Ohhh hij is normaalquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Kijk, hij praat snel ook
somsquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geef je wel je voorkeur aan?
Ahjaquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gekookte aardappelen en jus.
Maar ik ben dan ook ziek en m’n lijf wil zout. Merk ik.
Wowquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:01 schreef Moeraskat het volgende:
Oh. Ik dacht dat hij zo wel thuis zou zijn. Maar hij zit nog in Hengelokolere dat is bijna 2u rijden.
Ik heb dit echt nog nooit gezienquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:01 schreef StevenHyde het volgende:
Hier speelt Kevin Malone trouwens ook in:
[ afbeelding ]
Daar speelt ie kelso
Mja weet niet.quote:
Huhquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:01 schreef StevenHyde het volgende:
Hier speelt Kevin Malone trouwens ook in:
[ afbeelding ]
Daar speelt ie kelso
Heb je ook haren op je dekbed nuquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3, mijn kat heeft mijn tv in de slaapkamer aangezet, heeft heel de dag voor niets aangestaan
Ik vergeef jequote:Op donderdag 20 februari 2025 17:05 schreef StevenHyde het volgende:
Sorry ik drijf de grap wat te ver door.
Ik heb de 8 seizoenen op dvd kapot gespeeld een jaar of 15 terug. Echt een favoriete serie toen. Nu al jaren niet gezien. Netflix kwam wel met een that 90s show maar dat heb ik na een kwartier afgezet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb dit echt nog nooit gezien
Niet meer hetzelfde?quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb de 8 seizoenen op dvd kapot gespeeld een jaar of 15 terug. Echt een favoriete serie toen. Nu al jaren niet gezien. Netflix kwam wel met een that 90s show maar dat heb ik na een kwartier afgezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |