Ajax - AZ in de kwartfinale!quote:
Maar je kan wraak nemen tegen Tottenham.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
Eerst dit potje natuurlijk maar ik heb zowel tegen AZ als Tottenham er GEEN zin in.
Ik vind uitschakeling door Eintracht opeens een aantrekkelijke optie.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
Eerst dit potje natuurlijk maar ik heb zowel tegen AZ als Tottenham er GEEN zin in.
Dat is altijd zo'n geleuter.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar je kan wraak nemen tegen Tottenham.
Alleen gaat dat dit seizoen gewoon niet gebeuren zelfs als je er tegen speeltquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:24 schreef Bugno3 het volgende:
Revanche op Toh'n'ham lijkt me heerlijk.
Die voorbeschouwing wordt pijnlijk. Maar Frankfurt zal lastig zat worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar je kan wraak nemen tegen Tottenham.
Die kunnen er dit jaar geen houtje touwtje van joh, laat gaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Alleen gaat dat dit seizoen gewoon niet gebeuren zelfs als je er tegen speelt
6 maart gewoon 3-0 winnen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die voorbeschouwing wordt pijnlijk. Maar Frankfurt zal lastig zat worden.
Ik zie dat Ekitititktitititktie nogal goed is, daar.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die voorbeschouwing wordt pijnlijk. Maar Frankfurt zal lastig zat worden.
Ajax heeft nu niet bepaald een geweldige recente historie tegen AZ.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:27 schreef GGMM het volgende:
Als AZ dus ook even van Tottenham wint dan staan we sowieso in de finale
Met we bedoelde ik Nederland ivm de coëfficientenpolonaise!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ajax heeft nu niet bepaald een geweldige recente historie tegen AZ.
Maar AZ is een cupfighter.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:27 schreef GGMM het volgende:
Als AZ dus ook even van Tottenham wint dan staan we sowieso in de finale
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met we bedoelde ik Nederland ivm de coëfficientenpolonaise!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |