Janequote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:23 schreef Joyce-43 het volgende:
over wie heeft MAttie het met bullshit uitkramen?
Jane?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:23 schreef Joyce-43 het volgende:
over wie heeft MAttie het met bullshit uitkramen?
die begrijp ik ook niet hoorquote:
ff wachtenquote:
Ik ook ! Heb zo een ex gehad met hetzelfde gedrag. Vriendelijk tot er zich andere opportuniteiten voordoen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik snap dat Milena haar relaties niet lang duren
de details zijn al lang niet meer die details die als eerste werden gezegdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:23 schreef engine het volgende:
Hoelanger het duurt hoe meer bullshit erbij gehaald wordt en ingezoomd op details
Ipv naar het probleem te kijken
Enorm!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wel. Mattheus is een slappe zak
zo die valt me nu ook vet tegen zegquote:
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ff wachten
die gaat niet op die manier naar Jane
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik vind Milena maar een v*gina-mevrouw. Mag er met de sauna-kraan aan de voeten uit getakeld worden.
Same, het is ziekelijk gedragquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ook ! Heb zo een ex gehad met hetzelfde gedrag. Vriendelijk tot er zich andere opportuniteiten voordoen.
hij vraagt eigenlijk toestemming om met Jane te bespreken wat ze nu zeggenquote:
Gewoon over het hek pleuren is voldoende.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik vind Milena maar een v*gina-mevrouw. Mag er met de sauna-kraan aan de voeten uit getakeld worden.
Is toch altijd al zo of het is Jane of het is Jordy die het doenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:27 schreef marky het volgende:
Dus nu ligt het aan Jordy en Jane omdat die de waarheid zeggen.
50% van de tijd doet de psych dat ook, focus leggen op de persoon zelf ipv op een anderquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:28 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Is toch altijd al zo of het is Jane of het is Jordy die het doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |