Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ja het is een kleurrijk fok figuur. En heeft wel het hart op de juiste plek, verwoordt alles zo verdomd onhandig
Ja waarom?quote:
No shit sherlock, maar toch bedankt voor de melding!quote:
zeker als er wat flesjes in zittenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moeilijk te lezen is wel een understatement
Iemand met een ban kwam onder een kloon vertellen dat ze een ban had ofzo.quote:
10 minuten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
No shit sherlock, maar toch bedankt voor de melding!
Geniet maar drink met maten, geen flessen maar vatenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zeker als er wat flesjes in zitten
O, dat heb ik gemistquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iemand met een ban kwam onder een kloon vertellen dat ze een ban had ofzo.
Tussen de lijntjes doorlezen is wel een pré. Maar je leert 't bij hem wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moeilijk te lezen is wel een understatement
Ik zie het probleem meestal niet bij kree.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tussen de lijntjes doorlezen is wel een pré. Maar je leert 't bij hem wel.
Rond?quote:
Joh echt die hele topic reeks over zijn bus parkeren (met een slok op) heb ik live mee gelezen. Dat was ook wel wat hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:37 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Dat is zeker waarEn ja dat is soms lastig te volgen ineens
Kree vind het al lastig genoeg om lijntjes te lezen, laat staan ertussen te lezenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tussen de lijntjes doorlezen is wel een pré. Maar je leert 't bij hem wel.
Ik niet hoe dom kan je zijn, ipv week een maand of schredderquote:
Er is vrij veel ophef, maar dat gaat dan vaak in de essentie ook nergens over. Het is vooral Kree die ergens te lang op doorgaat, een punt wil maken wat 'ie lastig kan maken omdat 'ie en dronken is en lang van stof en lastig typt. En mensen die overduidelijk niet tussen de lijntjes willen lezen om een poging te doen te begrijpen wat 'ie bedoelt. Het hoeft niet moeilijk te zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:41 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik zie het probleem meestal niet bij kree.
Heel veel ophef vaak, maar goed zal wel.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kree vind het al lastig genoeg om lijntjes te lezen, laat staan ertussen te lezen
En laatst een goede inhoudsvolle discussie over Tap/Fleswater. Was mooiquote:
Users werden gek, omdat ie 80 keer hetzelfde vertelde.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh echt die hele topic reeks over zijn bus parkeren (met een slok op) heb ik live mee gelezen. Dat was ook wel wat hoorHet werd elke keer een paar meter meer met het rijden onder invloed. Die gast heeft zich wel even uit de put gewerkt (met hulp) Ik vind het wel jammer dat hij blijkbaar nog veel drinkt, maar als het beperkt blijft tot weekendjes moet hij dat helemaal zelf weten.
Eigenaardigquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alleen recent van pro nar anti trump gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |