laat het los laat het losquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Milena laat haar keihard barsten en gaat zo weer gezellig buiten dollen met Mattie etc terwijl Sharice zich slecht voelt
Ik ken een liedjequote:
Ik zou haar de rest van de dag finaal blokkeren en stalken. Praten kreng en WEL NU!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou het toch vertikken om maar te wachten tot madam een keer zin of tijd heeft
Totdat ze genomineerd wordt, dat wil ik graag zienquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:14 schreef engine het volgende:
En milena die het allemaal niks boeit trapt ook niemand in
Dit is dus echte valsheidquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:14 schreef -river- het volgende:
[..]
Wat was ze vals he, vanaf dat eerste moment mocht ik haar niet.
ik hoop dat ze dan helemaal alleen staatquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Totdat ze genomineerd wordt, dat wil ik graag zien
Kan niet wachtenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren omdat ze het zo speelt dat iedereen Sharice er de schuld van geeft en zij speelt mooi weer met iedereenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat dit wel degelijk gebeuren , daar ben ik van overtuigdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren omdat ze het zo speelt dat iedereen Sharice er de schuld van geeft en zij speelt mooi weer met iedereen
Ik weet het niet hoor. Ze windt iedereen om haar vingerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat dit wel degelijk gebeuren , daar ben ik van overtuigd
ze zegt het iets te vaakquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:14 schreef engine het volgende:
En milena die het allemaal niks boeit trapt ook niemand in
Nee dat doet ze nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Ze windt iedereen om haar vinger
Dat was om Mattie weer binnen te hengelenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:18 schreef marky het volgende:
Milena boeit het niet maar gister nog janken dat ze zo niet wil overkomen.
Dat komt omdat mannen met hun lul denken bij Milena.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:19 schreef greysbones het volgende:
Axel komt binnen
Milena
hoooiiiiii
Axel
hoest hier
Sharice
we zijn even aan het praten![]()
Ja die mannen zien enkel dit
die zien niet wat milena doet
vrouwen prikken daar eerder door
die kijken naar de kop jaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat komt omdat mannen met hun lul denken bij Milena.
Yepquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:21 schreef Hznootje het volgende:
Oh we zijn er bijna….nog heel even dan is Jane de boosdoener
Zoals verwacht dumpt Milena iedereen die haar in de weg loopt ook Sharice...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Voor Milena is het klaar, ze gaat er niet wakker van liggen, het boeit haar niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |