Dat filmpje ken ik ja. Mooi filmpje.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja hij deelde het wel hier, denk dat het op YT staat, maar weet het ook niet meer precies.
Ja naja... Vraag mij echt af of 't wel zo'n nette mail was als dat 'ie zegtquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo ingrijpen de mail was de deur al uit voordat iemand hem op andere gedachte kon brengen.
Oh?quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat filmpje ken ik ja. Mooi filmpje.
Hij heeft die typische eau klank die al die Katwijkers/Leidenaren/Alphenaren hebben
Minder dan 450 scheldwoorden die niet goed gespeld waren noem ik netjes van hem eigenlijkquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja naja... Vraag mij echt af of 't wel zo'n nette mail was als dat 'ie zegt
Waarschijnlijk heeft hij het adres verkeerd ingetikt en is het nooit aangekomenquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja naja... Vraag mij echt af of 't wel zo'n nette mail was als dat 'ie zegt
Ik denk dat ik het geluid uit had staan, want ik heb hem niet horen praten. Volgens mij werd hij alleen maar gevolgd en niet geïnterviewd.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat filmpje ken ik ja. Mooi filmpje.
Hij heeft die typische eau klank die al die Katwijkers/Leidenaren/Alphenaren hebben
Ja. Ga 't niet delen nu want weet niet of dat gepast is. Dat mag Kree zelf doen.quote:
Voice-over is zijn stem volgens mij.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het geluid uit had staan, want ik heb hem niet horen praten. Volgens mij werd hij alleen maar gevolgd en niet geïnterviewd.
Dat zou goed kunnenquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij het adres verkeerd ingetikt en is het nooit aangekomen
Gewoon niet doen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja. Ga 't niet delen nu want weet niet of dat gepast is. Dat mag Kree zelf doen.
Ik heb hem nog nooit zien schelden eik.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Minder dan 450 scheldwoorden die niet goed gespeld waren noem ik netjes van hem eigenlijk
Hier ga ik maar even mezelf onthouden van commentaarquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit zien schelden eik.
Oh okquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier ga ik maar even mezelf onthouden van commentaar
Zal volgende keer p lettenquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja. Ga 't niet delen nu want weet niet of dat gepast is. Dat mag Kree zelf doen.
Cajonquote:
Naja, Mario word ook wel in de zeik genomen als er weer eens iets randoms uitkomt gevolgd door "MUTTI"quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:19 schreef sp3c het volgende:
Kreeg roept het ook wel een beetje over zichzelf als he
Het is niet enkel gebrabbel en onhandig enzo, dat is mario en daar heeft niemand echt last van
Kan je geen (tijdelijke) kortingskaart voor 1 maand nemen dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja wel mooi, maar hoorde al 30 euro intree voor die club en dan tien euro extra mag je een toefje slagroom van een tiet likken. Alleen die reis zou mij al tussen de 60 en 80 euro kosten moet je ook nog eten op locatie etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |