SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik had deze tt nietI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Kree ole oleeDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Heel verhaal getikt pleiteMaar wat ik niet snap is dat hele ladingen users op kree gaan katten. Iedereen kent hem toch ondertussen toch wel een beetje.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Miauw?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:50 schreef Soury het volgende:
Heel verhaal getikt pleiteMaar wat ik niet snap is dat hele ladingen users op kree gaan katten. Iedereen kent hem toch ondertussen toch wel een beetje.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik haat die god TT'sIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Het is makkelijk om te zeiken op "zwakken" dan om je eigen sores onder ogen te zien.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:50 schreef Soury het volgende:
Kree is een makkelijk pispaaltje omdat 'ie zo lekker "hapt" maar hij bedoelt het goed allemaal.Well, life can be a riot
Zo werkt dat hier blijkbaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:50 schreef Soury het volgende:
Gaat toch al jaren zo.Don't follow me. I am lost too
Zie hem niet als zwak meer onhandig en ja ik zou die mail graag willen lezen over het OR gebeuren. Dat is toch humorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is makkelijk om te zeiken op "zwakken" dan om je eigen sores onder ogen te zien.
Kree is een makkelijk pispaaltje omdat 'ie zo lekker "hapt" maar hij bedoelt het goed allemaal.
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bedtijd
Don't follow me. I am lost too
Je wordt al beschuldigt van pestgedrag omdat je een mening geeftquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zo werkt dat hier blijkbaar.
Gaat toch al jaren zo.
Filmpje laatst van z'n werk was ook leuk om te zien.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie hem niet als zwak meer onhandig en ja ik zou die mail graag willen lezen over het OR gebeuren. Dat is toch humor![]()
Niet gezienquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Filmpje laatst van z'n werk was ook leuk om te zien.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja gezien, hij heeft een toffe baan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Filmpje laatst van z'n werk was ook leuk om te zien.Iedereen is een kutlultrut
Was een promotiefilmpje volgens mij. Is alweer een aantal weken geleden of een maand. Tijd gaat snel dus weet het niet precies meer.quote:![]()
Humor vind ik 't niet.. Dat vind ik oprecht wel iets waarbij iemand had moeten ingrijpen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie hem niet als zwak meer onhandig en ja ik zou die mail graag willen lezen over het OR gebeuren. Dat is toch humor
Maar onhandig, tsja dat ookWell, life can be a riot
Dat filmpje wat op YouTube staat bedoel je? Of wat hij zelf deelde hier? Want dat heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Filmpje laatst van z'n werk was ook leuk om te zien.Well, life can be a riot
Ja hij deelde het wel hier, denk dat het op YT staat, maar weet het ook niet meer precies.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat filmpje wat op YouTube staat bedoel je? Of wat hij zelf deelde hier? Want dat heb ik niet gezien![]()
Hoezo ingrijpen de mail was de deur al uit voordat iemand hem op andere gedachte kon brengen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Humor vind ik 't niet.. Dat vind ik oprecht wel iets waarbij iemand had moeten ingrijpen.
Maar onhandig, tsja dat ookIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: