 schreef mazaru het volgende:
Dit is toch helemaal niet te verstaan!
Ja dat zei Jordy. Die kan ik nog wel aardig verstaan. Maar van Jane versta ik geen woord. Oh ja, ze zegt nu 'oeh lekkah'quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:15 schreef marky het volgende:
[..]
In de eerste week was het zo'n hechte groep en als je nu kijkt is er niets meer van over
Nou er zit een kern van waarheid inquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice : Dingen horen die Jordy dan zegt, dat raakt mij, want dat is niet wie ik ben..
Sharice : Dat zei ik ook in het gesprek [met psych], toen ze vroeg, wat maakt dat het u zo raakt ... dat ik mezelf niet herken.
Sharice : En toen zei ze, dan moet je ook de eer aan jezelf houden, en er van uitgaan dat je ook zo bent. Want ze zei letterlijk, ik zie al altijd dezelfde Sharice nu. Het is niet dat ik iemand anders zie.
Om even aan te geven hoe de febo de bewoners stuurt.
Maar dat doet Jane wel vaker.. uit naam van anderen zeggen of doorvertellen wat ze met een ander heeft besproken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:07 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |