Moeten ze wel weer iets bedenken met de teams voor volgende week, want 3x3 met 10 personen lukt niet. Krijg je weer gelijk een vrijstelling/DM of zo. Zul je zien dat dat dan weer een van de Shami's is.quote:
Wij houden ook wel van speculazen hier natuurlijk. Niks is zeker, maar het behoort zeker tot de mogelijkheden. Ze heeft iig met de psych gesproken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:58 schreef Joyce-43 het volgende:
Serieus heeft Sharice echt contact gehad met buiten? belachelijk zeg!
shami's?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Moeten ze wel weer iets bedenken met de teams voor volgende week, want 3x3 met 10 personen lukt niet. Krijg je weer gelijk een vrijstelling/DM of zo. Zul je zien dat dat dan weer een van de Shami's is.
Dat kan volgens mij alleen als Milena daar niet meer aanwezig zou zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:59 schreef Puzzie het volgende:
Maar het is wel duidelijk dat er zoveel onderhuidse zaken spelen , dat ik me afvraag of dit nog goed kan komen
Nee joh jij had lapoquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt maar de polls zijn vrij unaniem hierin, je mag van mij de TT laten veranderen
Daar heb je 100% gelijk in. Ze zijn beiden volwassen en hebben samen van alles gezegd en gedaan. Wisselend was de een heftiger, dan de ander.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
ja, als dat het grote probleem was geweest
Maar ze zijn 22 uur per dag een siamese tweeling, en dat ligt voornamelijk aan Sharice.
En die gesprekken hebben ze allemaal.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wij houden ook wel van speculazen hier natuurlijk. Niks is zeker, maar het behoort zeker tot de mogelijkheden. Ze heeft iig met de psych gesproken.
Ik vind het wel een mooie afkorting voor ShariceMilena .. iets als Jaxel.quote:
nee dat gaat nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:59 schreef Puzzie het volgende:
Maar het is wel duidelijk dat er zoveel onderhuidse zaken spelen , dat ik me afvraag of dit nog goed kan komen
Dat denk ik dus ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij alleen als Milena daar niet meer aanwezig zou zijn.
Ik begin steeds meer te denken van welquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:58 schreef Joyce-43 het volgende:
Weten we niet, denk zelf van niet. Behalve dat de psych even gebeld heeft met haar ouders en zegt alles is goed en zijn trots op je.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:58 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik denk van niet, zie dan ook (als BB het niet verpest) een bankje met die drie en dan zijn ze weer slachtoffer.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:59 schreef Puzzie het volgende:
echt welquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Weten we niet, denk zelf van niet. Behalve dat de psych even gebeld heeft met haar ouders en zegt alles is goed en zijn trots op je.
Stel, ze krijgt een privilege en iemand anders merkt dat, dan komen ze alle 9.
Nogal eenrichtingsverkeer hier.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dat gaat niet
want Milena doet inderdaad wat Sharice zegt
maar Sharice laat het zich tot nog toe prima aanleunen
Milena gaat niet veranderen
Sharice gaat niet inzien wat de oorzaak is
Heb het gevoel dat geraldine haar vakantie moet afbreken om bij de finale te zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:59 schreef Puzzie het volgende:
Dit kan ook niet goedkomen ,dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:01 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk van niet, zie dan ook (als BB het niet verpest) een bankje met die drie en dan zijn ze weer slachtoffer.
zoveel mensen zoveel meningenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nogal eenrichtingsverkeer hier.
De andere bewoners kletsen net zoveel over de medebewoners.
Mee eens.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dat gaat niet
want Milena doet inderdaad wat Sharice zegt
maar Sharice laat het zich tot nog toe prima aanleunen
Milena gaat niet veranderen
Sharice gaat niet inzien wat de oorzaak is
Als dat zo is dan wordt ze dus gewoon beloond voor aso gedrag in het huis en het spelen van de slachtofferrolquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:00 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te denken van wel
En andersom toch ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:04 schreef Puzzie het volgende:
Maar hoe Sharice nu over Jane praat is ook niet okay dus dit blijft lekker door etteren
Ik heb het over wat er op stream wordt gezegdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
En andersom toch ook.
Ze kletsen allemaal over elkaar.
Zo ook ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het over wat er op stream wordt gezegd
jane heeft na zover wij kunnen zienquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
En andersom toch ook.
Ze kletsen allemaal over elkaar.
Dit houdt niet op, Sharice is in haar gedrag echt niet lminder gemeen dan Milena, die 2 passen goed bij elkaar ben benieuwd als 1 van de 2 naar huis isquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:04 schreef Puzzie het volgende:
Maar hoe Sharice nu over Jane praat is ook niet okay dus dit blijft lekker door etteren
Laat dat maar mooi gebeuren. Vanavond blijft Jordy en dan ontploft de bom misschien nog wel een keer.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:04 schreef Puzzie het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:06 schreef Ireth het volgende:
Heeft elsa haar medicatie nog niet gehad van Sharice???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |