Psiesquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dit ja.
Beter voor de sfeer ook.
Ja, maar het hopen dat ze samen zouden komen steeds was een leuke dimensie. En Roy was al lul die Pam slecht behandeldequote:Op donderdag 20 februari 2025 16:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Precies
Niks mis mee
[..]
Ik vind hun samen juist heel lief![]()
Poe favo aflevering.. niet direct
Waar gaat dit overquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja, maar het hopen dat ze samen zouden komen steeds was een leuke dimensie. En Roy was al lul die Pam slecht behandelde
Samequote:Op donderdag 20 februari 2025 16:47 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb hier op FOK! ook weleens mensen geblokt hoor. Omdat ik dat gezuig zat was.
quote:
Ik heb zeker een kwartier stilgestaan net na de ingang van de lidl. Hier lezen en reageren. Heb nu wel eieren, kipfilet en brood in m'n mandje liggenquote:
Ja ze waren zo.perfect samenquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja, maar het hopen dat ze samen zouden komen steeds was een leuke dimensie. En Roy was al lul die Pam slecht behandelde
Verslaaaaaaaafdquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zeker een kwartier stilgestaan net na de ingang van de lidl. Hier lezen en reageren. Heb nu wel eieren, kipfilet en brood in m'n mandje liggen
Hopelijk stomd je niemand in de wegquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zeker een kwartier stilgestaan net na de ingang van de lidl. Hier lezen en reageren. Heb nu wel eieren, kipfilet en brood in m'n mandje liggen
Handje open en donaties aannemenquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hopelijk stomd je niemand in de weg
quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Handje open en donaties aannemen
Daar let ik echt wel op hoorquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hopelijk stomd je niemand in de weg
Dat doen ze dan ookquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:46 schreef RedShoe het volgende:
Nadeel is dat ze alsnog van alles over je kunnen zeggen.
Fijnquote:
Tuna Jim mijn favoriete character jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ze waren zo.perfect samen![]()
Ik vind alles tussen Dwight en Jim grappig en okk al die blikken in de camera van de acteurs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |