Komt op mij over als een zwaktebod. Je kan ook sterker zijn en er gewoon niet meer op reageren, toch?quote:
Ja dat kan ookquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of het klikte niet. Geen gespreksstof en online honderduit
Dat geloof ik!quote:
Soms kan je beter afstand nemen van iemand. En blokken is dan prima.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Komt op mij over als een zwaktebod. Je kan ook sterker zijn en er gewoon niet meer op reageren, toch?
Ik heb volgens mij nog nooit serieus iemand geblokkeerd op FOK! En m'n telefoon is ook niemand geblokt. Zelfs oude contacten van vroeger, dates/ex heb ik nog gewoon unblockt. Weliswaar geen nummers meer. Maar blokkeren is zo "IK MAG JE NIET, REEEEEE"
Ik zei ook niet dat dat een meeting was he, alleen dat ik je irl 5 minuten gezien hadquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die van ons kan je ook niet echt zien als een meeting, was ff naar lokatie gefietst in de lunchpauze en dan weer terug, puur functioneel dus
Niemand die t op fok ziet als je iemand op je foe lijst zet. Het is helpend dat die ander je niet steeds kan triggeren. Ik vind dat winst.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Komt op mij over als een zwaktebod. Je kan ook sterker zijn en er gewoon niet meer op reageren, toch?
Ik heb volgens mij nog nooit serieus iemand geblokkeerd op FOK! En m'n telefoon is ook niemand geblokt. Zelfs oude contacten van vroeger, dates/ex heb ik nog gewoon unblockt. Weliswaar geen nummers meer. Maar blokkeren is zo "IK MAG JE NIET, REEEEEE"
Ja same.. helaas welquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tm seizoen 7 was top. TOen Michael weg ging kon ik het niet meer zo waarderen.
Cafe Disco!!!
Raar is zoiets ja.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dat kan ook
Wel gek eigenlijk he
Ik ook.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niemand die t op fok ziet als je iemand op je foe lijst zet. Het is helpend dat die ander je niet steeds kan triggeren. Ik vind dat winst.
Wat is daar kinderachtig aan?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind dat zo kinderachtig, iemand blokkeren
Ligt helemaal aan op hoe iets dan eindigt tussen mensen. Tot nu toe is dat hier nog nooit voor gekomen dat 't echt heel erg drama was dat er blokkeren nodig was. Nummer verwijderen was zat.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soms kan je beter afstand nemen van iemand. En blokken is dan prima.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:44 schreef DJMO het volgende:
Oh ja. Boodschappen. Voor het personeel komt vragen wat ik sta te doen
Preciesquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook.
Irl kan je mensen nog ontlopen. Hier is dat toch anders.
Heb het over FOK!quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan op hoe iets dan eindigt tussen mensen. Tot nu toe is dat hier nog nooit voor gekomen dat 't echt heel erg drama was dat er blokkeren nodig was. Nummer verwijderen was zat.
Ja en alle afleveringen waar Jim en Pam nog niet iets hadden waren voor mij ook weer wat beter dan wat erna kwam.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja same.. helaas wel
Ze hebben t iets te lang uitgemolken
Dit ja.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niemand die t op fok ziet als je iemand op je foe lijst zet. Het is helpend dat die ander je niet steeds kan triggeren. Ik vind dat winst.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:44 schreef DJMO het volgende:
Oh ja. Boodschappen. Voor het personeel komt vragen wat ik sta te doen
Ja. Geen zin in gezeikquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dit ja.
Beter voor de sfeer ook.
Preciesquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook.
Irl kan je mensen nog ontlopen. Hier is dat toch anders.
Ik vind hun samen juist heel liefquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja en alle afleveringen waar Jim en Pam nog niet iets hadden waren voor mij ook weer wat beter dan wat erna kwam.
Heb je een favoriete episode? Voor mij staat 1 vd eerste episodes wel in de top 3. Die basketbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |