Milena laat haar keihard barsten en gaat zo weer gezellig buiten dollen met Mattie etc terwijl Sharice zich slecht voeltquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:08 schreef greysbones het volgende:
Milena wil helemaal niet praten
want het gaat niet om/over Milena
Net niet en daar ging het overquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is regelmatig te zien op de streams, gemist?
ik zou het toch vertikken om maar te wachten tot madam een keer zin of tijd heeftquote:
tis een keuzeeeequote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:10 schreef Kissingbird het volgende:
Alsof Sharice een klein kiendje is..
Typisch dat ontwijkende gedrag als ze op haar gedrag aangesproken wordt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:08 schreef Ireth het volgende:
Charice confronteert milena![]()
Maar die heeft er geen zin in
klopt!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis een keuzeeee
die sharice maakt
dit te accepteren
Hoop dat ze snel inzicht krijgtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis een keuzeeee
die sharice maakt
dit te accepteren
Ja dat verstond je goed, vanavondquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:11 schreef Kissingbird het volgende:
Milena: ga het dan vragen???
]
]
Sharice wil de groep aanspreken? of verstond ik dat niet goed
quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:04 schreef riri het volgende:
Wat heeft Jordy gisteren weer gelijk gehad, hij zei al door in gesprek te gaan met Charise zal aan haar gedrag niets veranderen en gaat het gewoon verder met die twee, je hoort aan alles dat Sharice niets wil leren en weer de slachtofferrol aanneemt
Wat was ze vals he, vanaf dat eerste moment mocht ik haar niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:13 schreef Puzzie het volgende:
Weten jullie nog? Dit is de Milena die haar eerste nominatie heel persoonlijk nam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |