Ik heb nog altijd twee lagen kleding aan... #koukleumquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koud? Was bijna te warm voor een jas
Maar is waar jij t haalt ook niet goedkoper verwacht ikquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:05 schreef Moeraskat het volgende:
Oh ja. Ik kom nooit bij de Aldi of Lidl
Nee maar ik haal plakjesquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Maar is waar jij t haalt ook niet goedkoper verwacht ik
Is toch Rotterdamse uitdrukking?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh! Wij wel![]()
Sterfopstraat worst
Niet dat ik weet en ik ben een Brabanderquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is toch Rotterdamse uitdrukking?
quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:41 schreef Moeraskat het volgende:
Sommige mensen horen een stem in hun hoofd als ze denken of iets lezen. De stem kan van jezelf zijn of een andere soort stem.
Bij mij is het stil. Alleen plaatjes en geuren.
Kloptquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is toch Rotterdamse uitdrukking?
Wel n innerlijke monoloogquote:
Heb ik met de Xenos.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:05 schreef Moeraskat het volgende:
Ik trek de geur van die winkels niet. Net zoals die van kruidvat of action.
En het zit hier niet in de buurt.
Mijn gedachten zijn beelden en geuren.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wel n innerlijke monoloog
Vind t altijd fascinerend als mensen dat niet hebben.
Of noemen we het gewoon anders en heb je het wel? Want gedachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |