Dat is een viespeuk en scheldt iedereen de moederquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:19 schreef sp3c het volgende:
Kreeg roept het ook wel een beetje over zichzelf als he
Het is niet enkel gebrabbel en onhandig enzo, dat is mario en daar heeft niemand echt last van
Doen ze dat ook al in de trein?quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan je geen (tijdelijke) kortingskaart voor 1 maand nemen dan?
40% korting in de daluren, of Weekendvoordeel? Of Weekend Vrij?
Dat zeg je dan binnen 1 maand weer op, en dan reis je vet veel goedkoper met de trein...
Mario wordt hier als schattige knuffel Oostenrijker gezien. Ik moet die gast zelf dan weer niet. Zo gaat datquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:24 schreef sp3c het volgende:
Lol
Naja dan ben ik er denk niet op die momenten, ik bedenk een ander voorbeeld
Hmm goeie tip vroeger had ik die 60% korting abonnement maar toen ik hem opzegde zeiden ze al daar gaan we mee stoppen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan je geen (tijdelijke) kortingskaart voor 1 maand nemen dan?
40% korting in de daluren, of Weekendvoordeel? Of Weekend Vrij?
Dat zeg je dan binnen 1 maand weer op, en dan reis je vet veel goedkoper met de trein...
Ik vind kreeg ook wel een leuke gozerquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Mario wordt hier als schattige knuffel Oostenrijker gezien. Ik moet die gast zelf dan weer niet. Zo gaat dat
Soms heb je dat.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Mario wordt hier als schattige knuffel Oostenrijker gezien. Ik moet die gast zelf dan weer niet. Zo gaat dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
60%?! Dat is toch nooit geweest....?quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmm goeie tip vroeger had ik die 60% korting abonnement maar toen ik hem opzegde zeiden ze al daar gaan we mee stoppen.
BORNTOBEALIVEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was van 2010 tot 2018 dat ik die kaart had.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:34 schreef Sally het volgende:
[..]
60%?! Dat is toch nooit geweest....?
Of een verdwaalde nasleep van de OV_studentenjaarkaart of zo?
nope, idd.quote:
idd.quote:en blijft maar drammen
idd.quote:vaak ook onbegrijpelijke teksten
+ niet?quote:en op een gegeven moment is dat grappig voor mij
quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:34 schreef Shii het volgende:
Houd het wat overzichtelijker bij lappen tekst, vind ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Truequote:Op woensdag 19 februari 2025 00:32 schreef Shii het volgende:
Dat lezen is wel een dingetje ja, maar verder prima kerel. Er zijn genoeg users die hier niet op iedereen reageren, zo gaat dat.
Dat is het leuke toch ook, zoveel verschillende mensen en hun eigen dingetjes.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:32 schreef Shii het volgende:
Dat lezen is wel een dingetje ja, maar verder prima kerel. Er zijn genoeg users die hier niet op iedereen reageren, zo gaat dat.
Dan was ze het wel waardquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was ook voor een ex@:grotetijd
Zeven jaar met mij volgehouden die meid was wel een lieverd verder.
Jij hakt zelf ook op hem in he? Dat ziet hij als onrecht en jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:35 schreef Sally het volgende:
[..]
nope, idd.
[..]
idd.
[..]
idd.
[..]
+ niet?
Voor mij iig niet meer grappig.
Ging zelfs door in dm, ook toen ik verzocht dat hij stopte.
Dan maar daar op de block.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |