SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja dit..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
https://www.hartvannederl(...)erknemers-op-de-been
Was toevallig laatst in het "nieuws"
Trust nobody![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
maar eens een beetje van je af leren bijtenquote:
ziek is ziek
en dan zoeken ze het daar maar uit hoe ze het regelen![]()
Ja moet niet jouw probleem wordenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
maar eens een beetje van je af leren bijten
ziek is ziek
en dan zoeken ze het daar maar uit hoe ze het regelen![]()
mijn probleem ook niet neequote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja moet niet jouw probleem worden![]()
![]()
Ja beetje oefenenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
maar eens een beetje van je af leren bijten
ziek is ziek
en dan zoeken ze het daar maar uit hoe ze het regelen
Niet mijn sterkste kantTrust nobody![]()
Jazekerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh hai![]()
![]()
Mooien TT , zit daar een gedachte achter?quote:![]()
@:Harrie is op vakantie van fok dus ik doe ff af en toe wat posten over de meet en zulks.
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @:GroteTijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @KoningWouter ( Hopelijk kan ik er bij zijn )Wij hopen uiteraard gezellig mee
🟪 @:DerRabbit
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Mikeytt
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekent slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwsgierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat moment daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
heel de rest van de week een mooie kansquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja beetje oefenen
Niet mijn sterkste kant
je bent ziek, je hebt koorts, alles doet zeer, je slaapt de halve nacht niet
anders nog iets?
ZIEKMELDEN.
en niks beloven.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
@:Harrie is op vakantie van fok dus ik doe ff af en toe wat posten over de meet en zulks.
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:_username_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @:GroteTijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @:KoningWouter ( Hopelijk kan ik er bij zijn )Wij hopen uiteraard gezellig mee
🟪 @:DerRabbit
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Mikeytt
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekent slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwsgierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat moment daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
Geen mention meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En anders moeten ze ons maar ff bellenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:15 schreef maily het volgende:
[..]
heel de rest van de week een mooie kans
anders nog iets?
ZIEKMELDEN.
en niks beloven.![]()
Ja mamaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:15 schreef maily het volgende:
[..]
heel de rest van de week een mooie kans
anders nog iets?
ZIEKMELDEN.
en niks beloven.
Trust nobody![]()
Aah een diepere betekenis in in een simpele korte zin. Daar hou ik vanquote:
Plaatje in de OP vind ik ook grappig, en passend bij de TT..
Hier is over nagedacht
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nou die hoort gewoon nog bij het vorige topicquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Aah een diepere betekenis in in een simpele korte zin. Daar hou ik van
Plaatje in de OP vind ik ook grappig, en passend bij de TT..
Hier is over nagedacht![]()
![]()
He waarom zeg je dat nouquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou die hoort gewoon nog bij het vorige topic
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nee heb ik nu niet hoor.quote:
Maar ik bedoelde dan is zeiken en zieken hetzelfde
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Man x 3Don't follow me. I am lost too
Uhuhuquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar elke keer wat is ook maar zozo![]()
![]()
Ik heb hier toch regelmatig TT's gezien die topics in de herhaling doorgingen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Owwquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee heb ik nu niet hoor.
Maar ik bedoelde dan is zeiken en zieken hetzelfde
Trust nobody![]()
Ja maar daar stond geen wat inquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uhuhu![]()
![]()
Ik heb hier toch regelmatig TT's gezien die topics in de herhaling doorgingen![]()
![]()
Setje gerepeteerd, ging beter dan vorige keer. Bijna klaar voor de gig
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ja dat is wel een ding wat dan benoemd moet worden , dat begrijp ik ook ,zo gaat het hierquote:![]()
\Maar het laatste waar ik mee bezig ben is BolkenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wat een geld zullen mensen kwijt zijn die avond.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja idemquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat is wel een ding wat dan benoemd moet worden , dat begrijp ik ook ,zo gaat het hier![]()
\Maar het laatste waar ik mee bezig ben is Bolken![]()
![]()
hebben ze er voor overquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat een geld zullen mensen kwijt zijn die avond.![]()
Same. Zit hier vooral voor de gesprekken die tussen het bolken door gebeuren. Maar als er echt teveel gebolkt word is dat wel een dingetje en ga ik liever ff wegquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat is wel een ding wat dan benoemd moet worden , dat begrijp ik ook ,zo gaat het hier![]()
\Maar het laatste waar ik mee bezig ben is Bolken![]()
In de avond is 't vaak wat rustiger / gemoedelijker.Well, life can be a riot
Ja wel mooi, maar hoorde al 30 euro intree voor die club en dan tien euro extra mag je een toefje slagroom van een tiet likken. Alleen die reis zou mij al tussen de 60 en 80 euro kosten moet je ook nog eten op locatie etc.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
sja.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja wel mooi, maar hoorde al 30 euro intree voor die club en dan tien euro extra mag je een toefje slagroom van een tiet likken. Alleen die reis zou mij al tussen de 60 en 80 euro kosten moet je ook nog eten op locatie etc.
dan wordt het 150 euro pp? voor degenen die ver weg wonen dan![]()
![]()
De meesten gaan niet eens naar de club hoor. Alleen daarvoor een drankje (of 2quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja wel mooi, maar hoorde al 30 euro intree voor die club en dan tien euro extra mag je een toefje slagroom van een tiet likken. Alleen die reis zou mij al tussen de 60 en 80 euro kosten moet je ook nog eten op locatie etc.) doen
![]()
Ja, wordt denk ik geen goedkoop avondjeIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Wacht wat die club waar we in de avond heen gaan kost DERTIG EURO entree?
Ik wil best in de middag lekker meeten en hangen/chillen. Maar ga echt niet mee die club inWord te gek joh
Well, life can be a riot
Denk nog wel duurder neem aan dat ze ook een drankje of twintig doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:47 schreef maily het volgende:
[..]
sja.
dan wordt het 150 euro pp? voor degenen die ver weg wonen danThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
een drankje of twintig?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denk nog wel duurder neem aan dat ze ook een drankje of twintig doen.
doe normaal![]()
Ja idd, 18 is meer dan genoegquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
een drankje of twintig?
doe normaal![]()
![]()
o en al die sigaretten tussendoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denk nog wel duurder neem aan dat ze ook een drankje of twintig doen.![]()
![]()
![]()
Twintig? Dan denk je in doktershandschrift johquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denk nog wel duurder neem aan dat ze ook een drankje of twintig doen.
Well, life can be a riot
Me
Mwah, van 16 tot 6 uur, is 12 uur, dan is 20 drankjes niet eens zo heel gekIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ook dat van de spanning en twintig drankjes is gemiddeld avondje uit toch.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
fok is weer traag
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denk nog wel duurder neem aan dat ze ook een drankje of twintig doen.ze heten niet allemaal @Harriequote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denk nog wel duurder neem aan dat ze ook een drankje of twintig doen.![]()
ik heb nooit zulke gemiddelde avondjes hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook dat van de spanning en twintig drankjes is gemiddeld avondje uit toch.![]()
![]()
Inclusief fireball shotjes etc tequilaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:52 schreef maily het volgende:
[..]
ik heb nooit zulke gemiddelde avondjes hoor![]()
![]()
Fireball shotje klinkt wel lekkerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Inclusief fireball shotjes etc tequila
Tequila niet
Ja is weer feestquote:
Well, life can be a riot
Vroeger in vergane gloriejaren ook niet?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:52 schreef maily het volgende:
[..]
ik heb nooit zulke gemiddelde avondjes hoorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jammer is dat.quote:Don't follow me. I am lost too
ma1lyquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:53 schreef Shii het volgende:
Wie heeft de laatste post voordat fok weer uit de lucht is.![]()
![]()
ik zie de rekening alleen maar oplopen zoquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Inclusief fireball shotjes etc tequila![]()
en dan op het laatst zeker nog even een bruine fruitschaal![]()
![]()
Buurtfeest. Een keer per jaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger in vergane gloriejaren ook niet?
Maar dat is geen gemiddelde avond![]()
![]()
![]()
Wel erop letten dat ze je geen Fireman geven ipv van Fireball.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Fireball shotje klinkt wel lekker
Tequila nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
We doen het er maar mee..Don't follow me. I am lost too
![]()
Ohja dat wil ook wel los gaanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:55 schreef maily het volgende:
[..]
Buurtfeest. Een keer per jaar.
Maar dat is geen gemiddelde avond![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarvoor?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:56 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
ZiJn JuLliE eR kLaAr VoOr AlLeMaAl ?Don't follow me. I am lost too
Jaaaaaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:56 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
ZiJn JuLliE eR kLaAr VoOr AlLeMaAl ?![]()
![]()
Ik zeg geen nee tegen een fireman in de stripclubquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel erop letten dat ze je geen Fireman geven ipv van Fireball.
Maar Grote tijd ritselt vast wel die gratis vip behandeling voor jullie met zijn tiktok fame.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dan komt er zo 25 euro bijquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zeg geen nee tegen een fireman in de stripclub![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar Grote tijd ritselt vast wel die gratis vip behandeling voor jullie met zijn tiktok fame.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar Grote tijd ritselt vast wel die gratis vip behandeling voor jullie met zijn tiktok fame.
Well, life can be a riot
Dan neem ik wel een drankje minder!quote:
AlTiJdquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:56 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
ZiJn JuLliE eR kLaAr VoOr AlLeMaAl ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Dure drankjes!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan neem ik wel een drankje minder!![]()
Naja 2 cocktails kosten al gauw 25 euro tegenwoordigquote:
Is toch mooi ben je de held van de avond gratis shotjes lapdance van paar van die vrouwtjes daar.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar je had het over 'een' drankjequote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja 2 cocktails kosten al gauw 25 euro tegenwoordig![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]A[ afbeelding ]A[ afbeelding ]P[ afbeelding ]J[ afbeelding ]E[ afbeelding ]E[ afbeelding ]EB
I
R
T
I
E
halootjes
![]()
Zit niet eens te wachten op het uitgaan man. Kom vooral naar de meet voor de gezelligheid en het hangen met mensen. Niet om daarna uit te gaan, kost me te veel, word te chaotisch, en wil ook graag re-de-lijk bijtijds thuis zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is toch mooi ben je de held van de avond gratis shotjes lapdance van paar van die vrouwtjes daar.Well, life can be a riot
en dan 20 op een avondquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja 2 cocktails kosten al gauw 25 euro tegenwoordig
hoe gaan jullie dat afrekenen eigenlijk?
een iemand heeft de portemonnee en stuurt tikkies achteraf?![]()
Ja meervoud leek me wel evident bij drankjesquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar je had het over 'een' drankje
Kan toch gewoon. Dat zullen de meesten doen..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zit niet eens te wachten op het uitgaan man. Kom vooral naar de meet voor de gezelligheid en het hangen met mensen. Niet om daarna uit te gaan, kost me te veel, word te chaotisch, en wil ook graag re-de-lijk bijtijds thuis zijn.![]()
Maar een drankje minder is dus geen ¤25?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja meervoud leek me wel evident bij drankjes![]()
![]()
Oei, dat wordt 500 euro cash meenemen en pottenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:03 schreef maily het volgende:
[..]
en dan 20 op een avond
hoe gaan jullie dat afrekenen eigenlijk?
een iemand heeft de portemonnee en stuurt tikkies achteraf?
dat zijn er dus 2quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar een drankje minder is dus geen ¤25?![]()
![]()
Helleuwwwwwwwwww AaPjEeEeEeEeEquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:03 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
[img][ [url=https://cosgan.de/images/smilie/froehlich/s0722.gif]afbeelding[/url] ]B [ [url=https://cosgan.de/images/smilie/froehlich/s0722.gif]afbeelding[/url] ]I [ [url=https://cosgan.de/images/smilie/froehlich/s0722.gif]afbeelding[/url] ]R [ [url=https://cosgan.de/images/smilie/froehlich/s0722.gif]afbeelding[/url] ]T [ [url=https://cosgan.de/images/smilie/froehlich/s0722.gif]afbeelding[/url] ]I [ [url=https://cosgan.de/images/smilie/froehlich/s0722.gif]afbeelding[/url] ]E [ [url=https://cosgan.de/images/smilie/froehlich/s0722.gif]afbeelding[/url] ][/img]
neee die werken niet![]()
halootjes
![]()
Okok dan drink ik wel drankjes minderquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar een drankje minder is dus geen ¤25?
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Helleuwwwwwwwwww AaPjEeEeEeEeEhttps://yoursmiles.org/ts(...)ile/heart/t45005.gif
HALOTJES BIRTIE
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:05 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] HALOTJES BIRTIE [ afbeelding ]
ftfyquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Okok dan drink ik wel een paar drankjes minder![]()
![]()
maar je wil wel die brandweerman?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Okok dan drink ik wel drankjes minder![]()
Nou als dat eens zou kunnen...quote:
Oh wacht, je bedoelt het drankje zeker?
nee niet het drankjequote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou als dat eens zou kunnen...
Oh wacht, je bedoelt het drankje zeker?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Ik doe wel gewoon een brandweerman en een shotje firemanquote:
Aapjequote:
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
En een fireball, want stiekem is die veel lekkerderIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
maak maar eens een lijstjequote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:11 schreef MizzezAmy het volgende:
En een fireball, want stiekem is die veel lekkerder![]()
![]()
Hehequote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:11 schreef MizzezAmy het volgende:
En een fireball, want stiekem is die veel lekkerderThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat lijkt me verstandig, kan ik gelijk uitrekenen hoeveel ik moet sparen.quote:
Of gewoon mn vakantiegeld eraan besteden
Daar moet een.....glaasje ranja in, een glaasje ranja in, jaja ranja inquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Daar is ie toch!! Zijne koninklijkehoogheid meneer Nijnemans in eigen persoonquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar moet een.....glaasje ranja in, een glaasje ranja in, jaja ranja in
Ja, ik moet toch wel eventjes snoeihard komen bolken hier om het goed voorbeeld te gevenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daar is ie toch!! Zijne koninklijkehoogheid meneer Nijnemans in eigen persoon
Knijnie bolkemansquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, ik moet toch wel eventjes snoeihard komen bolken hier om het goed voorbeeld te geven![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, ik moet toch wel eventjes snoeihard komen bolken hier om het goed voorbeeld te gevenieders grote voorbeeld der voorbeelden
Ik hou het bij water, is beter voor het slapengaanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar moet een.....glaasje ranja in, een glaasje ranja in, jaja ranja in
Wellicht verstandiger ja, minder suiker afhankelijk van de bronnen en filter installatie die je lokale water leverancier levertquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hou het bij water, is beter voor het slapengaan
@kreequote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht verstandiger ja, minder suiker afhankelijk van de bronnen en filter installatie die je lokale water leverancier levertWell, life can be a riot
Laat kree nu even van zijn eigen lekker flesje water genieten, of vodka zoals hij het zelf noemtquote:
Bijna bedtijd denk ik.Don't follow me. I am lost too
Zou het een groot flesje, of klein flesje zijn?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat kree nu even van zijn eigen lekker flesje water genieten, of vodka zoals hij het zelf noemt![]()
![]()
Denk dat je beter kunt vragen hoeveel flessen het zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:24 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Zou het een groot flesje, of klein flesje zijn?
Owhja is ook zoquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denk dat je beter kunt vragen hoeveel flessen het zijn![]()
![]()
Kree is er niet..Don't follow me. I am lost too
Je moet toch wel zo'n 2 liter per dag drinkenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Beetje onfatsoenlijk.Don't follow me. I am lost too
Hitscan WandaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die komt misschien nog wel vannacht joh.quote:Well, life can be a riot
Terug naar de orde van de dag, of de bolk van de dag!
Heb ik veel gemist in mijn schijnende afwezigheid?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja he @Kissingbird ?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
Heb ik veel gemist in mijn schijnende afwezigheid?![]()
Geen idee .quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die komt misschien nog wel vannacht joh.
Zit hij vaak in de nacht?Don't follow me. I am lost too
Ik ga een voorbeeld aan Kree nemen!quote:
Die is weer aan het werk. Toffe baan heeft hij, en geen werkt gaat hij losquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die komt misschien nog wel vannacht joh.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Paar dagen terug heeft 'ie schijnbaar gepost tot vroeg in de ochtend.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geen idee .
Zit hij vaak in de nacht?Well, life can be a riot
Welterusten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga een voorbeeld aan Kree nemen!![]()
![]()
Kloddertje hier, kloddertje daar.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
Heb ik veel gemist in mijn schijnende afwezigheid?Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga een voorbeeld aan Kree nemen!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
De hele avond, nacht en ochtendquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Paar dagen terug heeft 'ie schijnbaar gepost tot vroeg in de ochtend.![]()
Ik zie hem alleen overdag af en toe.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Paar dagen terug heeft 'ie schijnbaar gepost tot vroeg in de ochtend.Don't follow me. I am lost too
Nou nr.1 van deze reeks is er vakerquote:Iedereen is een kutlultrut
Nope ik nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow heeft @:kissingbird het weer bont gemaakt vandaag?![]()
Daar zei ik dan ook niks overquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nr.1 van deze reeks is er vaker![]()
![]()
![]()
Uhuh, geloof ik meteen!quote:
Net zoals ik gelijk geloof dat de paus heilig is, Trump een IQ boven de 100 heeft en er echt over water gelopen kan worden![]()
Ze eten de hondenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uhuh, geloof ik meteen!
Net zoals ik gelijk geloof dat de paus heilig is, Trump een IQ boven de 100 heeft en er echt over water gelopen kan worden![]()
Kree gaat meestal compleet los als hij niet moet werken, laat die gozer lekker denk ik dan (al zou ik dat zelf ook niet volhouden)quote:Iedereen is een kutlultrut
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uhuh, geloof ik meteen!
Ja joh moet ie ook zelf weten, maar klaar is klaar toch qua discussie..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Kree gaat meestal compleet los als hij niet moet werken, laat die gozer lekker denk ik dan (al zou ik dat zelf ook niet volhouden)![]()
Maar die is er dan weer nooit in de nachtquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nr.1 van deze reeks is er vaker![]()
Maar de paus is echt heilig hoor!quote:![]()
Ik vind het wel vermakelijk soms. Brengt wel wat kleur hier.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:33 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja joh moet ie ook zelf weten, maar klaar is klaar toch qua discussie..Iedereen is een kutlultrut
Ik heb vandaag amper nieuws gevolgd.
Lekker rustig wel.Don't follow me. I am lost too
met nadruk op somsquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk soms. Brengt wel wat kleur hier.![]()
![]()
Het leest af en toe ontzettend moeilijk. Maar zelfs als 'ie los gaat en geďrriteerd is blijft 'ie vriendelijk. Heb daar ook wel respect voor.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Kree gaat meestal compleet los als hij niet moet werken, laat die gozer lekker denk ik dan (al zou ik dat zelf ook niet volhouden)Well, life can be a riot
Kree is een mooi figuur
Precies. Is het niet alleen maar smileys en af en toe een zinnetje hier of daar. Beetje leven in de bolkerij.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk soms. Brengt wel wat kleur hier.Well, life can be a riot
Vind het echt een goede gastquote:Well, life can be a riot
Moeilijk te lezen is wel een understatementquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het leest af en toe ontzettend moeilijk. Maar zelfs als 'ie los gaat en geďrriteerd is blijft 'ie vriendelijk. Heb daar ook wel respect voor.
Ik ook.quote:Don't follow me. I am lost too
Ja nou ja het is een kleurrijk fok figuur. En heeft wel het hart op de juiste plek, verwoordt alles zo verdomd onhandigquote:
Dts was vanmiddag even dicht.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
Heb ik veel gemist in mijn schijnende afwezigheid?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ja het is een kleurrijk fok figuur. En heeft wel het hart op de juiste plek, verwoordt alles zo verdomd onhandigEn ja dat is soms lastig te volgen ineens
![]()
![]()
Ja waarom?quote:Don't follow me. I am lost too
No shit sherlock, maar toch bedankt voor de melding!quote:
zeker als er wat flesjes in zittenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moeilijk te lezen is wel een understatement
Iemand met een ban kwam onder een kloon vertellen dat ze een ban had ofzo.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
10 minuten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
No shit sherlock, maar toch bedankt voor de melding!Don't follow me. I am lost too
Geniet maar drink met maten, geen flessen maar vatenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zeker als er wat flesjes in zitten
Gelukkig maar kort.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O, dat heb ik gemistquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iemand met een ban kwam onder een kloon vertellen dat ze een ban had ofzo.
Tussen de lijntjes doorlezen is wel een pré. Maar je leert 't bij hem wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moeilijk te lezen is wel een understatementWell, life can be a riot
Ja was apart maar snel voorbijThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zie het probleem meestal niet bij kree.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tussen de lijntjes doorlezen is wel een pré. Maar je leert 't bij hem wel.
Heel veel ophef vaak, maar goed zal wel.Don't follow me. I am lost too
Rond?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Joh echt die hele topic reeks over zijn bus parkeren (met een slok op) heb ik live mee gelezen. Dat was ook wel wat hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:37 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Dat is zeker waarEn ja dat is soms lastig te volgen ineens
Het werd elke keer een paar meter meer met het rijden onder invloed. Die gast heeft zich wel even uit de put gewerkt (met hulp) Ik vind het wel jammer dat hij blijkbaar nog veel drinkt, maar als het beperkt blijft tot weekendjes moet hij dat helemaal zelf weten.
SugababesDon't follow me. I am lost too
Kree vind het al lastig genoeg om lijntjes te lezen, laat staan ertussen te lezenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tussen de lijntjes doorlezen is wel een pré. Maar je leert 't bij hem wel.
Ik niet hoe dom kan je zijn, ipv week een maand of schredderquote:
Er is vrij veel ophef, maar dat gaat dan vaak in de essentie ook nergens over. Het is vooral Kree die ergens te lang op doorgaat, een punt wil maken wat 'ie lastig kan maken omdat 'ie en dronken is en lang van stof en lastig typt. En mensen die overduidelijk niet tussen de lijntjes willen lezen om een poging te doen te begrijpen wat 'ie bedoelt. Het hoeft niet moeilijk te zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:41 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik zie het probleem meestal niet bij kree.
Heel veel ophef vaak, maar goed zal wel.
Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kree vind het al lastig genoeg om lijntjes te lezen, laat staan ertussen te lezen![]()
Well, life can be a riot
Mag hem wel mooie verhalen soms.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En laatst een goede inhoudsvolle discussie over Tap/Fleswater. Was mooiquote:Well, life can be a riot
Users werden gek, omdat ie 80 keer hetzelfde vertelde.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh echt die hele topic reeks over zijn bus parkeren (met een slok op) heb ik live mee gelezen. Dat was ook wel wat hoorHet werd elke keer een paar meter meer met het rijden onder invloed. Die gast heeft zich wel even uit de put gewerkt (met hulp) Ik vind het wel jammer dat hij blijkbaar nog veel drinkt, maar als het beperkt blijft tot weekendjes moet hij dat helemaal zelf weten.
Alleen recent van pro nar anti trump gegaanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eigenaardigquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alleen recent van pro nar anti trump gegaanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: