SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Aardigheidquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jezus Christus zeg, ik pakte gewoon een willekeurige reactie om snel eem bolk te plaatsen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Doe eens niet zo kinderachtig. Jij begint ineens met mij zomaar quoten.
Maak er anders even een enorm drama van dit enorme onrecht en TR me weer de moeder ofzo, man man man man man![]()
Als ik op werk zo praat zoals hier zou ik denk ik wel wat problemen hebben
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:31 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik op werk zo praat zoals hier zou ik denk ik wel wat problemen hebben
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb een keer met iemand gemeet waar het in DM, later WhatsApp en toen in 't echt héél gezellig mee was. En waarbij toen iemand anders zorgde voor gedoe achteraf, die begon te stoken en te doen. Dat was wel minder.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is echt ….
Vaak mensen gezien die in het echt zo tegenvallen. Jammer.
Verder kan ik echt zeggen dat ik nog nooit mensen gemeet heb waar het niet mee klikte. Ben met een aantal KLBers naar de Pride geweest in 2019, was ge-wel-dig leuk. En mensen die ook bij mij zoiets hadden van, ik dacht dat jij op basis van je posts echt een idioot was maar je bent een hele chille dude. Mooier compliment dan van vreemden kan je 't niet krijgen
Well, life can be a riot
Jij roept steeds met veel bombarie dat je me gaat negeren en gooit er dan nog wat subtiele sneren tegenaan. Negeer me dan ook gewoon.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jezus Christus zeg, ik pakte gewoon een willekeurige reactie om snel eem bolk te plaatsen.
Maak er anders even een enorm drama van dit enorme onrecht en TR me weer de moeder ofzo, man man man man manTrust nobody![]()
LOh ja, nu weet ik weer hoe je heet!quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ligt er ook aan of je een bijzondere naam hebt, als je Jan heet zal het anders zijn dan als je Yfvjridriofjh heet
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
op werk denken ze dat ik een heel serieus persoon benquote:Uw ADH vitamine Worst
Meestal zijn het vrouwenquote:die tegenvallen.
Maar misschien las ik ze dan aardiger of zo.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Same.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
op werk denken ze dat ik een heel serieus persoon benWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mensen zijn beïnvloedbaar helaasquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb een keer met iemand gemeet waar het in DM, later WhatsApp en toen in 't echt héél gezellig mee was. En waarbij toen iemand anders zorgde voor gedoe achteraf, die begon te stoken en te doen. Dat was wel minder.
Verder kan ik echt zeggen dat ik nog nooit mensen gemeet heb waar het niet mee klikte. Ben met een aantal KLBers naar de Pride geweest in 2019, was ge-wel-dig leuk. En mensen die ook bij mij zoiets hadden van, ik dacht dat jij op basis van je posts echt een idioot was maar je bent een hele chille dude. Mooier compliment dan van vreemden kan je 't niet krijgen
Wel fijn dat je zoveel toffe ervaringen hebtTrust nobody![]()
Kan je me een voorbeeld geven van deze 'bombarie'?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij roept steeds met veel bombarie dat je me gaat negeren en gooit er dan nog wat subtiele sneren tegenaan. Negeer me dan ook gewoon.
En ik heb totaal geen sneer naar jou geplaatst. Als je dat denkt dan moet je misschien eens aan wat zelfreflectie doen.![]()
Awwquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Meestal zijn het vrouwendie tegenvallen.
Maar misschien las ik ze dan aardiger of zo.
Gek wel
Meeste mensen proberen bij n kennismaking toch juist extra aardig te zijn?Trust nobody![]()
Ik laat je in die waan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kan je me een voorbeeld geven van deze 'bombarie'?
En ik heb totaal geen sneer naar jou geplaatst. Als je dat denkt dan moet je misschien eens aan wat zelfreflectie doen.
Trust nobody![]()
Dit vraagt om een meet!quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Meestal zijn het vrouwendie tegenvallen.
Maar misschien las ik ze dan aardiger of zo.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Maar de meeste mensen die ik heb gezien waren leuk.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wie A zegt, moet ook B zeggen. Nu schilder je mij af als boeman zonder met bewijs te komen.quote:
Dus laat zien die 'bombarie' of bied excuses aan.![]()
Gelukkig maarquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:35 schreef Moeraskat het volgende:
Maar de meeste mensen die ik heb gezien waren leuk.Trust nobody![]()
Of het lag aan mij
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Naar die van mei ga ik niet. Ik heb 2het over een individuele ontmoeting tuusen mij en @Moeraskatquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Nou, allebei even sorry zeggen en klaar.
De meeste.. dus ook sommigen niet!quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:35 schreef Moeraskat het volgende:
Maar de meeste mensen die ik heb gezien waren leuk.
Naam en toenaam willen we!![]()
Wij hebben elkander nooit gezien hè ?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Naar die van mei ga ik niet. Ik heb 2het over een individuele ontmoeting tuusen mij en @:moeraskat
Beter zetten ze elkaar op de foe list. Kan er ook geen discussie meer komen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:37 schreef Moeraskat het volgende:
Nou, allebei even sorry zeggen en klaar.Ik heb er één en ik ben er trots op
Nou,quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De meeste.. dus ook sommigen niet!
Naam en toenaam willen we!nee ik wil niemand voor’t hoofd stoten.
Ja zonde is dat. Het is triest dat mensen zich zo laten meeslepen door iemand anders. Je bent er toch zelf bij? Je hebt zelf die ervaring. wat boeit het dan wat iemand die mij niet kent, er van vind!?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mensen zijn beïnvloedbaar helaas
Wel fijn dat je zoveel toffe ervaringen hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Altijd leukquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:38 schreef StevenHyde het volgende:
Haha +10 voor de Miachael Scott animated gif in de OP!Trust nobody![]()
Niet dat ik weet, en ik heb toch heel wat uers irl gezien. Soms maar vijf minuten (@hemarookworst) anderen zijn m'n beste maatjes geworden en betekenen meer voor me dan m'n familie, en met eentje heb ik nu al 4,5 jaar een relatiequote:Op donderdag 20 februari 2025 16:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wij hebben elkander nooit gezien hè ?
Zit je nu te denken? DJMO
Edit: te traagWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vind dat zo kinderachtig, iemand blokkerenquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Beter zetten ze elkaar op de foe list. Kan er ook geen discussie meer komen.
Well, life can be a riot
Subtiel, ik hou ervanquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou,nee ik wil niemand voor’t hoofd stoten.
![]()
Ook helemaal niet nodig om dat hier te zeggenquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou,nee ik wil niemand voor’t hoofd stoten.
![]()
Tis al vervelend genoeg dat t niet was wat je hoopteTrust nobody![]()
Waarom?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind dat zo kinderachtig, iemand blokkerenTrust nobody![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:39 schreef Moeraskat het volgende:
Zit je nu te denken? DJMO
Edit: te traag
Sommigen kan je niet eens blokkerenquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind dat zo kinderachtig, iemand blokkeren![]()
Lievvvvvquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, en ik heb toch heel wat uers irl gezien. Soms maar vijf minuten (@:hemarookworst) anderen zijn m'n beste maatjes geworden en betekenen meer voor me dan m'n familie, en met eentje heb ik nu al 4,5 jaar een relatie![]()
Ik ook, maar ben niet zo van de grote meets.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
@Lovely is lievquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lievvvvv![]()
Ik ook, maar ben niet zo van de grote meets.![]()
![]()
die van ons kan je ook niet echt zien als een meeting, was ff naar lokatie gefietst in de lunchpauze en dan weer terug, puur functioneel dusquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, en ik heb toch heel wat uers irl gezien. Soms maar vijf minuten (@:hemarookworst) anderen zijn m'n beste maatjes geworden en betekenen meer voor me dan m'n familie, en met eentje heb ik nu al 4,5 jaar een relatieUw ADH vitamine Worst
Of het klikte niet. Geen gespreksstof en online honderduitquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook helemaal niet nodig om dat hier te zeggen![]()
Tis al vervelend genoeg dat t niet was wat je hoopteWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik dus ook niet, maar een keer ergens wat drinken één op één vind ik altijd wel gezellig.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lievvvvv![]()
Ik ook, maar ben niet zo van de grote meets.Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: