SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik had deze tt nietI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Kree ole oleeDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Heel verhaal getikt pleiteMaar wat ik niet snap is dat hele ladingen users op kree gaan katten. Iedereen kent hem toch ondertussen toch wel een beetje.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Miauw?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:50 schreef Soury het volgende:
Heel verhaal getikt pleiteMaar wat ik niet snap is dat hele ladingen users op kree gaan katten. Iedereen kent hem toch ondertussen toch wel een beetje.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik haat die god TT'sIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Het is makkelijk om te zeiken op "zwakken" dan om je eigen sores onder ogen te zien.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:50 schreef Soury het volgende:
Kree is een makkelijk pispaaltje omdat 'ie zo lekker "hapt" maar hij bedoelt het goed allemaal.Well, life can be a riot
Zo werkt dat hier blijkbaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:50 schreef Soury het volgende:
Gaat toch al jaren zo.Don't follow me. I am lost too
Zie hem niet als zwak meer onhandig en ja ik zou die mail graag willen lezen over het OR gebeuren. Dat is toch humorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is makkelijk om te zeiken op "zwakken" dan om je eigen sores onder ogen te zien.
Kree is een makkelijk pispaaltje omdat 'ie zo lekker "hapt" maar hij bedoelt het goed allemaal.
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bedtijd
Don't follow me. I am lost too
Je wordt al beschuldigt van pestgedrag omdat je een mening geeftquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zo werkt dat hier blijkbaar.
Gaat toch al jaren zo.
Filmpje laatst van z'n werk was ook leuk om te zien.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie hem niet als zwak meer onhandig en ja ik zou die mail graag willen lezen over het OR gebeuren. Dat is toch humor![]()
Niet gezienquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Filmpje laatst van z'n werk was ook leuk om te zien.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja gezien, hij heeft een toffe baan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Filmpje laatst van z'n werk was ook leuk om te zien.Iedereen is een kutlultrut
Was een promotiefilmpje volgens mij. Is alweer een aantal weken geleden of een maand. Tijd gaat snel dus weet het niet precies meer.quote:![]()
Humor vind ik 't niet.. Dat vind ik oprecht wel iets waarbij iemand had moeten ingrijpen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie hem niet als zwak meer onhandig en ja ik zou die mail graag willen lezen over het OR gebeuren. Dat is toch humor
Maar onhandig, tsja dat ookWell, life can be a riot
Dat filmpje wat op YouTube staat bedoel je? Of wat hij zelf deelde hier? Want dat heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Filmpje laatst van z'n werk was ook leuk om te zien.Well, life can be a riot
Ja hij deelde het wel hier, denk dat het op YT staat, maar weet het ook niet meer precies.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat filmpje wat op YouTube staat bedoel je? Of wat hij zelf deelde hier? Want dat heb ik niet gezien![]()
Hoezo ingrijpen de mail was de deur al uit voordat iemand hem op andere gedachte kon brengen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Humor vind ik 't niet.. Dat vind ik oprecht wel iets waarbij iemand had moeten ingrijpen.
Maar onhandig, tsja dat ookIedereen is een kutlultrut
Dat filmpje ken ik ja. Mooi filmpje.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja hij deelde het wel hier, denk dat het op YT staat, maar weet het ook niet meer precies.
Hij heeft die typische eau klank die al die Katwijkers/Leidenaren/Alphenaren hebben
Well, life can be a riot
Ja naja... Vraag mij echt af of 't wel zo'n nette mail was als dat 'ie zegtquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo ingrijpen de mail was de deur al uit voordat iemand hem op andere gedachte kon brengen.
Well, life can be a riot
Oh?quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat filmpje ken ik ja. Mooi filmpje.
Hij heeft die typische eau klank die al die Katwijkers/Leidenaren/Alphenaren hebbenTrust nobody![]()
Minder dan 450 scheldwoorden die niet goed gespeld waren noem ik netjes van hem eigenlijkquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja naja... Vraag mij echt af of 't wel zo'n nette mail was als dat 'ie zegt
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Waarschijnlijk heeft hij het adres verkeerd ingetikt en is het nooit aangekomenquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja naja... Vraag mij echt af of 't wel zo'n nette mail was als dat 'ie zegt
Ik denk dat ik het geluid uit had staan, want ik heb hem niet horen praten. Volgens mij werd hij alleen maar gevolgd en niet geïnterviewd.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat filmpje ken ik ja. Mooi filmpje.
Hij heeft die typische eau klank die al die Katwijkers/Leidenaren/Alphenaren hebben![]()
Ja. Ga 't niet delen nu want weet niet of dat gepast is. Dat mag Kree zelf doen.quote:Well, life can be a riot
Voice-over is zijn stem volgens mij.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het geluid uit had staan, want ik heb hem niet horen praten. Volgens mij werd hij alleen maar gevolgd en niet geïnterviewd.Well, life can be a riot
Dat zou goed kunnenquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij het adres verkeerd ingetikt en is het nooit aangekomenen hoop ik ergens voor 'm
Well, life can be a riot
Gewoon niet doen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja. Ga 't niet delen nu want weet niet of dat gepast is. Dat mag Kree zelf doen.
En is advies aan ieder, niet enkel aan grote tijd
Ik heb hem nog nooit zien schelden eik.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Minder dan 450 scheldwoorden die niet goed gespeld waren noem ik netjes van hem eigenlijkIedereen is een kutlultrut
Hier ga ik maar even mezelf onthouden van commentaarquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit zien schelden eik.
Oh okquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier ga ik maar even mezelf onthouden van commentaar
Zal volgende keer p lettenquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja. Ga 't niet delen nu want weet niet of dat gepast is. Dat mag Kree zelf doen.Trust nobody![]()
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Cajonquote:Well, life can be a riot
CapuchonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jongen.Well, life can be a riot
Kreeg roept het ook wel een beetje over zichzelf als he
Het is niet enkel gebrabbel en onhandig enzo, dat is mario en daar heeft niemand echt last vanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hoef je hem nog niet verrot te schelden maar dat er een stukje weerstand is af en toe snap ik welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Naja, Mario word ook wel in de zeik genomen als er weer eens iets randoms uitkomt gevolgd door "MUTTI"quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:19 schreef sp3c het volgende:
Het is niet enkel gebrabbel en onhandig enzo, dat is mario en daar heeft niemand echt last vanWell, life can be a riot
Mutti is gewoon een hele lieve frauOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Eine gute frauleinWell, life can be a riot
Kan je geen (tijdelijke) kortingskaart voor 1 maand nemen dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja wel mooi, maar hoorde al 30 euro intree voor die club en dan tien euro extra mag je een toefje slagroom van een tiet likken. Alleen die reis zou mij al tussen de 60 en 80 euro kosten moet je ook nog eten op locatie etc.
40% korting in de daluren, of Weekendvoordeel? Of Weekend Vrij?
Dat zeg je dan binnen 1 maand weer op, en dan reis je vet veel goedkoper met de trein...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dat is een viespeuk en scheldt iedereen de moederquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:19 schreef sp3c het volgende:
Het is niet enkel gebrabbel en onhandig enzo, dat is mario en daar heeft niemand echt last van
Doen ze dat ook al in de trein?quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan je geen (tijdelijke) kortingskaart voor 1 maand nemen dan?
Dat zeg je dan binnen 1 maand weer op, en dan reis je vet veel goedkoper met de trein...Iedereen is een kutlultrut
Lol
Naja dan ben ik er denk niet op die momenten, ik bedenk een ander voorbeeldOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Mario wordt hier als schattige knuffel Oostenrijker gezien. Ik moet die gast zelf dan weer niet. Zo gaat datquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:24 schreef sp3c het volgende:
Lol
Naja dan ben ik er denk niet op die momenten, ik bedenk een ander voorbeeldIedereen is een kutlultrut
Hmm goeie tip vroeger had ik die 60% korting abonnement maar toen ik hem opzegde zeiden ze al daar gaan we mee stoppen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan je geen (tijdelijke) kortingskaart voor 1 maand nemen dan?
Dat zeg je dan binnen 1 maand weer op, en dan reis je vet veel goedkoper met de trein...They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vind kreeg ook wel een leuke gozerquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Mario wordt hier als schattige knuffel Oostenrijker gezien. Ik moet die gast zelf dan weer niet. Zo gaat dat
Maar hij leest nooit en blijft maar drammen vaak ook onbegrijpelijke teksten en op een gegeven moment is dat grappig voor mijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Niks tegen hem verder maar lolOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Rode kaart voor TheoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Soms heb je dat.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Mario wordt hier als schattige knuffel Oostenrijker gezien. Ik moet die gast zelf dan weer niet. Zo gaat dat
Maar mensen hier doen ook net waar ze zin in hebben.
Ene dag heb je een leuke gesprek met iemand. En de andere dag doet diegene net alsof je een of andere zelfingenomen arrogante eikel bent![]()
•SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Maassen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat lezen is wel een dingetje ja, maar verder prima kerel. Er zijn genoeg users die hier niet op iedereen reageren, zo gaat dat.![]()
HernandezThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
60%?! Dat is toch nooit geweest....?quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmm goeie tip vroeger had ik die 60% korting abonnement maar toen ik hem opzegde zeiden ze al daar gaan we mee stoppen.
Of een verdwaalde nasleep van de OV_studentenjaarkaart of zo?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
BORNTOBEALIVEquote:
Well, life can be a riot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was van 2010 tot 2018 dat ik die kaart had.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:34 schreef Sally het volgende:
[..]
60%?! Dat is toch nooit geweest....?
Of een verdwaalde nasleep van de OV_studentenjaarkaart of zo?
Kosten 60 euro per jaar scheelde wel veel omdat ik maandelijks wel naar België ging.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nope, idd.quote:idd.quote:en blijft maar drammenidd.quote:vaak ook onbegrijpelijke teksten+ niet?quote:en op een gegeven moment is dat grappig voor mij
Voor mij iig niet meer grappig.
Ging zelfs door in dm, ook toen ik verzocht dat hij stopte.
Dan maar daar op de block.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:34 schreef Shii het volgende:
Houd het wat overzichtelijker bij lappen tekst, vind ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
R.I.P DTS.![]()
Truequote:Op woensdag 19 februari 2025 00:32 schreef Shii het volgende:
Dat lezen is wel een dingetje ja, maar verder prima kerel. Er zijn genoeg users die hier niet op iedereen reageren, zo gaat dat.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat is het leuke toch ook, zoveel verschillende mensen en hun eigen dingetjes.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:32 schreef Shii het volgende:
Dat lezen is wel een dingetje ja, maar verder prima kerel. Er zijn genoeg users die hier niet op iedereen reageren, zo gaat dat.Iedereen is een kutlultrut
Ook wel mooie omgeving Kortrijk Kalmthout Brasschaat Kapellen daar veel mooie natuur.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan was ze het wel waardquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was ook voor een ex@:grotetijd
Zeven jaar met mij volgehouden die meid was wel een lieverd verder.![]()
Goh.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jij hakt zelf ook op hem in he? Dat ziet hij als onrecht en jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:35 schreef Sally het volgende:
[..]
nope, idd.
[..]
idd.
[..]
idd.
[..]
+ niet?
Voor mij iig niet meer grappig.
Ging zelfs door in dm, ook toen ik verzocht dat hij stopte.
Dan maar daar op de block.Iedereen is een kutlultrut
Laatste jaar kreeg ze kantoor baan en ik bleef veel blowen ging ze nog met der auto 4 uur rijden na een werkdag om weekend bij mij te zijn. Hoop dat ze gelukkig is nu. Lieve vader had ze ook wel slimme man wist alles van programmeren en chemica enzo.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tja, klopt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij hakt zelf ook op hem in he? Dat ziet hij als onrecht en ja
En ik denk dat hij het van mij zelfs erger vond, aangezien hij en ik ook achter FOK! om nog een contact met elkaar hadden. Maar ook daar bleef hij maar doorgaan, en dan is ook voor mij een grens bereikt.
Mss ken je niet alles van mijn eigen geschiedenis. Nou, dan bij dezen even een inside stukje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Op zondag altijd wandelen daar en daarna een pintje doen.
R.I.P DTS.![]()
Ik vind het bijzonder dat gebruik van spoilers. Er zijn er meer die spoilers gebruiken en er soms zielige ellende of persoonlijke dingen in typen alsof het dan ineens anders is als het onder een spoiler staat. Niet openlijk zielig of ellendig willen doen, maar het stiekem wel willen zijn. Ik weet het niet hoe dat werkt. Ik gebruikt het zelf nauwelijks, of soms als een grapje.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Houd het wat overzichtelijker bij lappen tekst, vind ik.![]()
Ah zo..quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was ook voor een ex@:grotetijd
Zeven jaar met mij volgehouden die meid was wel een lieverd verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik er ECHT mijn bek over
Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutIk heb eigenlijk geen interesse in jou![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, klopt.
En ik denk dat hij het van mij zelfs erger vond, aangezien hij en ik ook achter FOK! om nog een contact met elkaar hadden. Maar ook daar bleef hij maar doorgaan, en dan is ook voor mij een grens bereikt.
Mss ken je niet alles van mijn eigen geschiedenis. Nou, dan bij dezen even een inside stukje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
En dat hij laatst een paar (in mijn ogen) grove uitspraken deed midden in de nacht, vervolgens tot 3x toe in de ochtend (en middag?) zegt dat hij dat nooit gezegd heeft....
En dat hij eigenlijk die opmerking 'lief' bedoelde maar dat ene woord maakte het voor mij heel moeilijk om toch positief te zien....
Hmz.
Ja, zelfs in dm heeft hij ontkend het gezegd te hebben op het forum. Ondanks dat ik quotes en links en screenshots kon laten zien.....
Maar ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat gebruik van spoilers. Er zijn er meer die spoilers gebruiken en er soms zielige ellende of persoonlijke dingen in typen alsof het dan ineens anders is als het onder een spoiler staat. Niet openlijk zielig of ellendig willen doen, maar het stiekem wel willen zijn. Ik weet het niet hoe dat werkt. Ik gebruikt het zelf nauwelijks, of soms als een grapje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody![]()
Dan niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen interesse in jou
Maar jij 'valt' mij wel aan op dingen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Aww das wel echt liefquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laatste jaar kreeg ze kantoor baan en ik bleef veel blowen ging ze nog met der auto 4 uur rijden na een werkdag om weekend bij mij te zijn. Hoop dat ze gelukkig is nu. Lieve vader had ze ook wel slimme man wist alles van programmeren en chemica enzo.Trust nobody![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ah zo..Wel apart dat contact met haar ex.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik er ECHT mijn bek overThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ah nu is het ineens aanvallen, dat is zo apart.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan niet.
Maar jij 'valt' mij wel aan op dingen.Iedereen is een kutlultrut
Hoe mag ik dit opvatten dan?quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah nu is het ineens aanvallen, dat is zo apart.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij hakt zelf ook op hem in he? Dat ziet hij als onrecht en ja
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ah zo..Het zit je nog hoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik er ECHT mijn bek over
Trust nobody![]()
Doe eens normaal.... Ze legt iets heel persoonlijks op tafel en jij reageert zo?quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen interesse in jou
Soury.. Dat valt mij oprecht van je tegen
Well, life can be a riot
Een mening die ik over jou heb.quote:Iedereen is een kutlultrut
Ik zie niks persoonlijks (oh die lege spoilers bedoel je?)quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Doe eens normaal.... Ze legt iets heel persoonlijks op tafel en jij reageert zo?
Soury.. Dat valt mij oprecht van je tegenIedereen is een kutlultrut
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Hoe is dit een mening?quote:Ja, ik was even hard, maar dat was even nodig. En zo heel hard als ik wel eens mensen heb zien doen hier (en elders op FOK!) was ik ook weer niet.quote:Jij hakt zelf ook op hem in he? Dat ziet hij als onrecht en jaOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zijn er 4. In de laatste zit echt een tekst.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie niks persoonlijks (oh die lege spoilers bedoel je?)
Wil je best een tip geven hoe je het snel kan zien wat er aan tekst staat binnen veel spoilers, maar ja: even geen zin in nu.
Ik ga slapen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Mist kan heel mooi zijn Marioquote:Well, life can be a riot
quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Klinkt wel toxic die meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: