Daar wil ik toch wel Oosting de schuld van gevenquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Twente dus weer de schlemiel
Eerst maar winnen van Frankfurt of Lyonsquote:
Top 5 beste posts van de avond?quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:42 schreef Vijf_voor het volgende:
Moeten er nog posts geselecteerd worden?
Zijn die zonder die spits van City ook nog sterk?quote:
Dit is een koe in de kont kijken natuurlijkquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:44 schreef Caland het volgende:
Achteraf bezien hadden ze dat potje van a.s. zondag beter toen kunnen spelen
Nummer 3 in Duitsland zegt genoeg toch.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn die zonder die spits van City ook nog sterk?
Dan zijn de rapen gaar.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is een koe in de kont kijken natuurlijk
Alleen jammer van FC Twente, op zich had dat ook wel gekund, maar in de slotfase hebben ze het volledig weggegeven,quote:
Het gat met Frankrijk is zowaar ook niet groot meerquote:
Ja, maar hun beste/meest scorende speler is weggekocht, dat vraag ik tochquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:45 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Nummer 3 in Duitsland zegt genoeg toch.
dat was zo zuur maar als je het nuchter bekijkt was het allemaal uitstel van executie.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen jammer van FC Twente, op zich had dat ook wel gekund, maar in de slotfase hebben ze het volledig weggegeven,
Dit seizoen toch allemaal weer bagger daar?quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:45 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Nummer 3 in Duitsland zegt genoeg toch.
Shithole.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het gat met Frankrijk is zowaar ook niet groot meer
Schaamteloze kut clubquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:46 schreef Pablo84 het volgende:
Feestje bouwen bij een 1-2....tegen koekebakkers....moet niet gekker worden.
Nou nou...quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:47 schreef KingRoland het volgende:
DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL
Die man heeft een spraakgebrek.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:48 schreef Pablo84 het volgende:
Ben ik de enige die altijd moet overgeven als de Boer praat?
Ziedendquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:46 schreef Pablo84 het volgende:
Feestje bouwen bij een 1-2....tegen koekebakkers....moet niet gekker worden.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bedankt voor de gezellige avond.
Welterusten![]()
Dat niet maar ik heb wel het idee dat ie bij zijn 3e woord al niet meer weet waar ie de zin mee is begonnenquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:48 schreef Pablo84 het volgende:
Ben ik de enige die altijd moet overgeven als de Boer praat?
Deze mensen begrijpen niet zo goed dat het ook voor hun eigen club (aangenomen dat het een eredivisieclub is) van groot belang is dat we Portugal en België op afstand houden. Dus vooral tegen ploegen uit die landen is het belangrijk dat de Nederlandse club resultaat boekt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:49 schreef Bugno3 het volgende:
Leuk om te zien dat de meest actieve posters in dit topic nu de bozige niet-Ajacieden zijn.
Dat klopt eigenlijk ook nog. Die 0-1 was een spelhervatting en die pingelsituatie was eigenlijk de enige grote kans.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:51 schreef Bugno3 het volgende:
Geen heel grote kansen weggegeven.
- R. Pasveer
Er zijn ballen vanaf 6 meter op hem afgeschoten. Er is een bal van de lijn gehaald. etc.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klopt eigenlijk ook nog. Die 0-1 was een spelhervatting en die pingelsituatie was eigenlijk de enige grote kans.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
VANAVOND GA IK EVEN UIT MIJN BOL
SLA ALLES VAN ME AF EN SPUIT HAAR VOLLL
Ach, Belgiëquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Volgens de Belg was het gewoon een penalty.
Heerlijk die frustratiequote:Op donderdag 20 februari 2025 23:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Volgens de Belg was het gewoon een penalty.
Heb voor het concert, bij een Turkse kebabbakker, nog wel het eerste doelpunt gezien tijdens het nuttigen van een kapsalon.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
"Concert gaat voor" aldus @:Dagoduck bij AZ waren ze naar verluidt uit de panty gescheurd zo'n belangrijke wedstrijd zonder supporters.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb voor het concert, bij een Turkse kebabbakker, nog wel het eerste doelpunt gezien tijdens het nuttigen van een kapsalon.
Ik ben nog aan het bijkomen van het FEESTENquote:
Toch driekwart goed voorspeld, alleen het 'gewoon simpel' bij Ajax klopte niet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ajax gaat gewoon simpel door. AZ heeft een ruime marge dus ik verwacht die ook door, al zie ik ze daar niet winnen en misschien zelfs wel klein verlies lijden.
Twente wordt het meest lastige verhaal. Die gaan eruit.
MPH, held van beroepquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Even een polletje qua grootste dorpsgek.
[poll=8562]
Ik kijk absoluut niet uit naar een Ajax v AZ.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kijken uit naar de Nederlandse kwartfinale.
Ajax - AZ, dat zou wat zijn zegquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kijken uit naar de Nederlandse kwartfinale.
nou nou nouquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
De Grieken tegen Twente.
Oh, wacht. @:drizzt_dourden
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
Zondag Bayern - Eintracht maar even bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |