Hehequote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:11 schreef MizzezAmy het volgende:
En een fireball, want stiekem is die veel lekkerder
Dat lijkt me verstandig, kan ik gelijk uitrekenen hoeveel ik moet sparen.quote:
Daar moet een.....glaasje ranja in, een glaasje ranja in, jaja ranja inquote:
Daar is ie toch!! Zijne koninklijkehoogheid meneer Nijnemans in eigen persoonquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar moet een.....glaasje ranja in, een glaasje ranja in, jaja ranja in
Ja, ik moet toch wel eventjes snoeihard komen bolken hier om het goed voorbeeld te gevenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daar is ie toch!! Zijne koninklijkehoogheid meneer Nijnemans in eigen persoon
Knijnie bolkemansquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, ik moet toch wel eventjes snoeihard komen bolken hier om het goed voorbeeld te geven
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, ik moet toch wel eventjes snoeihard komen bolken hier om het goed voorbeeld te geven
Ik hou het bij water, is beter voor het slapengaanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar moet een.....glaasje ranja in, een glaasje ranja in, jaja ranja in
Wellicht verstandiger ja, minder suiker afhankelijk van de bronnen en filter installatie die je lokale water leverancier levertquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hou het bij water, is beter voor het slapengaan
@kreequote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht verstandiger ja, minder suiker afhankelijk van de bronnen en filter installatie die je lokale water leverancier levert
Laat kree nu even van zijn eigen lekker flesje water genieten, of vodka zoals hij het zelf noemtquote:
Zou het een groot flesje, of klein flesje zijn?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat kree nu even van zijn eigen lekker flesje water genieten, of vodka zoals hij het zelf noemt
Denk dat je beter kunt vragen hoeveel flessen het zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:24 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Zou het een groot flesje, of klein flesje zijn?
Owhja is ook zoquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denk dat je beter kunt vragen hoeveel flessen het zijn
Die komt misschien nog wel vannacht joh.quote:
Ja he @Kissingbird ?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
Terug naar de orde van de dag, of de bolk van de dag!
Heb ik veel gemist in mijn schijnende afwezigheid?
Geen idee .quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die komt misschien nog wel vannacht joh.
Die is weer aan het werk. Toffe baan heeft hij, en geen werkt gaat hij losquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die komt misschien nog wel vannacht joh.
Paar dagen terug heeft 'ie schijnbaar gepost tot vroeg in de ochtend.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geen idee .
Zit hij vaak in de nacht?
Welterusten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga een voorbeeld aan Kree nemen!
Kloddertje hier, kloddertje daar.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga een voorbeeld aan Kree nemen!
De hele avond, nacht en ochtendquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Paar dagen terug heeft 'ie schijnbaar gepost tot vroeg in de ochtend.
Ik zie hem alleen overdag af en toe.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Paar dagen terug heeft 'ie schijnbaar gepost tot vroeg in de ochtend.
Nou nr.1 van deze reeks is er vakerquote:
Nope ik nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow heeft @:kissingbird het weer bont gemaakt vandaag?![]()
Daar zei ik dan ook niks overquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nr.1 van deze reeks is er vaker
Uhuh, geloof ik meteen!quote:
Ze eten de hondenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uhuh, geloof ik meteen!
Net zoals ik gelijk geloof dat de paus heilig is, Trump een IQ boven de 100 heeft en er echt over water gelopen kan worden![]()
Kree gaat meestal compleet los als hij niet moet werken, laat die gozer lekker denk ik dan (al zou ik dat zelf ook niet volhouden)quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uhuh, geloof ik meteen!
Net zoals ik gelijk geloof dat de paus heilig is, Trump een IQ boven de 100 heeft en er echt over water gelopen kan worden![]()
Ja joh moet ie ook zelf weten, maar klaar is klaar toch qua discussie..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Kree gaat meestal compleet los als hij niet moet werken, laat die gozer lekker denk ik dan (al zou ik dat zelf ook niet volhouden)
Maar die is er dan weer nooit in de nachtquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nr.1 van deze reeks is er vaker
Maar de paus is echt heilig hoor!quote:
Ik vind het wel vermakelijk soms. Brengt wel wat kleur hier.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:33 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja joh moet ie ook zelf weten, maar klaar is klaar toch qua discussie..
met nadruk op somsquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk soms. Brengt wel wat kleur hier.
Het leest af en toe ontzettend moeilijk. Maar zelfs als 'ie los gaat en geïrriteerd is blijft 'ie vriendelijk. Heb daar ook wel respect voor.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Kree gaat meestal compleet los als hij niet moet werken, laat die gozer lekker denk ik dan (al zou ik dat zelf ook niet volhouden)
Precies. Is het niet alleen maar smileys en af en toe een zinnetje hier of daar. Beetje leven in de bolkerij.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk soms. Brengt wel wat kleur hier.
Vind het echt een goede gastquote:
Moeilijk te lezen is wel een understatementquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het leest af en toe ontzettend moeilijk. Maar zelfs als 'ie los gaat en geïrriteerd is blijft 'ie vriendelijk. Heb daar ook wel respect voor.
Ik ook.quote:
Ja nou ja het is een kleurrijk fok figuur. En heeft wel het hart op de juiste plek, verwoordt alles zo verdomd onhandigquote:
Dts was vanmiddag even dicht.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ja het is een kleurrijk fok figuur. En heeft wel het hart op de juiste plek, verwoordt alles zo verdomd onhandig
Ja waarom?quote:
No shit sherlock, maar toch bedankt voor de melding!quote:
zeker als er wat flesjes in zittenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moeilijk te lezen is wel een understatement
Iemand met een ban kwam onder een kloon vertellen dat ze een ban had ofzo.quote:
10 minuten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
No shit sherlock, maar toch bedankt voor de melding!
Geniet maar drink met maten, geen flessen maar vatenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zeker als er wat flesjes in zitten
O, dat heb ik gemistquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iemand met een ban kwam onder een kloon vertellen dat ze een ban had ofzo.
Tussen de lijntjes doorlezen is wel een pré. Maar je leert 't bij hem wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moeilijk te lezen is wel een understatement
Ik zie het probleem meestal niet bij kree.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tussen de lijntjes doorlezen is wel een pré. Maar je leert 't bij hem wel.
Rond?quote:
Joh echt die hele topic reeks over zijn bus parkeren (met een slok op) heb ik live mee gelezen. Dat was ook wel wat hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:37 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Dat is zeker waarEn ja dat is soms lastig te volgen ineens
Kree vind het al lastig genoeg om lijntjes te lezen, laat staan ertussen te lezenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tussen de lijntjes doorlezen is wel een pré. Maar je leert 't bij hem wel.
Ik niet hoe dom kan je zijn, ipv week een maand of schredderquote:
Er is vrij veel ophef, maar dat gaat dan vaak in de essentie ook nergens over. Het is vooral Kree die ergens te lang op doorgaat, een punt wil maken wat 'ie lastig kan maken omdat 'ie en dronken is en lang van stof en lastig typt. En mensen die overduidelijk niet tussen de lijntjes willen lezen om een poging te doen te begrijpen wat 'ie bedoelt. Het hoeft niet moeilijk te zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:41 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik zie het probleem meestal niet bij kree.
Heel veel ophef vaak, maar goed zal wel.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kree vind het al lastig genoeg om lijntjes te lezen, laat staan ertussen te lezen
En laatst een goede inhoudsvolle discussie over Tap/Fleswater. Was mooiquote:
Users werden gek, omdat ie 80 keer hetzelfde vertelde.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh echt die hele topic reeks over zijn bus parkeren (met een slok op) heb ik live mee gelezen. Dat was ook wel wat hoorHet werd elke keer een paar meter meer met het rijden onder invloed. Die gast heeft zich wel even uit de put gewerkt (met hulp) Ik vind het wel jammer dat hij blijkbaar nog veel drinkt, maar als het beperkt blijft tot weekendjes moet hij dat helemaal zelf weten.
Eigenaardigquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alleen recent van pro nar anti trump gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |