gaat hij denkelijk toch wel doenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij vraagt eigenlijk toestemming om met Jane te bespreken wat ze nu zeggen
en dat wil Milena echt niet
Als het binnen lelijk wordt de buitenkant ook minder aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:30 schreef Cupfighter het volgende:
Wat een spook zeg die Milena, btw zo mooi vind ik haar niet, vind Jolien er leuker uit zien
ja of Milenaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:31 schreef Kissingbird het volgende:
Dit is slecht..
Sharice zegt tegen Matthie dat jane voortdurend zijn naam heeft genoemd.
Ja omdat scharice begon over matti zijn vriendinquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:29 schreef greysbones het volgende:
Sharice schuift het weeeeer naar Jane
en milena peert hem nu snel
Ik heb vanavond echt zin erin, sws vrijdags maar nu meer om verzuurde gezichten te zien.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:32 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ga ook van de zon genieten
Kijk vanavond wel naar hopelijk zure gezichten
Denk echt dat het over Jane gaat.. omdat ze hem nu dingen verteld die Jane haar terug gegeven heeft.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja of Milena
dat kan ik er nu niet helemaal uit opmaken
door dat stomme vlaams van haar
Doen 16 graden nu.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:32 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ga ook van de zon genieten
Kijk vanavond wel naar hopelijk zure gezichten
Ja werd haar te heet onder haar voetenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:29 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: omdat er iemand is die heel veel invloed heeft op de thuissituatie.
Milena: ik ga eten maken, mijn energiieeee is op.. sorry wil ik even laten weten..
milena vertrekt.
Mathie: dat is apart...
Tssss ik zie een klein zonnestraaltje hier.. wordt over een uur 17 gradenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet overal schijnt de zon
@:Kissingbird
Hier wel, 17 gradenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet overal schijnt de zon
@:Kissingbird
hier ook heeeeerlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Hier wel, 17 gradenen ik zit dan ook buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |