@Caland bestelt weleens een pokubowlquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:12 schreef Bugno3 het volgende:
Wat is jullie favoriete poku van het moment trouwens?
Hoeveel pogingen nog voordat ie op doel is?quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wordt wel minder, die afwijking naar rechts
*pokoequote:Op donderdag 6 maart 2025 19:12 schreef Bugno3 het volgende:
Eerste was een ingooi, nu halverwege corner en doel over de achterlijn, dus volgende zitquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel pogingen nog voordat ie op doel is?
Als je Brabants gaat praten verbreek ik de vriendschap.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja maar dan begrijpt men hier het woordgrapje gelieerd aan Poku niet. Snapte?
Mijn excuses, magewooniegebeureklaar.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je Brabants gaat praten verbreek ik de vriendschap.
nice.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Eerste was een ingooi, nu halverwege corner en doel over de achterlijn, dus volgende zit
Jigglypuff, eigenlijk sinds de eerste generatie al. Maar Snorlax en Togepi vind ik ook heel leukquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:12 schreef Bugno3 het volgende:
Daar zijn wij het totaal niet eens, hij is alleen niet geil voor de gol.quote:
@KingRoland las snoepquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef Zorro het volgende:
Ik was wat soep aan het binnenlepelen.
Maar wat een briljant doelpunt was dat, extra aangedikt doordat de keeper hem misschien nog had kunnen pakken maar die speler bij de tweede paal in de weg liep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |