Precies datquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, kan je prima misverstanden van krijgen.
Omdat ik adhd/add heb. En ik hou niet van stilte. Ik heb altijd geluid om me heen. In welke vorm dan ook.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom is het verschrikkelijk?
anders doe je een link van je vocaroo ofzoquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
FOK! moet echt een audiofunctie toevoegen. Dat users ook af en toe wat aan elkaar kenbaar kunnen maken via spraak. Heldert veel op denk ik
Ben je dan eerder onderprikkeld?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat ik adhd/add heb. En ik hou niet van stilte. Ik heb altijd geluid om me heen. In welke vorm dan ook.
Een monoloog is toch geen beeld?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar je denkt nu yoch iets? En dat typ je niet. Dus dat is dan je innerlijke monoloog?
Lijkt mij wel dat ze interne monoloog heeft?!quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar je denkt nu yoch iets? En dat typ je niet. Dus dat is dan je innerlijke monoloog?
Jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ben je dan eerder onderprikkeld?
Ik probeer te begrijpen hoe t werkt..quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een monoloog is toch geen beeld?
Lastig hè? Is voor mij ook hoorquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik probeer te begrijpen hoe t werkt..
hier raast lekker de tram langsquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Ik kan daarom niet zonder geluid slapen.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
anders doe je een link van je vocaroo ofzo
Ja maar tis niet zo dat er iemand zit te kleppen. Tis ook niet n stem zoals de buurvrouw die tegen je praat. Het is je gedachtenstemquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lastig hè? Is voor mij ook hoorik kan me niet voorstellen dat er continu iemand zit te kleppen in je kop
Heerlijk. Heb ook altijd 't rooster open boven 't raam. Laat net genoeg door dat er ook geluid van langsrijdend verkeer te horen isquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hier raast lekker de tram langs
jouw stem ken ik alquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]https://voca.ro/15EoJJ3f5UTt
Ja potverdoriequote:
Hahaha dat zou wat zijnquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar tis niet zo dat er iemand zit te kleppen. Tis ook niet n stem zoals de buurvrouw die tegen je praat. Het is je gedachtenstem
ik vind dat niet echt heerlijk eerlijk gezegd, ik hou van stilte bij slapenquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heerlijk. Heb ook altijd 't rooster open boven 't raam. Laat net genoeg door dat er ook geluid van langsrijdend verkeer te horen is
geen zin in en ik heb hekel aan mijn stem, wellicht dat je dat eind mei kan horen livequote:Op donderdag 20 februari 2025 16:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja potverdorie
Nou doe jij eens danBen wel benieuwd naar de stem achter de username.
Echt?! Nee ik niet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind dat niet echt heerlijk eerlijk gezegd, ik hou van stilte bij slapen
Ja vaak met de echte naam maar dan weet je de user nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:24 schreef Grotetijd het volgende:
Ben benieuwd naar die meetStelt iedereen zich opeens voor met z'n username, weet je nog niet met wie je te maken hebt
het liefst had ik nog 20 lagen glas voor mijn ramenquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Echt?! Nee ik niet.
Then again... Er zit zo nu en dan een fluit toon in m'n linkeroor, dus stil is 't nooit.
Te laat begonnen met dragen van gehoorbescherming
Ik stel me altijd met ' hi, ik ben DJ, ook wel Monique.'quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja vaak met de echte naam maar dan weet je de user niet
Mensen die dan vervolgens zo anders zijn, dat je bijna gaat klagen over FOK! Tegen die persoon over de meetquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Of andersomquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:26 schreef HappyCharly het volgende:
Blijf t raar vinden dat mensen irl dan heel aardig doen maar hier achterbaks en onaardig
Bij jou weet iedereen t welquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik stel me altijd met ' hi, ik ben DJ, ook wel Monique.'
Waarom zou je je echte naam gebruiken op zo'n meet? Veel te veel psychopatische stalkers die je dan weer moet blokkeren op FB enzoquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:24 schreef Grotetijd het volgende:
Ben benieuwd naar die meetStelt iedereen zich opeens voor met z'n username, weet je nog niet met wie je te maken hebt
Willen ze meteen je nummer enzoquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom zou je je echte naam gebruiken op zo'n meet? Veel te veel psychopatische stalkers die je dan weer moet blokkeren op FB enzo
Ik heb dat een beetje mensen die hier heel aardig meepraten maar je wel de moeder TRen voor nietsquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:26 schreef HappyCharly het volgende:
Blijf t raar vinden dat mensen irl dan heel aardig doen maar hier achterbaks en onaardig
Hahaha precies datquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat is echt ….quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Andersom kan ik me nog minder voorstellen
ligt er ook aan of je een bijzondere naam hebt, als je Jan heet zal het anders zijn dan als je Yfvjridriofjh heetquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom zou je je echte naam gebruiken op zo'n meet? Veel te veel psychopatische stalkers die je dan weer moet blokkeren op FB enzo
Dan zou ik een nepnaam nemenquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ligt er ook aan of je een bijzondere naam hebt, als je Jan heet zal het anders zijn dan als je Yfvjridriofjh heet
Subtielquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb dat een beetje mensen die hier heel aardig meepraten maar je wel de moeder TRen voor niets
Ja ik ook en dat is wel het beste iddquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik stel me altijd met ' hi, ik ben DJ, ook wel Monique.'
Tegenvallen qua?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is echt ….
Vaak mensen gezien die in het echt zo tegenvallen. Jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |