De meeste.. dus ook sommigen niet!quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:35 schreef Moeraskat het volgende:
Maar de meeste mensen die ik heb gezien waren leuk.
Wij hebben elkander nooit gezien hè ?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Naar die van mei ga ik niet. Ik heb 2het over een individuele ontmoeting tuusen mij en @:moeraskat
Beter zetten ze elkaar op de foe list. Kan er ook geen discussie meer komen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:37 schreef Moeraskat het volgende:
Nou, allebei even sorry zeggen en klaar.
Nou,quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De meeste.. dus ook sommigen niet!
Naam en toenaam willen we!
Ja zonde is dat. Het is triest dat mensen zich zo laten meeslepen door iemand anders. Je bent er toch zelf bij? Je hebt zelf die ervaring. wat boeit het dan wat iemand die mij niet kent, er van vind!?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mensen zijn beïnvloedbaar helaas
Wel fijn dat je zoveel toffe ervaringen hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Altijd leukquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:38 schreef StevenHyde het volgende:
Haha +10 voor de Miachael Scott animated gif in de OP!
Niet dat ik weet, en ik heb toch heel wat uers irl gezien. Soms maar vijf minuten (@hemarookworst) anderen zijn m'n beste maatjes geworden en betekenen meer voor me dan m'n familie, en met eentje heb ik nu al 4,5 jaar een relatiequote:Op donderdag 20 februari 2025 16:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wij hebben elkander nooit gezien hè ?
Vind dat zo kinderachtig, iemand blokkerenquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Beter zetten ze elkaar op de foe list. Kan er ook geen discussie meer komen.
Subtiel, ik hou ervanquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou,nee ik wil niemand voor’t hoofd stoten.
Ook helemaal niet nodig om dat hier te zeggenquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou,nee ik wil niemand voor’t hoofd stoten.
Waarom?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind dat zo kinderachtig, iemand blokkeren
quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:39 schreef Moeraskat het volgende:
Zit je nu te denken? DJMO
Edit: te traag
Sommigen kan je niet eens blokkerenquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind dat zo kinderachtig, iemand blokkeren
Lievvvvvquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, en ik heb toch heel wat uers irl gezien. Soms maar vijf minuten (@:hemarookworst) anderen zijn m'n beste maatjes geworden en betekenen meer voor me dan m'n familie, en met eentje heb ik nu al 4,5 jaar een relatie
@Lovely is lievquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lievvvvv![]()
Ik ook, maar ben niet zo van de grote meets.
die van ons kan je ook niet echt zien als een meeting, was ff naar lokatie gefietst in de lunchpauze en dan weer terug, puur functioneel dusquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, en ik heb toch heel wat uers irl gezien. Soms maar vijf minuten (@:hemarookworst) anderen zijn m'n beste maatjes geworden en betekenen meer voor me dan m'n familie, en met eentje heb ik nu al 4,5 jaar een relatie
Of het klikte niet. Geen gespreksstof en online honderduitquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook helemaal niet nodig om dat hier te zeggen![]()
Tis al vervelend genoeg dat t niet was wat je hoopte
Ik dus ook niet, maar een keer ergens wat drinken één op één vind ik altijd wel gezellig.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lievvvvv![]()
Ik ook, maar ben niet zo van de grote meets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |