Bedankt dat je dat even meld.quote:
Heb je die ooit in n andere rol gezien?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tuna Jim mijn favoriete character jaSamen met Kevin Malone. Wat een reuze goedaardige puber
Nee weleens in interviews, maar dan is het zo'n stoere vent. Ik wil hem gewoon als jimbo zien.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb je die ooit in n andere rol gezien?
Nee bedoel kevinquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee weleens in interviews, maar dan is het zo'n stoere vent. Ik wil hem gewoon als jimbo zien.
Mis ik iets?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:54 schreef StevenHyde het volgende:
Valt me wel op dat hier wel vaak oud zeer zit zeg. Ben blij dat ik daar niet mee van doen heb
De haat is groot bij een aantal.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:54 schreef StevenHyde het volgende:
Valt me wel op dat hier wel vaak oud zeer zit zeg. Ben blij dat ik daar niet mee van doen heb
Jammer is dat. Maakt de mens en sfeer lelijk.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:54 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De haat is groot bij een aantal.
Heel naar.
Ik kom nog niet mega lang in dit topic, maar zie weleens mensen snel opgefokt zijn naar elkaar. Maar bovenal is het een liefdevolle gezellige boel waar je je al snel welkom voelt.quote:
Oh wat grappigquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee ook niet. Wel in een podcast met een heel andere stem. Dat is echt wel geinig
Nou. Ik hoop dat ik het niet mee hoef te maken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik kom nog niet mega lang in dit topic, maar zie weleens mensen snel opgefokt zijn naar elkaar. Maar bovenal is het een liefdevolle gezellige boel waar je je al snel welkom voelt.
Soort the office.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh wat grappig
Ik kan me due man niet anders voorstellen dan als Kevin
En Jim is irl getrouwd net Emily blunt
Ohhh hij is normaalquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Kijk, hij praat snel ook
somsquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geef je wel je voorkeur aan?
Ahjaquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gekookte aardappelen en jus.
Maar ik ben dan ook ziek en m’n lijf wil zout. Merk ik.
Wowquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:01 schreef Moeraskat het volgende:
Oh. Ik dacht dat hij zo wel thuis zou zijn. Maar hij zit nog in Hengelokolere dat is bijna 2u rijden.
Ik heb dit echt nog nooit gezienquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:01 schreef StevenHyde het volgende:
Hier speelt Kevin Malone trouwens ook in:
[ afbeelding ]
Daar speelt ie kelso
Mja weet niet.quote:
Huhquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:01 schreef StevenHyde het volgende:
Hier speelt Kevin Malone trouwens ook in:
[ afbeelding ]
Daar speelt ie kelso
Heb je ook haren op je dekbed nuquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3, mijn kat heeft mijn tv in de slaapkamer aangezet, heeft heel de dag voor niets aangestaan
Ik vergeef jequote:Op donderdag 20 februari 2025 17:05 schreef StevenHyde het volgende:
Sorry ik drijf de grap wat te ver door.
Ik heb de 8 seizoenen op dvd kapot gespeeld een jaar of 15 terug. Echt een favoriete serie toen. Nu al jaren niet gezien. Netflix kwam wel met een that 90s show maar dat heb ik na een kwartier afgezet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb dit echt nog nooit gezien
Niet meer hetzelfde?quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb de 8 seizoenen op dvd kapot gespeeld een jaar of 15 terug. Echt een favoriete serie toen. Nu al jaren niet gezien. Netflix kwam wel met een that 90s show maar dat heb ik na een kwartier afgezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |