Ik snap de hosanna maar doordat Kowet zo nodig de playoffs moest winnen staan we dit jaar slechts achtste op de seizoensranglijst van de Uefa. Hoewel het door alle successen meer lijkt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met we bedoelde ik Nederland ivm de coëfficientenpolonaise!
Mijn oprechte veronschuldigingen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met we bedoelde ik Nederland ivm de coëfficientenpolonaise!
Wie zijn de potentiële tegenstanders in de halve?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:27 schreef GGMM het volgende:
Als AZ dus ook even van Tottenham wint dan staan we sowieso in de finale
Lazio, Olympiakos of 2 clubs die zo onbekend zijn dat ik het logo niet herkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie zijn de potentiële tegenstanders in de halve?
één van die twee clubs speelde vorig jaar tegen Ajax en gister tegen Twente.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lazio, Olympiakos of 2 clubs die zo onbekend zijn dat ik het logo niet herken
Oh waar @Slobeend gisteren die grap over maaktequote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
één van die twee clubs speelde vorig jaar tegen Ajax en gister tegen Twente.
En de andere is; fuck Viktoria Plzen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh waar @:slobeend gisteren die grap over maakte
Hopelijk ontwijken we die dan
Ja de Bodo of Glimt grap is wel wat uitgemolken inmiddels.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh waar @:slobeend gisteren die grap over maakte
Hopelijk ontwijken we die dan
Ajax en AZ gaan echt niet kansloos zijn. Tottenham had het in de groepsfase ook lastig met AZ en dat was toen het niet draaide bij die kaasboerenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Met dit topic word je weer acht jaar terug in de tijd geworpen. Allerlei pseudo-experts die zeker wisten dat Ajax destijds kansloos ging zijn tegen Olympique Lyon, Schalke en die ongein.
Engelse clubs geven geen fuck om de perenleague totdat CL kwalificatie via dat toernooi opeens dichtbij komtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax en AZ gaan echt niet kansloos zijn. Tottenham had het in de groepsfase ook lastig met AZ en dat was toen het niet draaide bij die kaasboeren
Al spaarden Spurs er toen wel 3 meen ik
Maar ze spelen in de Europa League, niet in de perenleague.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Engelse clubs geven geen fuck om de perenleague totdat CL kwalificatie via dat toernooi opeens dichtbij komt
Exuses voor de typo.quote:
Ik wilde in mei nog naar een potje van FC Pafos, mijn vrienden hadden geen zin om naar zo’n klein clubje te gaanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wie het wat boeit de Conference League.
We krijgen dus een halve finalist uit het rijtje Djurgarden, Pafos (wie?), SK Rapid, Borac (wie?).
De Conference League is geen voetbal.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
We krijgen dus een halve finalist uit het rijtje Djurgarden, Pafos (wie?), SK Rapid, Borac (wie?).
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:57 schreef Caland het volgende:
Ik zie dat de Spurs en Frankfurt tegelijkertijd in Amsterdam rondlopen over ruim een week
Halsema heeft vermoedelijk al de hele nacht niet geslapen
Alsof het wat uitmaakt wie er in de eerste of voorronde uitgaat. GOA had de pech de verkeerde club te treffen op dat moment. Is gewoon een goed elftal de laatste tijd en vorig jaar.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik snap de hosanna maar doordat Kowet zo nodig de playoffs moest winnen staan we dit jaar slechts achtste op de seizoensranglijst van de Uefa. Hoewel het door alle successen meer lijkt.
Aan de plaats van de finale zie je al dat het vierderangs is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden die ook niet 25.000 fans mee naar Barcelona een paar jaar geleden?quote:
Frankfurt is natuurlijk wel een grote club uit het verleden. Heb ze nog in de Galgewaard tegen FC Utrecht gezien. Met van Hanegem geloof ik.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hadden die ook niet 25.000 fans mee naar Barcelona een paar jaar geleden?
Wel mooi, als het allemaal een beetje normaal gaat.
Metropool Frankfurt telt 5,5 miljoen inwoners. Dat helpt ook wel.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frankfurt is natuurlijk wel een grote club uit het verleden. Heb ze nog in de Galgewaard tegen FC Utrecht gezien. Met van Hanegem geloof ik.
Ja, qua aantallen en uitsupport de grootste club van Europa vermoed ik. Ook wel relatief veel tuig dat meereist doorgaans.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hadden die ook niet 25.000 fans mee naar Barcelona een paar jaar geleden?
Wel mooi, als het allemaal een beetje normaal gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |