quote:
quote:
Ik gebruik het zelden, tenzij ik er aan denk. Zoals nu.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heel goed!
Maar daaruit haal ik vaak of mensen iets grappig bedoelen of niet. Alleen in deze reeks zie ik niet echt dat het gebruikt wordt. En dat geeft verwarring. ( bij mij dan )
Oja nou. Ik gebruik het zoveel mogelijk. Het scheelt soms echt misverstandenquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik gebruik het zelden, tenzij ik er aan denk. Zoals nu.
Nou zo erg is het niet. Tochquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:32 schreef DJMO het volgende:
Denk dat deze reeks ook gewoon te snel gaat om steeds die pi te veranderen naar iets wat bij je stemming past.
Ik weet dat er in BNW een user was die echt achter elke zin een een smiley moest zetten om misverstanden te voorkomen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja nou. Ik gebruik het zoveel mogelijk. Het scheelt soms echt misverstanden
Nog niet gezienquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mulder of caroline crouch
Over body lamguage
Zwaar levenquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet dat er in BNW een user was die echt achter elke zin een een smiley moest zetten om misverstanden te voorkomen.
Nuttig!quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mulder of caroline crouch
Over body lamguage
Welke kijk je?quote:
quote:
Ik ga daar ook niet aan meedoen, heb altijd dezelfde staanquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heel goed!
Maar daaruit haal ik vaak of mensen iets grappig bedoelen of niet. Alleen in deze reeks zie ik niet echt dat het gebruikt wordt. En dat geeft verwarring. ( bij mij dan )
Maar jij bent duidelijk in je communicatie.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga daar ook niet aan meedoen, heb altijd dezelfde staan
eerlijk, ik kijk er nooit naar, ook niet welke teksten mensen ergens onder hebben staanquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja nou. Ik gebruik het zoveel mogelijk. Het scheelt soms echt misverstanden
Ow ik dacht dat je het over een ander soort kliekjes had!quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:37 schreef Moeraskat het volgende:
“Oh wilde je dat eten, net ingevroren”
Ben ik helemaal mee eensquote:
Dat zie je toch in een oogopslag?quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
eerlijk, ik kijk er nooit naar, ook niet welke teksten mensen ergens onder hebben staan
Wat nu weerquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je het over een ander soort kliekjes had!
Zelden, en ik heb ook ADHD. (En autisme.)quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zie je toch in een oogopslag?
Ik ook en ik zie het wel. Zoveel verschillende hersens!quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelden, en ik heb ook ADHD. (En autisme.)
Meestal zitten de mensen die anderen beschuldigen van kliekjesvorming in een kliekjequote:Op donderdag 20 februari 2025 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow op FOK! zitten er ook kliekjes he!
Ja vroeger was ik wel veel meer gefocust op talloze details.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook en ik zie het wel. Zoveel verschillende hersens!leuk
Echt?quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow op FOK! zitten er ook kliekjes he!
Nooit gewetenquote:
Hier ook adhd en autisme, en ik zie het altijd wel meteen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelden, en ik heb ook ADHD. (En autisme.)
Wat is er met haar?quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]Echt he!
Ja die film gaat een enorme hit worden!
Doomcock had er vannacht ook weer een video over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |