Daar wil ik toch wel Oosting de schuld van gevenquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Twente dus weer de schlemiel
Eerst maar winnen van Frankfurt of Lyonsquote:
Top 5 beste posts van de avond?quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:42 schreef Vijf_voor het volgende:
Moeten er nog posts geselecteerd worden?
Zijn die zonder die spits van City ook nog sterk?quote:
Dit is een koe in de kont kijken natuurlijkquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:44 schreef Caland het volgende:
Achteraf bezien hadden ze dat potje van a.s. zondag beter toen kunnen spelen
Nummer 3 in Duitsland zegt genoeg toch.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn die zonder die spits van City ook nog sterk?
Dan zijn de rapen gaar.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is een koe in de kont kijken natuurlijk
Alleen jammer van FC Twente, op zich had dat ook wel gekund, maar in de slotfase hebben ze het volledig weggegeven,quote:
Het gat met Frankrijk is zowaar ook niet groot meerquote:
Ja, maar hun beste/meest scorende speler is weggekocht, dat vraag ik tochquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:45 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Nummer 3 in Duitsland zegt genoeg toch.
dat was zo zuur maar als je het nuchter bekijkt was het allemaal uitstel van executie.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen jammer van FC Twente, op zich had dat ook wel gekund, maar in de slotfase hebben ze het volledig weggegeven,
Dit seizoen toch allemaal weer bagger daar?quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:45 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Nummer 3 in Duitsland zegt genoeg toch.
Shithole.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het gat met Frankrijk is zowaar ook niet groot meer
Schaamteloze kut clubquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:46 schreef Pablo84 het volgende:
Feestje bouwen bij een 1-2....tegen koekebakkers....moet niet gekker worden.
Nou nou...quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:47 schreef KingRoland het volgende:
DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL
Die man heeft een spraakgebrek.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:48 schreef Pablo84 het volgende:
Ben ik de enige die altijd moet overgeven als de Boer praat?
Ziedendquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:46 schreef Pablo84 het volgende:
Feestje bouwen bij een 1-2....tegen koekebakkers....moet niet gekker worden.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bedankt voor de gezellige avond.
Welterusten![]()
Dat niet maar ik heb wel het idee dat ie bij zijn 3e woord al niet meer weet waar ie de zin mee is begonnenquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:48 schreef Pablo84 het volgende:
Ben ik de enige die altijd moet overgeven als de Boer praat?
Deze mensen begrijpen niet zo goed dat het ook voor hun eigen club (aangenomen dat het een eredivisieclub is) van groot belang is dat we Portugal en België op afstand houden. Dus vooral tegen ploegen uit die landen is het belangrijk dat de Nederlandse club resultaat boekt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:49 schreef Bugno3 het volgende:
Leuk om te zien dat de meest actieve posters in dit topic nu de bozige niet-Ajacieden zijn.
Dat klopt eigenlijk ook nog. Die 0-1 was een spelhervatting en die pingelsituatie was eigenlijk de enige grote kans.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:51 schreef Bugno3 het volgende:
Geen heel grote kansen weggegeven.
- R. Pasveer
Er zijn ballen vanaf 6 meter op hem afgeschoten. Er is een bal van de lijn gehaald. etc.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klopt eigenlijk ook nog. Die 0-1 was een spelhervatting en die pingelsituatie was eigenlijk de enige grote kans.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
VANAVOND GA IK EVEN UIT MIJN BOL
SLA ALLES VAN ME AF EN SPUIT HAAR VOLLL
Ach, Belgiëquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Volgens de Belg was het gewoon een penalty.
Heerlijk die frustratiequote:Op donderdag 20 februari 2025 23:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Volgens de Belg was het gewoon een penalty.
Heb voor het concert, bij een Turkse kebabbakker, nog wel het eerste doelpunt gezien tijdens het nuttigen van een kapsalon.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
"Concert gaat voor" aldus @:Dagoduck bij AZ waren ze naar verluidt uit de panty gescheurd zo'n belangrijke wedstrijd zonder supporters.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb voor het concert, bij een Turkse kebabbakker, nog wel het eerste doelpunt gezien tijdens het nuttigen van een kapsalon.
Ik ben nog aan het bijkomen van het FEESTENquote:
Toch driekwart goed voorspeld, alleen het 'gewoon simpel' bij Ajax klopte niet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ajax gaat gewoon simpel door. AZ heeft een ruime marge dus ik verwacht die ook door, al zie ik ze daar niet winnen en misschien zelfs wel klein verlies lijden.
Twente wordt het meest lastige verhaal. Die gaan eruit.
MPH, held van beroepquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Even een polletje qua grootste dorpsgek.
[poll=8562]
Ik kijk absoluut niet uit naar een Ajax v AZ.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kijken uit naar de Nederlandse kwartfinale.
Ajax - AZ, dat zou wat zijn zegquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kijken uit naar de Nederlandse kwartfinale.
nou nou nouquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
De Grieken tegen Twente.
Oh, wacht. @:drizzt_dourden
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
Zondag Bayern - Eintracht maar even bekijken.
Ajax - AZ in de kwartfinale!quote:
Maar je kan wraak nemen tegen Tottenham.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
Eerst dit potje natuurlijk maar ik heb zowel tegen AZ als Tottenham er GEEN zin in.
Ik vind uitschakeling door Eintracht opeens een aantrekkelijke optie.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
Eerst dit potje natuurlijk maar ik heb zowel tegen AZ als Tottenham er GEEN zin in.
Dat is altijd zo'n geleuter.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar je kan wraak nemen tegen Tottenham.
Alleen gaat dat dit seizoen gewoon niet gebeuren zelfs als je er tegen speeltquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:24 schreef Bugno3 het volgende:
Revanche op Toh'n'ham lijkt me heerlijk.
Die voorbeschouwing wordt pijnlijk. Maar Frankfurt zal lastig zat worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar je kan wraak nemen tegen Tottenham.
Die kunnen er dit jaar geen houtje touwtje van joh, laat gaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Alleen gaat dat dit seizoen gewoon niet gebeuren zelfs als je er tegen speelt
6 maart gewoon 3-0 winnen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die voorbeschouwing wordt pijnlijk. Maar Frankfurt zal lastig zat worden.
Ik zie dat Ekitititktitititktie nogal goed is, daar.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die voorbeschouwing wordt pijnlijk. Maar Frankfurt zal lastig zat worden.
Ajax heeft nu niet bepaald een geweldige recente historie tegen AZ.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:27 schreef GGMM het volgende:
Als AZ dus ook even van Tottenham wint dan staan we sowieso in de finale
Met we bedoelde ik Nederland ivm de coëfficientenpolonaise!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ajax heeft nu niet bepaald een geweldige recente historie tegen AZ.
Maar AZ is een cupfighter.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:27 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met we bedoelde ik Nederland ivm de coëfficientenpolonaise!
Ik snap de hosanna maar doordat Kowet zo nodig de playoffs moest winnen staan we dit jaar slechts achtste op de seizoensranglijst van de Uefa. Hoewel het door alle successen meer lijkt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn oprechte veronschuldigingen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie zijn de potentiële tegenstanders in de halve?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:27 schreef GGMM het volgende:
Lazio, Olympiakos of 2 clubs die zo onbekend zijn dat ik het logo niet herkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie zijn de potentiële tegenstanders in de halve?
één van die twee clubs speelde vorig jaar tegen Ajax en gister tegen Twente.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lazio, Olympiakos of 2 clubs die zo onbekend zijn dat ik het logo niet herken
Oh waar @Slobeend gisteren die grap over maaktequote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
één van die twee clubs speelde vorig jaar tegen Ajax en gister tegen Twente.
En de andere is; fuck Viktoria Plzen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh waar @:slobeend gisteren die grap over maakte
Hopelijk ontwijken we die dan
Ja de Bodo of Glimt grap is wel wat uitgemolken inmiddels.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh waar @:slobeend gisteren die grap over maakte
Hopelijk ontwijken we die dan
Ajax en AZ gaan echt niet kansloos zijn. Tottenham had het in de groepsfase ook lastig met AZ en dat was toen het niet draaide bij die kaasboerenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Met dit topic word je weer acht jaar terug in de tijd geworpen. Allerlei pseudo-experts die zeker wisten dat Ajax destijds kansloos ging zijn tegen Olympique Lyon, Schalke en die ongein.
Engelse clubs geven geen fuck om de perenleague totdat CL kwalificatie via dat toernooi opeens dichtbij komtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax en AZ gaan echt niet kansloos zijn. Tottenham had het in de groepsfase ook lastig met AZ en dat was toen het niet draaide bij die kaasboeren
Al spaarden Spurs er toen wel 3 meen ik
Maar ze spelen in de Europa League, niet in de perenleague.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Engelse clubs geven geen fuck om de perenleague totdat CL kwalificatie via dat toernooi opeens dichtbij komt
Exuses voor de typo.quote:
Ik wilde in mei nog naar een potje van FC Pafos, mijn vrienden hadden geen zin om naar zo’n klein clubje te gaanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wie het wat boeit de Conference League.
We krijgen dus een halve finalist uit het rijtje Djurgarden, Pafos (wie?), SK Rapid, Borac (wie?).
De Conference League is geen voetbal.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
We krijgen dus een halve finalist uit het rijtje Djurgarden, Pafos (wie?), SK Rapid, Borac (wie?).
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:57 schreef Caland het volgende:
Ik zie dat de Spurs en Frankfurt tegelijkertijd in Amsterdam rondlopen over ruim een week
Halsema heeft vermoedelijk al de hele nacht niet geslapen
Alsof het wat uitmaakt wie er in de eerste of voorronde uitgaat. GOA had de pech de verkeerde club te treffen op dat moment. Is gewoon een goed elftal de laatste tijd en vorig jaar.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik snap de hosanna maar doordat Kowet zo nodig de playoffs moest winnen staan we dit jaar slechts achtste op de seizoensranglijst van de Uefa. Hoewel het door alle successen meer lijkt.
Aan de plaats van de finale zie je al dat het vierderangs is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden die ook niet 25.000 fans mee naar Barcelona een paar jaar geleden?quote:
Frankfurt is natuurlijk wel een grote club uit het verleden. Heb ze nog in de Galgewaard tegen FC Utrecht gezien. Met van Hanegem geloof ik.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hadden die ook niet 25.000 fans mee naar Barcelona een paar jaar geleden?
Wel mooi, als het allemaal een beetje normaal gaat.
Metropool Frankfurt telt 5,5 miljoen inwoners. Dat helpt ook wel.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frankfurt is natuurlijk wel een grote club uit het verleden. Heb ze nog in de Galgewaard tegen FC Utrecht gezien. Met van Hanegem geloof ik.
Ja, qua aantallen en uitsupport de grootste club van Europa vermoed ik. Ook wel relatief veel tuig dat meereist doorgaans.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hadden die ook niet 25.000 fans mee naar Barcelona een paar jaar geleden?
Wel mooi, als het allemaal een beetje normaal gaat.
Vanachter het doel?quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frankfurt is natuurlijk wel een grote club uit het verleden. Heb ze nog in de Galgewaard tegen FC Utrecht gezien. Met van Hanegem geloof ik.
En vervolgens gewoon over je eigen flater heen praten tot aan burgemeesters aantoe, respectquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Engelse clubs geven geen fuck om de perenleague totdat CL kwalificatie via dat toernooi opeens dichtbij komt
En Bum Kun Chaquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gekozen tot Aziatisch voetballer van de eeuw. Vergeten grootheid.quote:
https://www.uefa.com/uefa(...)lkmaar-vs-tottenham/quote:Obrenovič die o.a. Feyenoord- Midtjylland floot in oktober 2022 (2-2).
quote:Sozza floot eerder dit seizoen Manchester United-Twente (1-1).
0-2quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:39 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
18:45 AZ - Tottenham Hotspur | Ziggo Sport/Ziggo Sport 2
21:00 Ajax - Eintracht Frankfurt | Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
1-1quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:39 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-2quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:39 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-1quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:39 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-3quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:39 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-2quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:39 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
AZ - Tottenham 2-2quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:39 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-1quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:39 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-1quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:39 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
dit kan je met een kilo zout nemen gezien jouw uitspraken voor psv - arsenal als ik het me goed herinnerquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:12 schreef GwaiLow het volgende:
Tottenham is echt helemaal niets. Ik bekijk veel van de Engelse competitie, maar wat Tottenham laat zien is zo slecht. Om deze wedstrijd maak ik mij niet zo'n zorgen.
Alsof in Engeland iemand Petertje Bosz kentquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:48 schreef Zorro het volgende:
"In Engeland noemen ze hem de Peter Bosz van de Premier League"
Bosz is de maatstaf
Jij gelooft die commentator niet? Wat is dat nou!quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof in Engeland iemand Petertje Bosz kent
*Retteketetquote:
Te laat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:50 schreef Dven het volgende:
2-0
3-1
HOLLANDS GLORIE
quote:
*kijkt naar de recente uitslagen van Peter Bosz.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:48 schreef Zorro het volgende:
"In Engeland noemen ze hem de Peter Bosz van de Premier League"
Bosz is de maatstaf
Lekker dadels zuigenquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:52 schreef Zipportal het volgende:
De zon is onder. @:de_boswachter eet smakelijk!
Daar blundert de scheidsrechter door geen kaart te geven.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou bij AZ is er al 1 de wedstrijd uit geschopt
Ik pak een biertjequote:Op donderdag 6 maart 2025 19:05 schreef Black-Death het volgende:
Ik drink nu rode wijn.
En straks voor de dorst een blikje Dr. Pepper Zero.
Jullie?
Waterquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:05 schreef Black-Death het volgende:
Ik drink nu rode wijn.
Jullie?
quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:05 schreef Black-Death het volgende:
Ik drink nu rode wijn.
Jullie?
Kanjerhipster.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik pak een biertje
Ik ben vanmiddag in het zonnetje gaan zitten bij Vet&Lazy met mijn werklaptop, met Je Moeder
Sorry ik kan je post niet goed lezen, ik heb mijn haar niet in een knotje gedaan dus het hangt voor mijn ogen.quote:
@Caland bestelt weleens een pokubowlquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:12 schreef Bugno3 het volgende:
Wat is jullie favoriete poku van het moment trouwens?
Hoeveel pogingen nog voordat ie op doel is?quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wordt wel minder, die afwijking naar rechts
*pokoequote:Op donderdag 6 maart 2025 19:12 schreef Bugno3 het volgende:
Eerste was een ingooi, nu halverwege corner en doel over de achterlijn, dus volgende zitquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel pogingen nog voordat ie op doel is?
Als je Brabants gaat praten verbreek ik de vriendschap.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja maar dan begrijpt men hier het woordgrapje gelieerd aan Poku niet. Snapte?
Mijn excuses, magewooniegebeureklaar.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je Brabants gaat praten verbreek ik de vriendschap.
nice.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Eerste was een ingooi, nu halverwege corner en doel over de achterlijn, dus volgende zit
Jigglypuff, eigenlijk sinds de eerste generatie al. Maar Snorlax en Togepi vind ik ook heel leukquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:12 schreef Bugno3 het volgende:
Daar zijn wij het totaal niet eens, hij is alleen niet geil voor de gol.quote:
@KingRoland las snoepquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef Zorro het volgende:
Ik was wat soep aan het binnenlepelen.
Maar wat een briljant doelpunt was dat, extra aangedikt doordat de keeper hem misschien nog had kunnen pakken maar die speler bij de tweede paal in de weg liep
Ja dat zal wel weer.quote:
Om twee redenen.quote:
AZ is rood hoorquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:23 schreef Gunner het volgende:
[..]
Om twee redenen.
Az is beter dan psv
Spurs is zon beetje de slechtste voetbalclub in noord-Londen welke al geruime tijd rood is.
Noord Londen is rood.quote:
Wie gaat die andere 1/3 maken?quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:23 schreef Bugno3 het volgende:
AZ moet hier echt afstand nemen. Met 1-0 is de return erg lastig, maar met 2/3-0 gaan ze gewoon door.
Heeft AZ zo'n indruk gemaakt bij de bookmakers danquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:28 schreef Nober het volgende:
Bij de bookmakers toernooi favoriet...
Niet Eintracht, Bilbao?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |