Maar de zinneb die je nu typt en die je uitspreekt dan...quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn gedachten zijn beelden en geuren.
klinkt als een begin van een gedichtquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn gedachten zijn beelden en geuren.
Die zie ik. Wat ik type. Ik hoor niks.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar de zinneb die je nu typt en die je uitspreekt dan...
Mijn gedachten zijn beelden en geuren. En 450 fantastische kleuren, vind geurkaarsen altijd zo meuren dat ik over de Xenos nooit meer wat wil heurenquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
klinkt als een begin van een gedicht
Interestingquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die zie ik. Wat ik type. Ik hoor niks.
En ik hoor mezelf wel praten natuurlijk als ik hardop iets zeg, haha. Maar als ik iets lees heb ik geen voorleesstem in m’n hoofd of zo.
Coolquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik geef andere mensen ook een stem in mn hoofd. Is altijd even wennen als ik ze dan in het echt hoor praten
quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mijn gedachten zijn beelden en geuren. En 450 fantastische kleuren, vind geurkaarsen altijd zo meuren dat ik over de Xenos nooit meer wat wil heuren
quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik geef andere mensen ook een stem in mn hoofd. Is altijd even wennen als ik ze dan in het echt hoor praten
A niveauquote:
Als ik dat van jou oplees dan heb ik daar wel een voorleesstem bijquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die zie ik. Wat ik type. Ik hoor niks.
En ik hoor mezelf wel praten natuurlijk als ik hardop iets zeg, haha. Maar als ik iets lees heb ik geen voorleesstem in m’n hoofd of zo.
Het is stil in je hoofdquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die zie ik. Wat ik type. Ik hoor niks.
En ik hoor mezelf wel praten natuurlijk als ik hardop iets zeg, haha. Maar als ik iets lees heb ik geen voorleesstem in m’n hoofd of zo.
quote:
Verschrikkelijk. Ik kan daarom niet zonder geluid slapen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is stil in je hoofd
Ik kan mij niet voorstellen hoe dat moet zijn
FOK! moet echt een audiofunctie toevoegen. Dat users ook af en toe wat aan elkaar kenbaar kunnen maken via spraak. Heldert veel op denk ikquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:14 schreef Moeraskat het volgende:
Nou ik zou het wel leuk vinden om een stemmetje te horen. Lijkt me gezellig.
Ik praat wel in de auto hardop met mezelf. Dat is misschien het alternatief
Waarom is het verschrikkelijk?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Ik kan daarom niet zonder geluid slapen.
Maar ook geen beelden oid in je hoofd?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Ik kan daarom niet zonder geluid slapen.
Ja, kan je prima misverstanden van krijgen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als ik dat van jou oplees dan heb ik daar wel een voorleesstem bij![]()
Daarom is tekst ook zo lastig want je geeft er toch je eigen draai aan.
Jawel, juist beelden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ook geen beelden oid in je hoofd?
Hoe vorm jij een gedachte dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |