abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:05:07 #201
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764675
Oh ja. Ik kom nooit bij de Aldi of Lidl :@
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 20 februari 2025 @ 16:05:16 #202
147316 crew  DJMO
#trut
pi_216764676
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Koud? Was bijna te warm voor een jas
Ik heb nog altijd twee lagen kleding aan... #koukleum
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:05:45 #203
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_216764687
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:05 schreef Moeraskat het volgende:
Oh ja. Ik kom nooit bij de Aldi of Lidl :@
Maar is waar jij t haalt ook niet goedkoper verwacht ik ;)
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:05:45 #204
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764688
Ik trek de geur van die winkels niet. Net zoals die van kruidvat of action.

En het zit hier niet in de buurt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:06:03 #205
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764697
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:05 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Maar is waar jij t haalt ook niet goedkoper verwacht ik ;)
Nee maar ik haal plakjes :D
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216764719
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 15:00 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Wat doe je?
Keihard bolken
pi_216764720
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:02 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Oh! Wij wel :@

Sterfopstraat worst
Is toch Rotterdamse uitdrukking?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:07:41 #208
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764738
quote:
88s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:06 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Is toch Rotterdamse uitdrukking?
Niet dat ik weet en ik ben een Brabander
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:08:05 #209
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_216764745
Rustig hier
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:08:17 #210
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_216764746
NUTS A NIFFO
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_216764751
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 15:41 schreef Moeraskat het volgende:
Sommige mensen horen een stem in hun hoofd als ze denken of iets lezen. De stem kan van jezelf zijn of een andere soort stem.

Bij mij is het stil. Alleen plaatjes en geuren.
:D
♡♡♡♡
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:08:26 #212
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764752
Maar het is een lekker worstje
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:08:53 #213
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_216764758
The voice
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:08:53 #214
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764759
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:08 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
:D
Wat heb jij?

:@
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:08:59 #215
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_216764763
Crazy
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_216764769
quote:
88s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:06 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Is toch Rotterdamse uitdrukking?
Klopt
♡♡♡♡
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:09:58 #217
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_216764782
Love is all
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:10:11 #218
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764784
Heb het van m’n vader. Die zei het al toen we allemaal nog mini waren. *O*
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216764786
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:08 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Wat heb jij?

:@
Wel n innerlijke monoloog
Vind t altijd fascinerend als mensen dat niet hebben.
Of noemen we het gewoon anders en heb je het wel? Want gedachten?
♡♡♡♡
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:10:35 #220
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216764791
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:05 schreef Moeraskat het volgende:
Ik trek de geur van die winkels niet. Net zoals die van kruidvat of action.

En het zit hier niet in de buurt.
Heb ik met de Xenos.
Vind de geur van geurkaarsen :r
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:10:43 #221
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764795
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:10 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Wel n innerlijke monoloog
Vind t altijd fascinerend als mensen dat niet hebben.
Of noemen we het gewoon anders en heb je het wel? Want gedachten?
Mijn gedachten zijn beelden en geuren.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216764806
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:06 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
Keihard bolken
Je quote mij
♡♡♡♡
pi_216764807
Pluk-me-kaal-straat :D
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:11:57 #224
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764809
:D
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:11:58 #225
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216764810
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:08 schreef RedShoe het volgende:
NUTS A NIFFO
HUTS _O_
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216764811
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:10 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Mijn gedachten zijn beelden en geuren.
Maar de zinneb die je nu typt en die je uitspreekt dan...
♡♡♡♡
pi_216764821
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:10 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Mijn gedachten zijn beelden en geuren.
klinkt als een begin van een gedicht
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:12:51 #228
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_216764823
Ik heb plaatjes en stemmen :7 8-)
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:12:51 #229
491017 MizzezAmy
Raad het liedje..
pi_216764824
Ik geef andere mensen ook een stem in mn hoofd. Is altijd even wennen als ik ze dan in het echt hoor praten :D
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:13:23 #230
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764831
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:12 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Maar de zinneb die je nu typt en die je uitspreekt dan...
Die zie ik. Wat ik type. Ik hoor niks.
En ik hoor mezelf wel praten natuurlijk als ik hardop iets zeg, haha. Maar als ik iets lees heb ik geen voorleesstem in m’n hoofd of zo.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:13:44 #231
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764836
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb plaatjes en stemmen :7 8-)
_O_
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:13:45 #232
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216764837
quote:
88s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:12 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
klinkt als een begin van een gedicht
Mijn gedachten zijn beelden en geuren. En 450 fantastische kleuren, vind geurkaarsen altijd zo meuren dat ik over de Xenos nooit meer wat wil heuren
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216764840
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:13 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Die zie ik. Wat ik type. Ik hoor niks.
En ik hoor mezelf wel praten natuurlijk als ik hardop iets zeg, haha. Maar als ik iets lees heb ik geen voorleesstem in m’n hoofd of zo.
Interesting
♡♡♡♡
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:13:57 #234
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216764841
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik geef andere mensen ook een stem in mn hoofd. Is altijd even wennen als ik ze dan in het echt hoor praten :D
Cool :9
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:14:12 #235
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_216764843
We kunnen niet allemaal cool zijn :P
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_216764844
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:13 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Mijn gedachten zijn beelden en geuren. En 450 fantastische kleuren, vind geurkaarsen altijd zo meuren dat ik over de Xenos nooit meer wat wil heuren
_O-
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_216764845
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik geef andere mensen ook een stem in mn hoofd. Is altijd even wennen als ik ze dan in het echt hoor praten :D
:D
♡♡♡♡
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:14:21 #238
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_216764848
quote:
17s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:11 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
HUTS _O_
A niveau
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:14:34 #239
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216764853
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:13 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Die zie ik. Wat ik type. Ik hoor niks.
En ik hoor mezelf wel praten natuurlijk als ik hardop iets zeg, haha. Maar als ik iets lees heb ik geen voorleesstem in m’n hoofd of zo.
Als ik dat van jou oplees dan heb ik daar wel een voorleesstem bij :')
Daarom is tekst ook zo lastig want je geeft er toch je eigen draai aan.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:14:40 #240
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_216764854
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:13 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Die zie ik. Wat ik type. Ik hoor niks.
En ik hoor mezelf wel praten natuurlijk als ik hardop iets zeg, haha. Maar als ik iets lees heb ik geen voorleesstem in m’n hoofd of zo.
Het is stil in je hoofd :o
Ik kan mij niet voorstellen hoe dat moet zijn
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')