Ja, maar hun beste/meest scorende speler is weggekocht, dat vraag ik tochquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:45 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Nummer 3 in Duitsland zegt genoeg toch.
dat was zo zuur maar als je het nuchter bekijkt was het allemaal uitstel van executie.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen jammer van FC Twente, op zich had dat ook wel gekund, maar in de slotfase hebben ze het volledig weggegeven,
Dit seizoen toch allemaal weer bagger daar?quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:45 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Nummer 3 in Duitsland zegt genoeg toch.
Shithole.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het gat met Frankrijk is zowaar ook niet groot meer
Schaamteloze kut clubquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:46 schreef Pablo84 het volgende:
Feestje bouwen bij een 1-2....tegen koekebakkers....moet niet gekker worden.
Nou nou...quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:47 schreef KingRoland het volgende:
DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL
Die man heeft een spraakgebrek.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:48 schreef Pablo84 het volgende:
Ben ik de enige die altijd moet overgeven als de Boer praat?
Ziedendquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:46 schreef Pablo84 het volgende:
Feestje bouwen bij een 1-2....tegen koekebakkers....moet niet gekker worden.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bedankt voor de gezellige avond.
Welterusten![]()
Dat niet maar ik heb wel het idee dat ie bij zijn 3e woord al niet meer weet waar ie de zin mee is begonnenquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:48 schreef Pablo84 het volgende:
Ben ik de enige die altijd moet overgeven als de Boer praat?
Deze mensen begrijpen niet zo goed dat het ook voor hun eigen club (aangenomen dat het een eredivisieclub is) van groot belang is dat we Portugal en België op afstand houden. Dus vooral tegen ploegen uit die landen is het belangrijk dat de Nederlandse club resultaat boekt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:49 schreef Bugno3 het volgende:
Leuk om te zien dat de meest actieve posters in dit topic nu de bozige niet-Ajacieden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |