SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Aardigheidquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jezus Christus zeg, ik pakte gewoon een willekeurige reactie om snel eem bolk te plaatsen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Doe eens niet zo kinderachtig. Jij begint ineens met mij zomaar quoten.
Maak er anders even een enorm drama van dit enorme onrecht en TR me weer de moeder ofzo, man man man man man![]()
Als ik op werk zo praat zoals hier zou ik denk ik wel wat problemen hebben
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:31 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik op werk zo praat zoals hier zou ik denk ik wel wat problemen hebben
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb een keer met iemand gemeet waar het in DM, later WhatsApp en toen in 't echt héél gezellig mee was. En waarbij toen iemand anders zorgde voor gedoe achteraf, die begon te stoken en te doen. Dat was wel minder.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is echt ….
Vaak mensen gezien die in het echt zo tegenvallen. Jammer.
Verder kan ik echt zeggen dat ik nog nooit mensen gemeet heb waar het niet mee klikte. Ben met een aantal KLBers naar de Pride geweest in 2019, was ge-wel-dig leuk. En mensen die ook bij mij zoiets hadden van, ik dacht dat jij op basis van je posts echt een idioot was maar je bent een hele chille dude. Mooier compliment dan van vreemden kan je 't niet krijgen
Well, life can be a riot
Jij roept steeds met veel bombarie dat je me gaat negeren en gooit er dan nog wat subtiele sneren tegenaan. Negeer me dan ook gewoon.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jezus Christus zeg, ik pakte gewoon een willekeurige reactie om snel eem bolk te plaatsen.
Maak er anders even een enorm drama van dit enorme onrecht en TR me weer de moeder ofzo, man man man man manTrust nobody![]()
LOh ja, nu weet ik weer hoe je heet!quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ligt er ook aan of je een bijzondere naam hebt, als je Jan heet zal het anders zijn dan als je Yfvjridriofjh heet
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
op werk denken ze dat ik een heel serieus persoon benquote:Uw ADH vitamine Worst
Meestal zijn het vrouwenquote:die tegenvallen.
Maar misschien las ik ze dan aardiger of zo.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Same.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
op werk denken ze dat ik een heel serieus persoon benWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mensen zijn beïnvloedbaar helaasquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb een keer met iemand gemeet waar het in DM, later WhatsApp en toen in 't echt héél gezellig mee was. En waarbij toen iemand anders zorgde voor gedoe achteraf, die begon te stoken en te doen. Dat was wel minder.
Verder kan ik echt zeggen dat ik nog nooit mensen gemeet heb waar het niet mee klikte. Ben met een aantal KLBers naar de Pride geweest in 2019, was ge-wel-dig leuk. En mensen die ook bij mij zoiets hadden van, ik dacht dat jij op basis van je posts echt een idioot was maar je bent een hele chille dude. Mooier compliment dan van vreemden kan je 't niet krijgen
Wel fijn dat je zoveel toffe ervaringen hebtTrust nobody![]()
Kan je me een voorbeeld geven van deze 'bombarie'?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij roept steeds met veel bombarie dat je me gaat negeren en gooit er dan nog wat subtiele sneren tegenaan. Negeer me dan ook gewoon.
En ik heb totaal geen sneer naar jou geplaatst. Als je dat denkt dan moet je misschien eens aan wat zelfreflectie doen.![]()
Awwquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Meestal zijn het vrouwendie tegenvallen.
Maar misschien las ik ze dan aardiger of zo.
Gek wel
Meeste mensen proberen bij n kennismaking toch juist extra aardig te zijn?Trust nobody![]()
Ik laat je in die waan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kan je me een voorbeeld geven van deze 'bombarie'?
En ik heb totaal geen sneer naar jou geplaatst. Als je dat denkt dan moet je misschien eens aan wat zelfreflectie doen.
Trust nobody![]()
Dit vraagt om een meet!quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Meestal zijn het vrouwendie tegenvallen.
Maar misschien las ik ze dan aardiger of zo.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Maar de meeste mensen die ik heb gezien waren leuk.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wie A zegt, moet ook B zeggen. Nu schilder je mij af als boeman zonder met bewijs te komen.quote:
Dus laat zien die 'bombarie' of bied excuses aan.![]()
Gelukkig maarquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:35 schreef Moeraskat het volgende:
Maar de meeste mensen die ik heb gezien waren leuk.Trust nobody![]()
Of het lag aan mij
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Naar die van mei ga ik niet. Ik heb 2het over een individuele ontmoeting tuusen mij en @Moeraskatquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Nou, allebei even sorry zeggen en klaar.
De meeste.. dus ook sommigen niet!quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:35 schreef Moeraskat het volgende:
Maar de meeste mensen die ik heb gezien waren leuk.
Naam en toenaam willen we!![]()
Wij hebben elkander nooit gezien hè ?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Naar die van mei ga ik niet. Ik heb 2het over een individuele ontmoeting tuusen mij en @:moeraskat
Beter zetten ze elkaar op de foe list. Kan er ook geen discussie meer komen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:37 schreef Moeraskat het volgende:
Nou, allebei even sorry zeggen en klaar.Ik heb er één en ik ben er trots op
Nou,quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De meeste.. dus ook sommigen niet!
Naam en toenaam willen we!nee ik wil niemand voor’t hoofd stoten.
Ja zonde is dat. Het is triest dat mensen zich zo laten meeslepen door iemand anders. Je bent er toch zelf bij? Je hebt zelf die ervaring. wat boeit het dan wat iemand die mij niet kent, er van vind!?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mensen zijn beïnvloedbaar helaas
Wel fijn dat je zoveel toffe ervaringen hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Altijd leukquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:38 schreef StevenHyde het volgende:
Haha +10 voor de Miachael Scott animated gif in de OP!Trust nobody![]()
Niet dat ik weet, en ik heb toch heel wat uers irl gezien. Soms maar vijf minuten (@hemarookworst) anderen zijn m'n beste maatjes geworden en betekenen meer voor me dan m'n familie, en met eentje heb ik nu al 4,5 jaar een relatiequote:Op donderdag 20 februari 2025 16:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wij hebben elkander nooit gezien hè ?
Zit je nu te denken? DJMO
Edit: te traagWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vind dat zo kinderachtig, iemand blokkerenquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Beter zetten ze elkaar op de foe list. Kan er ook geen discussie meer komen.
Well, life can be a riot
Subtiel, ik hou ervanquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou,nee ik wil niemand voor’t hoofd stoten.
![]()
Ook helemaal niet nodig om dat hier te zeggenquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou,nee ik wil niemand voor’t hoofd stoten.
![]()
Tis al vervelend genoeg dat t niet was wat je hoopteTrust nobody![]()
Waarom?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind dat zo kinderachtig, iemand blokkerenTrust nobody![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:39 schreef Moeraskat het volgende:
Zit je nu te denken? DJMO
Edit: te traag
Sommigen kan je niet eens blokkerenquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind dat zo kinderachtig, iemand blokkeren![]()
Lievvvvvquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, en ik heb toch heel wat uers irl gezien. Soms maar vijf minuten (@:hemarookworst) anderen zijn m'n beste maatjes geworden en betekenen meer voor me dan m'n familie, en met eentje heb ik nu al 4,5 jaar een relatie![]()
Ik ook, maar ben niet zo van de grote meets.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
@Lovely is lievquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lievvvvv![]()
Ik ook, maar ben niet zo van de grote meets.![]()
![]()
die van ons kan je ook niet echt zien als een meeting, was ff naar lokatie gefietst in de lunchpauze en dan weer terug, puur functioneel dusquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, en ik heb toch heel wat uers irl gezien. Soms maar vijf minuten (@:hemarookworst) anderen zijn m'n beste maatjes geworden en betekenen meer voor me dan m'n familie, en met eentje heb ik nu al 4,5 jaar een relatieUw ADH vitamine Worst
Of het klikte niet. Geen gespreksstof en online honderduitquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook helemaal niet nodig om dat hier te zeggen![]()
Tis al vervelend genoeg dat t niet was wat je hoopteWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik dus ook niet, maar een keer ergens wat drinken één op één vind ik altijd wel gezellig.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lievvvvv![]()
Ik ook, maar ben niet zo van de grote meets.Ik heb er één en ik ben er trots op
Komt op mij over als een zwaktebod. Je kan ook sterker zijn en er gewoon niet meer op reageren, toch?quote:
Ik heb volgens mij nog nooit serieus iemand geblokkeerd op FOK! En m'n telefoon is ook niemand geblokt. Zelfs oude contacten van vroeger, dates/ex heb ik nog gewoon unblockt. Weliswaar geen nummers meer. Maar blokkeren is zo "IK MAG JE NIET, REEEEEE"Well, life can be a riot
Ja dat kan ookquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of het klikte niet. Geen gespreksstof en online honderduit
Wel gek eigenlijk heTrust nobody![]()
Dat geloof ik!quote:
Soms kan je beter afstand nemen van iemand. En blokken is dan prima.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Komt op mij over als een zwaktebod. Je kan ook sterker zijn en er gewoon niet meer op reageren, toch?
Ik heb volgens mij nog nooit serieus iemand geblokkeerd op FOK! En m'n telefoon is ook niemand geblokt. Zelfs oude contacten van vroeger, dates/ex heb ik nog gewoon unblockt. Weliswaar geen nummers meer. Maar blokkeren is zo "IK MAG JE NIET, REEEEEE"Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zei ook niet dat dat een meeting was he, alleen dat ik je irl 5 minuten gezien hadquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die van ons kan je ook niet echt zien als een meeting, was ff naar lokatie gefietst in de lunchpauze en dan weer terug, puur functioneel dus
Tm seizoen 7 was top. TOen Michael weg ging kon ik het niet meer zo waarderen.quote:
Cafe Disco!!!Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Niemand die t op fok ziet als je iemand op je foe lijst zet. Het is helpend dat die ander je niet steeds kan triggeren. Ik vind dat winst.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Komt op mij over als een zwaktebod. Je kan ook sterker zijn en er gewoon niet meer op reageren, toch?
Ik heb volgens mij nog nooit serieus iemand geblokkeerd op FOK! En m'n telefoon is ook niemand geblokt. Zelfs oude contacten van vroeger, dates/ex heb ik nog gewoon unblockt. Weliswaar geen nummers meer. Maar blokkeren is zo "IK MAG JE NIET, REEEEEE"Trust nobody![]()
Ja same.. helaas welquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tm seizoen 7 was top. TOen Michael weg ging kon ik het niet meer zo waarderen.
Cafe Disco!!!
Ze hebben t iets te lang uitgemolkenTrust nobody![]()
Raar is zoiets ja.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dat kan ook
Wel gek eigenlijk he
Heb daar meestal wel feeling voor of iets klikt. Als ik online met iemand klik dan is dat vaak IRL ook wel zo. Een enkele uitzondering daargelaten. Maar komt ook omdat ik me niet anders voordoe, ben hier hooguit wat spraakzamer en in het echt wat terughoudender/minder flap-uit (en ratel minder door)
Well, life can be a riot
Ik ook.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niemand die t op fok ziet als je iemand op je foe lijst zet. Het is helpend dat die ander je niet steeds kan triggeren. Ik vind dat winst.
Irl kan je mensen nog ontlopen. Hier is dat toch anders.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh ja. Boodschappen. Voor het personeel komt vragen wat ik sta te doen
Wat is daar kinderachtig aan?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind dat zo kinderachtig, iemand blokkerenDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Ligt helemaal aan op hoe iets dan eindigt tussen mensen. Tot nu toe is dat hier nog nooit voor gekomen dat 't echt heel erg drama was dat er blokkeren nodig was. Nummer verwijderen was zat.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soms kan je beter afstand nemen van iemand. En blokken is dan prima.Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:44 schreef DJMO het volgende:
Preciesquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook.
Irl kan je mensen nog ontlopen. Hier is dat toch anders.
Niks mis meeTrust nobody![]()
Heb het over FOK!quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan op hoe iets dan eindigt tussen mensen. Tot nu toe is dat hier nog nooit voor gekomen dat 't echt heel erg drama was dat er blokkeren nodig was. Nummer verwijderen was zat.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja en alle afleveringen waar Jim en Pam nog niet iets hadden waren voor mij ook weer wat beter dan wat erna kwam.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja same.. helaas wel
Ze hebben t iets te lang uitgemolken
Heb je een favoriete episode? Voor mij staat 1 vd eerste episodes wel in de top 3. Die basketbal
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dit ja.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niemand die t op fok ziet als je iemand op je foe lijst zet. Het is helpend dat die ander je niet steeds kan triggeren. Ik vind dat winst.
Beter voor de sfeer ook.Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:44 schreef DJMO het volgende:
Ja. Geen zin in gezeikquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dit ja.
Beter voor de sfeer ook.
Nadeel is dat ze alsnog van alles over je kunnen zeggen.Don't follow me. I am lost too
.
Maar ja.Don't follow me. I am lost too
.
Dat is dan jammer
Preciesquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook.
Irl kan je mensen nog ontlopen. Hier is dat toch anders.
Niks mis meeIk vind hun samen juist heel liefquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja en alle afleveringen waar Jim en Pam nog niet iets hadden waren voor mij ook weer wat beter dan wat erna kwam.
Heb je een favoriete episode? Voor mij staat 1 vd eerste episodes wel in de top 3. Die basketbal![]()
Poe favo aflevering.. niet directTrust nobody![]()
Psiesquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dit ja.
Beter voor de sfeer ook.Trust nobody![]()
Irl kunnen ze ook dingen over je zeggen als je er niet bent. Ik maak me echt niet druk om zoiets.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het gaat zoals het gaat.Don't follow me. I am lost too
.
Ja, maar het hopen dat ze samen zouden komen steeds was een leuke dimensie. En Roy was al lul die Pam slecht behandeldequote:Op donderdag 20 februari 2025 16:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Precies
Niks mis mee
[..]
Ik vind hun samen juist heel lief![]()
Poe favo aflevering.. niet direct
Ik heb hier op FOK! ook weleens mensen geblokt hoor. Omdat ik dat gezuig zat was.
Waar gaat dit overquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja, maar het hopen dat ze samen zouden komen steeds was een leuke dimensie. En Roy was al lul die Pam slecht behandeldeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Samequote:Op donderdag 20 februari 2025 16:47 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb hier op FOK! ook weleens mensen geblokt hoor. Omdat ik dat gezuig zat was.Trust nobody![]()
Ik kijk this is usWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De functie is er.Don't follow me. I am lost too
.
quote:Ik heb zeker een kwartier stilgestaan net na de ingang van de lidl. Hier lezen en reageren. Heb nu wel eieren, kipfilet en brood in m'n mandje liggenquote:
Wel met abo uiteraard
Don't follow me. I am lost too
.
Ja ze waren zo.perfect samenquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja, maar het hopen dat ze samen zouden komen steeds was een leuke dimensie. En Roy was al lul die Pam slecht behandelde![]()
Ik vind alles tussen Dwight en Jim grappig en okk al die blikken in de camera van de acteursTrust nobody![]()
Verslaaaaaaaafdquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zeker een kwartier stilgestaan net na de ingang van de lidl. Hier lezen en reageren. Heb nu wel eieren, kipfilet en brood in m'n mandje liggenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Das wel weer jammer.Don't follow me. I am lost too
.
Hopelijk stomd je niemand in de wegquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zeker een kwartier stilgestaan net na de ingang van de lidl. Hier lezen en reageren. Heb nu wel eieren, kipfilet en brood in m'n mandje liggenTrust nobody![]()
Handje open en donaties aannemenquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hopelijk stomd je niemand in de wegWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Handje open en donaties aannemen
Trust nobody![]()
Daar let ik echt wel op hoorquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hopelijk stomd je niemand in de weg
Dat doen ze dan ookquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:46 schreef RedShoe het volgende:
Nadeel is dat ze alsnog van alles over je kunnen zeggen.![]()
Fijnquote:
Moest even denken aam de opmerking v iemand anders daarstraks over rollatorbrigade
(Weet dat jij er geen hebt)Trust nobody![]()
Tuna Jim mijn favoriete character jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ze waren zo.perfect samen![]()
Ik vind alles tussen Dwight en Jim grappig en okk al die blikken in de camera van de acteursSamen met Kevin Malone. Wat een reuze goedaardige puber
Zou wel een rollator willenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bedankt dat je dat even meld.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Heb je die ooit in n andere rol gezien?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tuna Jim mijn favoriete character jaSamen met Kevin Malone. Wat een reuze goedaardige puber
Trust nobody![]()
Nee weleens in interviews, maar dan is het zo'n stoere vent. Ik wil hem gewoon als jimbo zien.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb je die ooit in n andere rol gezien?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nee bedoel kevinquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee weleens in interviews, maar dan is het zo'n stoere vent. Ik wil hem gewoon als jimbo zien.Trust nobody![]()
Valt me wel op dat hier wel vaak oud zeer zit zeg. Ben blij dat ik daar niet mee van doen hebBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
We need to talk about KevinWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Alive and KickingDon't follow me. I am lost too
.
Mis ik iets?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:54 schreef StevenHyde het volgende:
Valt me wel op dat hier wel vaak oud zeer zit zeg. Ben blij dat ik daar niet mee van doen heb
Nee ook niet. Wel in een podcast met een heel andere stem. Dat is echt wel geinigquote:
De haat is groot bij een aantal.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:54 schreef StevenHyde het volgende:
Valt me wel op dat hier wel vaak oud zeer zit zeg. Ben blij dat ik daar niet mee van doen heb
Heel naar.Don't follow me. I am lost too
.
Jammer is dat. Maakt de mens en sfeer lelijk.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:54 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De haat is groot bij een aantal.
Heel naar.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik kom nog niet mega lang in dit topic, maar zie weleens mensen snel opgefokt zijn naar elkaar. Maar bovenal is het een liefdevolle gezellige boel waar je je al snel welkom voelt.quote:
Soort the office.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oh wat grappigquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee ook niet. Wel in een podcast met een heel andere stem. Dat is echt wel geinig
Ik kan me due man niet anders voorstellen dan als Kevin
En Jim is irl getrouwd net Emily bluntTrust nobody![]()
Nou. Ik hoop dat ik het niet mee hoef te maken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik kom nog niet mega lang in dit topic, maar zie weleens mensen snel opgefokt zijn naar elkaar. Maar bovenal is het een liefdevolle gezellige boel waar je je al snel welkom voelt.
Soort the office.![]()
Er kan altijd wel een discussie zijn. Maar echt gezeik, daar vind ik mezelf te oud voor. :’)Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat gaan we eten?
.
Geen idee. M’n man kookt.
Altijd.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh wat grappig
Ik kan me due man niet anders voorstellen dan als Kevin
En Jim is irl getrouwd net Emily blunt
Kijk, hij praat snel ook
Hoop iets lekkers
Ohhh hij is normaalquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Kijk, hij praat snel ook![]()
Zo grappig
Trust nobody![]()
De meeste chef-kok’s zijn mannen. Dus mijn man moet koken van mij
somsquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geef je wel je voorkeur aan?
Nu: Gekookte aardappelen en jus.
Maar ik ben dan ook ziek en m’n lijf wil zout. Merk ik.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ahjaquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gekookte aardappelen en jus.
Maar ik ben dan ook ziek en m’n lijf wil zout. Merk ik.
Doen danTrust nobody![]()
Maar hij is nog niet thuis. Dus geen idee wat hij bedacht heeft.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh. Ik dacht dat hij zo wel thuis zou zijn. Maar hij zit nog in Hengelokolere dat is bijna 2u rijden.
Wowquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:01 schreef Moeraskat het volgende:
Oh. Ik dacht dat hij zo wel thuis zou zijn. Maar hij zit nog in Hengelokolere dat is bijna 2u rijden.
![]()
Iets bestellen?Trust nobody![]()
Ik heb dit echt nog nooit gezienquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:01 schreef StevenHyde het volgende:
Hier speelt Kevin Malone trouwens ook in:
[ afbeelding ]
Daar speelt ie kelsoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
.
Mja weet niet.quote:misschien Pozza maken. Hebben nog bodems en genoeg verse groenten
Huhquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:01 schreef StevenHyde het volgende:
Hier speelt Kevin Malone trouwens ook in:
[ afbeelding ]
Daar speelt ie kelso
NeejohTrust nobody![]()
Hmmmm straks even bellen als hij in de auto zit.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb je ook haren op je dekbed nuquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3, mijn kat heeft mijn tv in de slaapkamer aangezet, heeft heel de dag voor niets aangestaanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik vergeef jequote:Op donderdag 20 februari 2025 17:05 schreef StevenHyde het volgende:
Sorry ik drijf de grap wat te ver door.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bijna weekend.Don't follow me. I am lost too
.
Ik heb de 8 seizoenen op dvd kapot gespeeld een jaar of 15 terug. Echt een favoriete serie toen. Nu al jaren niet gezien. Netflix kwam wel met een that 90s show maar dat heb ik na een kwartier afgezet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb dit echt nog nooit gezienBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Tijd voor rust.Don't follow me. I am lost too
.
Niet meer hetzelfde?quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb de 8 seizoenen op dvd kapot gespeeld een jaar of 15 terug. Echt een favoriete serie toen. Nu al jaren niet gezien. Netflix kwam wel met een that 90s show maar dat heb ik na een kwartier afgezet.
Ik zou 7th heaven weer willen zienWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ookquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet meer hetzelfde?
Ik zou 7th heaven weer willen zien![]()
Trust nobody![]()
Schijnt wel leuk te zijn. Want je ziet t overal. Ik ken de memes welWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
That 90s show is met groot deel andere cast en ik vond het niet kunnen tippen aan that 70s show met geniale acteurs.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet meer hetzelfde?
Ik zou 7th heaven weer willen zienBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Extra warmtequote:Op donderdag 20 februari 2025 17:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je ook haren op je dekbed nu![]()
Wat is 7th heaven? Als ik google krijg ik een nachtclub als eerste google hit
Snap ik. Zelfde als heartbreak highquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
That 90s show is met groot deel andere cast en ik vond het niet kunnen tippen aan that 70s show met geniale acteurs.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
die wil gewoon tv kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3, mijn kat heeft mijn tv in de slaapkamer aangezet, heeft heel de dag voor niets aangestaanUw ADH vitamine Worst
Serie met Jessica Bielquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:08 schreef StevenHyde het volgende:
Wat is 7th heaven? Als ik google krijg ik een nachtclub als eerste google hitWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
That 90s show mag de voeten van that 70s show niet eens kussenquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
That 90s show is met groot deel andere cast en ik vond het niet kunnen tippen aan that 70s show met geniale acteurs.![]()
Godver. Kom je bij de kassa, is je doos eieren lek
Kon ik weer de winkel door voor een nieuwe doos
Best wel n oude serie overal n minister en zijn gezinquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:08 schreef StevenHyde het volgende:
Wat is 7th heaven? Als ik google krijg ik een nachtclub als eerste google hit
Jessica biel speelde daarinTrust nobody![]()
SMakelijk!quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:10 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga maar eens avondeten. Fijne avond!Trust nobody![]()
Owww even morequote:Op donderdag 20 februari 2025 17:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik. Zelfde als heartbreak high![]()
Trust nobody![]()
Eetsequote:Op donderdag 20 februari 2025 17:10 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga maar eens avondeten. Fijne avond!
.
Dominee *quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Best wel n oude serie overal n minister en zijn gezin
Jessica biel speelde daarinWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Eets!quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:10 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga maar eens avondeten. Fijne avond!![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
The seaDon't follow me. I am lost too
.
The moon..Don't follow me. I am lost too
.
Misschien andere generatiequote:Op donderdag 20 februari 2025 17:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ah gaat nog geen belletje rinkelen. Denk dat ik t niet ken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Keek je ook ocean girl?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Aardappelquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik typte pastor. Toen zei Google minister. Dus vandaar. Maar ik geloof je direct. Weet t verschil ook nietquote:Trust nobody![]()
![]()
![]()
.
Ohquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik typte pastor. Toen zei Google minister. Dus vandaar. Maar ik geloof je direct. Weet t verschil ook niet![]()
Verschil is protestant of katholiekWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Van alle sneuheid die ik heb gezien slaat dit toch wel allesquote:_!
quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee maar had ik leuk gevonden
Paul
![]()
je zou mij met rust latenquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Van alle sneuheid die ik heb gezien slaat dit toch wel alles_!
!!!!!!!!!!!!!!!!!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je doet het fout.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:17 schreef Paul het volgende:
[..]
je zou mij met rust laten!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Het is: !!!11!!!1!!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Paul
![]()
wie ben jijquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je doet het fout.![]()
Het is: !!!11!!!1!!!!!!!!!!
Zekerquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Champignons zijn lekker joh
.
Hey, daar is hij weerquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
20 jaar lang deze act volhouden, je moet het maar kunnen he?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die komt er toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zeg ik lekker niet.quote:
Ga ergens anders de kleuter uithangen. Ik mag gewoon reageren hier. Ik mention je niet, ik reageer enkel op iets dat je zelf uitlokt. Als je niet wil dat ik op je reageer, post dan gewoon niet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:17 schreef Paul het volgende:
[..]
je zou mij met rust laten!!!!!!!!!!!!!!!!!
Even verder lezen mopquote:
Paul
![]()
En dat zegt wat!quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Van alle sneuheid die ik heb gezien slaat dit toch wel alles_!
![]()
Maar niet elke paddestoel is een champignon.
Ben begonnen waar ik gebleven was, weer spuit 11 dusquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeg nou eens eerlijk, is dit serieus?quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ga ergens anders de kleuter uithangen. Ik mag gewoon reageren hier. Ik mention je niet, ik reageer enkel op iets dat je zelf uitlokt. Als je niet wil dat ik op je reageer, post dan gewoon net.
Ik weet het soms niet meer met die Paul![]()
#dtvDon't follow me. I am lost too
.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:19 schreef ToT het volgende:
Matig terechte klacht overigens; ik vind die paddenstoelen ook maar meh....Champignons
![]()
![]()
Paul
![]()
wat is serieusquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zeg nou eens eerlijk, is dit serieus?
Ik weet het soms niet meer met die Paul![]()
#dtv
Olijvennnnnnn met feta en knoflook.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:20 schreef ToT het volgende:
Onterechte klacht, olijven zijn best lekker, zeker als ze gevuld zijn met ansjovis of citroen.
Paul
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom quote je mij? Stop daar eens mee.
@Paul mag iedereen quoten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom quote je mij? Stop daar eens mee.![]()
![]()
Waarom gebruiken jullie geen PI’s
Ik raak in de war.![]()
Of ja. Mijn adhd brein.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Alles!quote:Don't follow me. I am lost too
.
Dat klinkt serieus.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Eten maken
.
Zin in gevulde Portobello
4,5 jaar alweer? Hij ging alleen even drinken brengenquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, en ik heb toch heel wat uers irl gezien. Soms maar vijf minuten (@:hemarookworst) anderen zijn m'n beste maatjes geworden en betekenen meer voor me dan m'n familie, en met eentje heb ik nu al 4,5 jaar een relatie
Nu heb ik een liedje in mijn kopquote:
.
Wat is een PI?quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:22 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom gebruiken jullie geen PI’s
Ik raak in de war.![]()
Of ja. Mijn adhd brein.![]()
![]()
Echt?quote:
Help!
Jup. Op m'n verjaardag op de kop af 4,5 jaar.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
4,5 jaar alweer? Hij ging alleen even drinken brengenIk heb er één en ik ben er trots op
Je schrijft je naam verkeerd.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Wat gaat dat snel zeg. Maar leuk hoor dat dit er uit voortgekomen is.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jup. Op m'n verjaardag op de kop af 4,5 jaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Post icoon dat links naast je post verschijnt. Te selecteren boven het invoerveld.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Post icon. Dan kan je je bericht een soort ‘toon’ geven of duiden. Whatever.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ah, weer wat geleerdquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Post icoon dat links naast je post verschijnt. Te selecteren boven het invoerveld.![]()
Spuit 11quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Post icon. Dan kan je je bericht een soort ‘toon’ geven of duiden. Whatever.
Ik leer iedere dag weer wat bijquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Post icon. Dan kan je je bericht een soort ‘toon’ geven of duiden. Whatever.![]()
Ja hallo. Ik had telefoon.quote:
quote:
![]()
.
Gezelligquote:Don't follow me. I am lost too
.
Heel goed!quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik leer iedere dag weer wat bij
Maar daaruit haal ik vaak of mensen iets grappig bedoelen of niet. Alleen in deze reeks zie ik niet echt dat het gebruikt wordt. En dat geeft verwarring. ( bij mij dan )
quote:nou! Dat werkt
quote:quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik was het niet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik gebruik het zelden, tenzij ik er aan denk. Zoals nu.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heel goed!
Maar daaruit haal ik vaak of mensen iets grappig bedoelen of niet. Alleen in deze reeks zie ik niet echt dat het gebruikt wordt. En dat geeft verwarring. ( bij mij dan )Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
.
Denk dat deze reeks ook gewoon te snel gaat om steeds die pi te veranderen naar iets wat bij je stemming past.Ik heb er één en ik ben er trots op
Oja nou. Ik gebruik het zoveel mogelijk. Het scheelt soms echt misverstandenquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik gebruik het zelden, tenzij ik er aan denk. Zoals nu.
Nou zo erg is het niet. Tochquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:32 schreef DJMO het volgende:
Denk dat deze reeks ook gewoon te snel gaat om steeds die pi te veranderen naar iets wat bij je stemming past.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik weet dat er in BNW een user was die echt achter elke zin een een smiley moest zetten om misverstanden te voorkomen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja nou. Ik gebruik het zoveel mogelijk. Het scheelt soms echt misverstanden![]()
Nog niet gezienquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mulder of caroline crouch
Over body lamguageWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zwaar levenquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet dat er in BNW een user was die echt achter elke zin een een smiley moest zetten om misverstanden te voorkomen.
Nuttig!quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mulder of caroline crouch
Over body lamguage![]()
![]()
Welke kijk je?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Och hij wil
Kliekjes
Ik niet
Ik kan dit nu nog saboterenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Echt he!
Ja die film gaat een enorme hit worden!
Doomcock had er vannacht ook weer een video over.![]()
Ik ga daar ook niet aan meedoen, heb altijd dezelfde staanquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heel goed!
Maar daaruit haal ik vaak of mensen iets grappig bedoelen of niet. Alleen in deze reeks zie ik niet echt dat het gebruikt wordt. En dat geeft verwarring. ( bij mij dan )
“Oh wilde je dat eten, net ingevroren”Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar jij bent duidelijk in je communicatie.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga daar ook niet aan meedoen, heb altijd dezelfde staanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
eerlijk, ik kijk er nooit naar, ook niet welke teksten mensen ergens onder hebben staanquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja nou. Ik gebruik het zoveel mogelijk. Het scheelt soms echt misverstanden
Ow ik dacht dat je het over een ander soort kliekjes had!quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:37 schreef Moeraskat het volgende:
“Oh wilde je dat eten, net ingevroren”![]()
![]()
Dat zie je toch in een oogopslag?quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
eerlijk, ik kijk er nooit naar, ook niet welke teksten mensen ergens onder hebben staanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat nu weerquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je het over een ander soort kliekjes had!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zelden, en ik heb ook ADHD. (En autisme.)quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zie je toch in een oogopslag?![]()
Ik ook en ik zie het wel. Zoveel verschillende hersens!quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelden, en ik heb ook ADHD. (En autisme.)leuk
Meestal zitten de mensen die anderen beschuldigen van kliekjesvorming in een kliekjequote:Op donderdag 20 februari 2025 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow op FOK! zitten er ook kliekjes he!![]()
Ja vroeger was ik wel veel meer gefocust op talloze details.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook en ik zie het wel. Zoveel verschillende hersens!leuk
Nu geef ik geen neuk meer, is veel te veel prikkels.![]()
Echt?quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow op FOK! zitten er ook kliekjes he!Don't follow me. I am lost too
.
Nooit gewetenquote:
.
Hier ook adhd en autisme, en ik zie het altijd wel meteen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelden, en ik heb ook ADHD. (En autisme.)Ik heb er één en ik ben er trots op
Wat is er met haar?quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]Echt he!
Ja die film gaat een enorme hit worden!
Doomcock had er vannacht ook weer een video over.Trust nobody![]()
Poe wel streng hoor
In nood t alarmnummer bellen
En als je dan niet gelijk je adres etc geeft vinden ze dat verdachtTrust nobody![]()
Bijna volDon't follow me. I am lost too
.
LapohuntDon't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: