abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216765010
quote:
17s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:23 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Echt?! Nee ik niet.
Then again... Er zit zo nu en dan een fluit toon in m'n linkeroor, dus stil is 't nooit.
Te laat begonnen met dragen van gehoorbescherming :')
het liefst had ik nog 20 lagen glas voor mijn ramen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 20 februari 2025 @ 16:25:53 #282
147316 crew  DJMO
#trut
pi_216765016
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Ja vaak met de echte naam maar dan weet je de user niet
Ik stel me altijd met ' hi, ik ben DJ, ook wel Monique.'
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:25:59 #283
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216765019
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Ja vaak met de echte naam maar dan weet je de user niet
Mensen die dan vervolgens zo anders zijn, dat je bijna gaat klagen over FOK! Tegen die persoon over de meet
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216765022
Blijf t raar vinden dat mensen irl dan heel aardig doen maar hier achterbaks en onaardig
♡♡♡♡
pi_216765025
Bolk
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:26:24 #286
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216765029
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:26 schreef HappyCharly het volgende:
Blijf t raar vinden dat mensen irl dan heel aardig doen maar hier achterbaks en onaardig
Of andersom
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216765033
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:25 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik stel me altijd met ' hi, ik ben DJ, ook wel Monique.'
Bij jou weet iedereen t wel
♡♡♡♡
pi_216765034
quote:
17s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:24 schreef Grotetijd het volgende:
Ben benieuwd naar die meet _O- Stelt iedereen zich opeens voor met z'n username, weet je nog niet met wie je te maken hebt _O-
Waarom zou je je echte naam gebruiken op zo'n meet? Veel te veel psychopatische stalkers die je dan weer moet blokkeren op FB enzo
pi_216765043
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:25 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
En jij mij
Doe eens niet zo kinderachtig. Jij begint ineens met mij zomaar quoten.
♡♡♡♡
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:27:15 #290
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216765046
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:26 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
Waarom zou je je echte naam gebruiken op zo'n meet? Veel te veel psychopatische stalkers die je dan weer moet blokkeren op FB enzo
Willen ze meteen je nummer enzo ;(
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216765049
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:26 schreef HappyCharly het volgende:
Blijf t raar vinden dat mensen irl dan heel aardig doen maar hier achterbaks en onaardig
Ik heb dat een beetje mensen die hier heel aardig meepraten maar je wel de moeder TRen voor niets
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:27:21 #292
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216765050
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Ja vaak met de echte naam maar dan weet je de user niet
Hahaha precies dat _O-
Of het is "aangenaam, hendrik-jan de tuinman aka Sinterklaaskapoentje" _O-
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216765052
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:26 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Of andersom
Andersom kan ik me nog minder voorstellen
♡♡♡♡
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:28:02 #294
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216765063
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:27 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Andersom kan ik me nog minder voorstellen
Dat is echt ….

Vaak mensen gezien die in het echt zo tegenvallen. Jammer.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216765064
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:26 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
Waarom zou je je echte naam gebruiken op zo'n meet? Veel te veel psychopatische stalkers die je dan weer moet blokkeren op FB enzo
ligt er ook aan of je een bijzondere naam hebt, als je Jan heet zal het anders zijn dan als je Yfvjridriofjh heet
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:28:49 #296
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216765076
quote:
88s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:28 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
ligt er ook aan of je een bijzondere naam hebt, als je Jan heet zal het anders zijn dan als je Yfvjridriofjh heet
Dan zou ik een nepnaam nemen :@
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216765085
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:27 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
Ik heb dat een beetje mensen die hier heel aardig meepraten maar je wel de moeder TRen voor niets
Subtiel
♡♡♡♡
  † In Memoriam † donderdag 20 februari 2025 @ 16:29:07 #298
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_216765087
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:25 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik stel me altijd met ' hi, ik ben DJ, ook wel Monique.'
Ja ik ook en dat is wel het beste idd
:')
pi_216765091
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:28 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Dat is echt ….

Vaak mensen gezien die in het echt zo tegenvallen. Jammer.
Tegenvallen qua?
♡♡♡♡
pi_216765093
Nou ja op werk ben ik best wel anders dan hier, maar op een meet zal het niet te veel verschillen denk ik
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:29:35 #301
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216765094
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:25 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Mensen die dan vervolgens zo anders zijn, dat je bijna gaat klagen over FOK! Tegen die persoon over de meet
Nou het zal je echt verbazen hoe andere sommige mensen kunnen zijn hoor... Niet dat mensen heel erg anders zijn qua persoonlijkheid (wat je met acts wel hebt)
Heb met Tailfox/Tailless (rip ;( ) ooit eens gemeet, en daar was online vaak een beetje zoals met Kree nie echt een touw aan vast te knopen qua hoe hij typte en overkwam. Maar dat was serieus waar een fantastisch leuke vent en heb daar goed mee gelachen op z'n studentenkamer :D
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')