het liefst had ik nog 20 lagen glas voor mijn ramenquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Echt?! Nee ik niet.
Then again... Er zit zo nu en dan een fluit toon in m'n linkeroor, dus stil is 't nooit.
Te laat begonnen met dragen van gehoorbescherming
Ik stel me altijd met ' hi, ik ben DJ, ook wel Monique.'quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja vaak met de echte naam maar dan weet je de user niet
Mensen die dan vervolgens zo anders zijn, dat je bijna gaat klagen over FOK! Tegen die persoon over de meetquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja vaak met de echte naam maar dan weet je de user niet
Of andersomquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:26 schreef HappyCharly het volgende:
Blijf t raar vinden dat mensen irl dan heel aardig doen maar hier achterbaks en onaardig
Bij jou weet iedereen t welquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik stel me altijd met ' hi, ik ben DJ, ook wel Monique.'
Waarom zou je je echte naam gebruiken op zo'n meet? Veel te veel psychopatische stalkers die je dan weer moet blokkeren op FB enzoquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:24 schreef Grotetijd het volgende:
Ben benieuwd naar die meetStelt iedereen zich opeens voor met z'n username, weet je nog niet met wie je te maken hebt
Willen ze meteen je nummer enzoquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom zou je je echte naam gebruiken op zo'n meet? Veel te veel psychopatische stalkers die je dan weer moet blokkeren op FB enzo
Ik heb dat een beetje mensen die hier heel aardig meepraten maar je wel de moeder TRen voor nietsquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:26 schreef HappyCharly het volgende:
Blijf t raar vinden dat mensen irl dan heel aardig doen maar hier achterbaks en onaardig
Hahaha precies datquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja vaak met de echte naam maar dan weet je de user niet
Dat is echt ….quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Andersom kan ik me nog minder voorstellen
ligt er ook aan of je een bijzondere naam hebt, als je Jan heet zal het anders zijn dan als je Yfvjridriofjh heetquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom zou je je echte naam gebruiken op zo'n meet? Veel te veel psychopatische stalkers die je dan weer moet blokkeren op FB enzo
Dan zou ik een nepnaam nemenquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ligt er ook aan of je een bijzondere naam hebt, als je Jan heet zal het anders zijn dan als je Yfvjridriofjh heet
Subtielquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb dat een beetje mensen die hier heel aardig meepraten maar je wel de moeder TRen voor niets
Ja ik ook en dat is wel het beste iddquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik stel me altijd met ' hi, ik ben DJ, ook wel Monique.'
Tegenvallen qua?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is echt ….
Vaak mensen gezien die in het echt zo tegenvallen. Jammer.
Nou het zal je echt verbazen hoe andere sommige mensen kunnen zijn hoor... Niet dat mensen heel erg anders zijn qua persoonlijkheid (wat je met acts wel hebt)quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mensen die dan vervolgens zo anders zijn, dat je bijna gaat klagen over FOK! Tegen die persoon over de meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |