abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:05:07 #201
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764675
Oh ja. Ik kom nooit bij de Aldi of Lidl :@
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 20 februari 2025 @ 16:05:16 #202
147316 crew  DJMO
#trut
pi_216764676
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Koud? Was bijna te warm voor een jas
Ik heb nog altijd twee lagen kleding aan... #koukleum
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:05:45 #203
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_216764687
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:05 schreef Moeraskat het volgende:
Oh ja. Ik kom nooit bij de Aldi of Lidl :@
Maar is waar jij t haalt ook niet goedkoper verwacht ik ;)
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:05:45 #204
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764688
Ik trek de geur van die winkels niet. Net zoals die van kruidvat of action.

En het zit hier niet in de buurt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:06:03 #205
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764697
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:05 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Maar is waar jij t haalt ook niet goedkoper verwacht ik ;)
Nee maar ik haal plakjes :D
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216764719
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 15:00 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Wat doe je?
Keihard bolken
pi_216764720
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:02 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Oh! Wij wel :@

Sterfopstraat worst
Is toch Rotterdamse uitdrukking?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:07:41 #208
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764738
quote:
88s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:06 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Is toch Rotterdamse uitdrukking?
Niet dat ik weet en ik ben een Brabander
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:08:05 #209
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_216764745
Rustig hier
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:08:17 #210
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_216764746
NUTS A NIFFO
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_216764751
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 15:41 schreef Moeraskat het volgende:
Sommige mensen horen een stem in hun hoofd als ze denken of iets lezen. De stem kan van jezelf zijn of een andere soort stem.

Bij mij is het stil. Alleen plaatjes en geuren.
:D
♡♡♡♡
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:08:26 #212
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764752
Maar het is een lekker worstje
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:08:53 #213
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_216764758
The voice
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:08:53 #214
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764759
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:08 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
:D
Wat heb jij?

:@
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:08:59 #215
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_216764763
Crazy
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_216764769
quote:
88s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:06 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Is toch Rotterdamse uitdrukking?
Klopt
♡♡♡♡
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:09:58 #217
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_216764782
Love is all
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:10:11 #218
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764784
Heb het van m’n vader. Die zei het al toen we allemaal nog mini waren. *O*
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216764786
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:08 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Wat heb jij?

:@
Wel n innerlijke monoloog
Vind t altijd fascinerend als mensen dat niet hebben.
Of noemen we het gewoon anders en heb je het wel? Want gedachten?
♡♡♡♡
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:10:35 #220
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216764791
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:05 schreef Moeraskat het volgende:
Ik trek de geur van die winkels niet. Net zoals die van kruidvat of action.

En het zit hier niet in de buurt.
Heb ik met de Xenos.
Vind de geur van geurkaarsen :r
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:10:43 #221
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764795
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:10 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Wel n innerlijke monoloog
Vind t altijd fascinerend als mensen dat niet hebben.
Of noemen we het gewoon anders en heb je het wel? Want gedachten?
Mijn gedachten zijn beelden en geuren.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216764806
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:06 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
Keihard bolken
Je quote mij
♡♡♡♡
pi_216764807
Pluk-me-kaal-straat :D
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:11:57 #224
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764809
:D
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:11:58 #225
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216764810
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:08 schreef RedShoe het volgende:
NUTS A NIFFO
HUTS _O_
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216764811
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:10 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Mijn gedachten zijn beelden en geuren.
Maar de zinneb die je nu typt en die je uitspreekt dan...
♡♡♡♡
pi_216764821
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:10 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Mijn gedachten zijn beelden en geuren.
klinkt als een begin van een gedicht
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:12:51 #228
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_216764823
Ik heb plaatjes en stemmen :7 8-)
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:12:51 #229
491017 MizzezAmy
Raad het liedje..
pi_216764824
Ik geef andere mensen ook een stem in mn hoofd. Is altijd even wennen als ik ze dan in het echt hoor praten :D
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:13:23 #230
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764831
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:12 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Maar de zinneb die je nu typt en die je uitspreekt dan...
Die zie ik. Wat ik type. Ik hoor niks.
En ik hoor mezelf wel praten natuurlijk als ik hardop iets zeg, haha. Maar als ik iets lees heb ik geen voorleesstem in m’n hoofd of zo.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:13:44 #231
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764836
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb plaatjes en stemmen :7 8-)
_O_
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:13:45 #232
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216764837
quote:
88s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:12 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
klinkt als een begin van een gedicht
Mijn gedachten zijn beelden en geuren. En 450 fantastische kleuren, vind geurkaarsen altijd zo meuren dat ik over de Xenos nooit meer wat wil heuren
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216764840
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:13 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Die zie ik. Wat ik type. Ik hoor niks.
En ik hoor mezelf wel praten natuurlijk als ik hardop iets zeg, haha. Maar als ik iets lees heb ik geen voorleesstem in m’n hoofd of zo.
Interesting
♡♡♡♡
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:13:57 #234
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764841
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik geef andere mensen ook een stem in mn hoofd. Is altijd even wennen als ik ze dan in het echt hoor praten :D
Cool :9
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:14:12 #235
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_216764843
We kunnen niet allemaal cool zijn :P
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_216764844
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:13 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Mijn gedachten zijn beelden en geuren. En 450 fantastische kleuren, vind geurkaarsen altijd zo meuren dat ik over de Xenos nooit meer wat wil heuren
_O-
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_216764845
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik geef andere mensen ook een stem in mn hoofd. Is altijd even wennen als ik ze dan in het echt hoor praten :D
:D
♡♡♡♡
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:14:21 #238
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_216764848
quote:
17s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:11 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
HUTS _O_
A niveau
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:14:34 #239
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216764853
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:13 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Die zie ik. Wat ik type. Ik hoor niks.
En ik hoor mezelf wel praten natuurlijk als ik hardop iets zeg, haha. Maar als ik iets lees heb ik geen voorleesstem in m’n hoofd of zo.
Als ik dat van jou oplees dan heb ik daar wel een voorleesstem bij :')
Daarom is tekst ook zo lastig want je geeft er toch je eigen draai aan.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:14:40 #240
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_216764854
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:13 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Die zie ik. Wat ik type. Ik hoor niks.
En ik hoor mezelf wel praten natuurlijk als ik hardop iets zeg, haha. Maar als ik iets lees heb ik geen voorleesstem in m’n hoofd of zo.
Het is stil in je hoofd :o
Ik kan mij niet voorstellen hoe dat moet zijn
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:14:55 #241
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764858
Nou ik zou het wel leuk vinden om een stemmetje te horen. Lijkt me gezellig.

Ik praat wel in de auto hardop met mezelf. Dat is misschien het alternatief
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:15:06 #242
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216764861
quote:
88s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:14 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
_O-
:@
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:15:06 #243
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_216764862
Mijn brein gaat zelfs door in mijn slaap. Erg vermoeiend.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:15:41 #244
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764872
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Het is stil in je hoofd :o
Ik kan mij niet voorstellen hoe dat moet zijn
Verschrikkelijk. Ik kan daarom niet zonder geluid slapen. :@
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216764876
Hm..
♡♡♡♡
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:16:03 #246
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216764878
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:14 schreef Moeraskat het volgende:
Nou ik zou het wel leuk vinden om een stemmetje te horen. Lijkt me gezellig.

Ik praat wel in de auto hardop met mezelf. Dat is misschien het alternatief
FOK! moet echt een audiofunctie toevoegen. Dat users ook af en toe wat aan elkaar kenbaar kunnen maken via spraak. Heldert veel op denk ik
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216764881
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:15 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Verschrikkelijk. Ik kan daarom niet zonder geluid slapen. :@
Waarom is het verschrikkelijk?
♡♡♡♡
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:16:11 #248
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_216764882
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:15 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Verschrikkelijk. Ik kan daarom niet zonder geluid slapen. :@
Maar ook geen beelden oid in je hoofd?

Hoe vorm jij een gedachte dan? :@
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:16:13 #249
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764883
quote:
17s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:14 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Als ik dat van jou oplees dan heb ik daar wel een voorleesstem bij :')
Daarom is tekst ook zo lastig want je geeft er toch je eigen draai aan.
Ja, kan je prima misverstanden van krijgen.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:16:38 #250
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764897
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Maar ook geen beelden oid in je hoofd?

Hoe vorm jij een gedachte dan? :@
Jawel, juist beelden.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:16:52 #251
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216764901
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:16 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Ja, kan je prima misverstanden van krijgen.
Precies dat
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216764905
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:16 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Jawel, juist beelden.
Maar je denkt nu yoch iets? En dat typ je niet. Dus dat is dan je innerlijke monoloog?
♡♡♡♡
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:17:21 #253
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764907
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:16 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Waarom is het verschrikkelijk?
Omdat ik adhd/add heb. En ik hou niet van stilte. Ik heb altijd geluid om me heen. In welke vorm dan ook.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 20 februari 2025 @ 16:17:54 #254
147316 crew  DJMO
#trut
pi_216764915
Ik ben buiten!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_216764916
quote:
17s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:16 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
FOK! moet echt een audiofunctie toevoegen. Dat users ook af en toe wat aan elkaar kenbaar kunnen maken via spraak. Heldert veel op denk ik
anders doe je een link van je vocaroo ofzo
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:17:58 #256
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_216764918
Goed tijd voor weekend
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_216764922
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:17 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Omdat ik adhd/add heb. En ik hou niet van stilte. Ik heb altijd geluid om me heen. In welke vorm dan ook.
Ben je dan eerder onderprikkeld?
♡♡♡♡
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:18:18 #258
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764923
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:17 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Maar je denkt nu yoch iets? En dat typ je niet. Dus dat is dan je innerlijke monoloog?
Een monoloog is toch geen beeld?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:18:27 #259
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216764927
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:17 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Maar je denkt nu yoch iets? En dat typ je niet. Dus dat is dan je innerlijke monoloog?
Lijkt mij wel dat ze interne monoloog heeft?!
Iedereen heeft toch een stemmetje wat soms "zo" zegt na het doen van de afwas. Of wat zegt "ik ga zo even het vuilnis weggooien nadat ik naar 't toilet ben geweest" .... TOCH?.... toch?
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:19:07 #260
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764935
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:18 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Ben je dan eerder onderprikkeld?
Ja :Y dan wel.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216764936
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:18 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Een monoloog is toch geen beeld?
Ik probeer te begrijpen hoe t werkt..
♡♡♡♡
pi_216764940
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:19 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Ja :Y dan wel.
Snap ik
Lastig wel, vooral met slapen
♡♡♡♡
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:19:44 #263
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764946
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:19 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Ik probeer te begrijpen hoe t werkt..
Lastig hè? Is voor mij ook hoor :D ik kan me niet voorstellen dat er continu iemand zit te kleppen in je kop
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216764952
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:15 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Verschrikkelijk. Ik kan daarom niet zonder geluid slapen. :@
hier raast lekker de tram langs
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:20:13 #265
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216764953
quote:
88s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:17 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
anders doe je een link van je vocaroo ofzo
_O- https://voca.ro/15EoJJ3f5UTt
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216764956
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:19 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Lastig hè? Is voor mij ook hoor :D ik kan me niet voorstellen dat er continu iemand zit te kleppen in je kop
Ja maar tis niet zo dat er iemand zit te kleppen. Tis ook niet n stem zoals de buurvrouw die tegen je praat. Het is je gedachtenstem
♡♡♡♡
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:20:48 #267
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764957
Ik kan wel expres m’n stem voor de geest halen. Maar het gaat niet automatisch of zo. En het is dan altijd mijn eigen stem.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:20:55 #268
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216764958
quote:
88s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:20 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
hier raast lekker de tram langs
Heerlijk. Heb ook altijd 't rooster open boven 't raam. Laat net genoeg door dat er ook geluid van langsrijdend verkeer te horen is _O_
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216764960
quote:
jouw stem ken ik al :P
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:21:47 #270
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216764966
quote:
88s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:21 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
jouw stem ken ik al :P
Ja potverdorie _O-
Nou doe jij eens dan :D Ben wel benieuwd naar de stem achter de username.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:21:58 #271
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764968
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:20 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Ja maar tis niet zo dat er iemand zit te kleppen. Tis ook niet n stem zoals de buurvrouw die tegen je praat. Het is je gedachtenstem
Hahaha dat zou wat zijn :D

Als je dan wat verkeerd leest, hoor je dan ook de correctie?

“Oh eh wacht nee er staat dit”
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216764971
quote:
17s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:20 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Heerlijk. Heb ook altijd 't rooster open boven 't raam. Laat net genoeg door dat er ook geluid van langsrijdend verkeer te horen is _O_
ik vind dat niet echt heerlijk eerlijk gezegd, ik hou van stilte bij slapen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:22:46 #273
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764980
Ik heb altijd een luisterboek aan bij het slapen :@
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216764990
quote:
17s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:21 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Ja potverdorie _O-
Nou doe jij eens dan :D Ben wel benieuwd naar de stem achter de username.
geen zin in en ik heb hekel aan mijn stem, wellicht dat je dat eind mei kan horen live ;)
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:23:54 #275
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216764993
quote:
88s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:22 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
ik vind dat niet echt heerlijk eerlijk gezegd, ik hou van stilte bij slapen
Echt?! Nee ik niet.
Then again... Er zit zo nu en dan een fluit toon in m'n linkeroor, dus stil is 't nooit.
Te laat begonnen met dragen van gehoorbescherming :')
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:24:25 #276
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216764998
Ben benieuwd naar die meet _O- Stelt iedereen zich opeens voor met z'n username, weet je nog niet met wie je te maken hebt _O-
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:24:27 #277
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764999
Sip
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  † In Memoriam † donderdag 20 februari 2025 @ 16:24:50 #278
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_216765001
quote:
17s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:24 schreef Grotetijd het volgende:
Ben benieuwd naar die meet _O- Stelt iedereen zich opeens voor met z'n username, weet je nog niet met wie je te maken hebt _O-
Ja vaak met de echte naam maar dan weet je de user niet
:')
pi_216765006
-O- -O-
♡♡♡♡
pi_216765007
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:11 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Je quote mij
En jij mij
pi_216765010
quote:
17s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:23 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Echt?! Nee ik niet.
Then again... Er zit zo nu en dan een fluit toon in m'n linkeroor, dus stil is 't nooit.
Te laat begonnen met dragen van gehoorbescherming :')
het liefst had ik nog 20 lagen glas voor mijn ramen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 20 februari 2025 @ 16:25:53 #282
147316 crew  DJMO
#trut
pi_216765016
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Ja vaak met de echte naam maar dan weet je de user niet
Ik stel me altijd met ' hi, ik ben DJ, ook wel Monique.'
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:25:59 #283
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216765019
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Ja vaak met de echte naam maar dan weet je de user niet
Mensen die dan vervolgens zo anders zijn, dat je bijna gaat klagen over FOK! Tegen die persoon over de meet
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216765022
Blijf t raar vinden dat mensen irl dan heel aardig doen maar hier achterbaks en onaardig
♡♡♡♡
pi_216765025
Bolk
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:26:24 #286
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216765029
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:26 schreef HappyCharly het volgende:
Blijf t raar vinden dat mensen irl dan heel aardig doen maar hier achterbaks en onaardig
Of andersom
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216765033
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:25 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik stel me altijd met ' hi, ik ben DJ, ook wel Monique.'
Bij jou weet iedereen t wel
♡♡♡♡
pi_216765034
quote:
17s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:24 schreef Grotetijd het volgende:
Ben benieuwd naar die meet _O- Stelt iedereen zich opeens voor met z'n username, weet je nog niet met wie je te maken hebt _O-
Waarom zou je je echte naam gebruiken op zo'n meet? Veel te veel psychopatische stalkers die je dan weer moet blokkeren op FB enzo
pi_216765043
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:25 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
En jij mij
Doe eens niet zo kinderachtig. Jij begint ineens met mij zomaar quoten.
♡♡♡♡
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:27:15 #290
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216765046
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:26 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
Waarom zou je je echte naam gebruiken op zo'n meet? Veel te veel psychopatische stalkers die je dan weer moet blokkeren op FB enzo
Willen ze meteen je nummer enzo ;(
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216765049
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:26 schreef HappyCharly het volgende:
Blijf t raar vinden dat mensen irl dan heel aardig doen maar hier achterbaks en onaardig
Ik heb dat een beetje mensen die hier heel aardig meepraten maar je wel de moeder TRen voor niets
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:27:21 #292
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216765050
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Ja vaak met de echte naam maar dan weet je de user niet
Hahaha precies dat _O-
Of het is "aangenaam, hendrik-jan de tuinman aka Sinterklaaskapoentje" _O-
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216765052
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:26 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Of andersom
Andersom kan ik me nog minder voorstellen
♡♡♡♡
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:28:02 #294
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216765063
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:27 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Andersom kan ik me nog minder voorstellen
Dat is echt ….

Vaak mensen gezien die in het echt zo tegenvallen. Jammer.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216765064
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:26 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
Waarom zou je je echte naam gebruiken op zo'n meet? Veel te veel psychopatische stalkers die je dan weer moet blokkeren op FB enzo
ligt er ook aan of je een bijzondere naam hebt, als je Jan heet zal het anders zijn dan als je Yfvjridriofjh heet
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:28:49 #296
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216765076
quote:
88s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:28 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
ligt er ook aan of je een bijzondere naam hebt, als je Jan heet zal het anders zijn dan als je Yfvjridriofjh heet
Dan zou ik een nepnaam nemen :@
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216765085
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:27 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
Ik heb dat een beetje mensen die hier heel aardig meepraten maar je wel de moeder TRen voor niets
Subtiel
♡♡♡♡
  † In Memoriam † donderdag 20 februari 2025 @ 16:29:07 #298
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_216765087
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:25 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik stel me altijd met ' hi, ik ben DJ, ook wel Monique.'
Ja ik ook en dat is wel het beste idd
:')
pi_216765091
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:28 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Dat is echt ….

Vaak mensen gezien die in het echt zo tegenvallen. Jammer.
Tegenvallen qua?
♡♡♡♡
pi_216765093
Nou ja op werk ben ik best wel anders dan hier, maar op een meet zal het niet te veel verschillen denk ik
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')